
Τη δυναμική που εμφάνισε ο τουρισμός στην Ελλάδα το 2022, αλλά και τις θετικές προβλέψεις για περαιτέρω ανάπτυξή του και το 2023, υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο συνάντησης που είχε με δημοσιογράφους. Όπως είπε, αυτό αποδεικνύεται από όλα τα επίσημα στοιχεία, αλλά και από τα έσοδα που έφερε ο τουρισμός, τα οποία ενίσχυσαν σημαντικά την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες.
Αλλο ένα μεγάλο στοίχημα, που έχει θέσει το υπουργείο Τουρισμού είναι η Ελλάδα να αποτελεί δημοφιλή προορισμό όλους τους μήνες του έτους. Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια, ο στόχος αυτός υλοποιείται ήδη, καθώς η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έγινε πράξη.
Κινεζικός τουρισμός: Από το προσεχές Φθινόπωρο αναμένεται η «άνοιξη»
Μάλιστα, αξιοσημείωτο είναι ότι, πέραν από τους προορισμούς που διαχρονικά αποτελούν πόλο έλξης για τους τουρίστες, πλέον έχουν ενισχυθεί και εναλλακτικοί προορισμοί και η μη νησιωτική Περιφέρεια. Προς την κατεύθυνση αυτή, έχει συμβάλει καθοριστικά και το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους». Στο σημείο αυτό, υπενθυμίζεται ότι, στο τέλος Ιανουαρίου, θα πραγματοποιηθεί νέα κλήρωση για 125.000 voucher στο πλαίσιο του προγράμματος. Ο υπουργός Τουρισμού μίλησε επίσης και για τα κρίσιμα έργα που θα υλοποιηθούν το 2023, αξιοποιώντας πόρους από όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη τουριστική αναβάθμιση.

Ποιες περιοχές βρέθηκαν υψηλά στην προτίμηση των τουριστών
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Τουρισμού, οι περιφέρειες που βρέθηκαν υψηλά στην προτίμηση των ταξιδιωτών είναι η Κεντρική Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Αττική και η Θεσσαλία, ενώ τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή τους χειμερινούς μήνες κατέγραψαν η Δυτική Ελλάδα, η Δυτική Μακεδονία, η Θεσσαλία και το Βόρειο Αιγαίο. Από προορισμούς, ιδιαίτερα ξεχώρισαν μεγάλες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, αλλά και πιο εναλλακτικές επιλογές, όπως το Τολό, τα Ιωάννινα, η Αιδηψός, η Θάσος, τα Καλάβρυτα και η Καστοριά.
Αναφορικά με την απορρόφηση κονδυλίων ανά Περιφέρεια, με βάση τον αριθμό των συναλλαγών, πρώτη είναι η Κεντρική Μακεδονία, ακολουθούν η Πελοπόννησος, η Αττική, η Θεσσαλία και η Ήπειρος. Εξειδικεύοντας, κορυφαίοι προορισμοί στην Κεντρική Μακεδονία αναδείχθηκαν η Θεσσαλονίκη και έπονται η Αριδαία και η Χαλκιδική.
Στην Αττική, τα σκήπτρα στην προτίμηση των ταξιδιωτών κρατά η Αθήνα και ακολουθούν η Αίγινα και ο Πειραιάς.
Το Τολό και το Ναύπλιο αποτελούν κορυφαίους προορισμούς στην Πελοπόννησο.
Ο Βόλος και η Πορταριά ξεχώρισαν στον νομό της Θεσσαλίας, ενώ η Νάξος και η Τήνος αναδείχθηκαν κορυφαίοι προορισμοί στο Νότιο Αιγαίο.
Στην Στερεά Ελλάδα, υψηλά στην προτίμηση βρέθηκαν η Αιδηψός και η Αράχωβα, ενώ, στην Ήπειρο, τα Ιωάννινα και η Πάργα.
Τα Χανιά και το Ρέθυμνο αναδείχθηκαν κορυφαίοι προορισμοί στην Κρήτη, ενώ στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ξεχώρισαν η Θάσος και η Καβάλα.
Κορυφαίοι προορισμοί στο Ιόνιο αναδείχθηκαν η Λευκάδα και η Ζάκυνθος, ενώ, στη Δυτική Ελλάδα, τα Καλάβρυτα και η Πάτρα.
Τέλος, στη Δυτική Μακεδονία, υψηλά στην προτίμηση βρέθηκαν η Καστοριά και η Φλώρινα, ενώ, στο Βόρειο Αιγαίο, η Λέσβος και η Χίος.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση