Αύξηση των πωλήσεων για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 κατά 10,6%, ανακοίνωσε την Τρίτη η BMW, βοηθούμενη από τη χαλάρωση των συμφορήσεων της αλυσίδας εφοδιασμού που είχαν προκληθεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία και τα lockdown στην Κίνα.
BMW: Το πρώτο αυτοκίνητο που… αλλάζει χρώμα [Video]
Μείωση των συνολικών παραδόσεων το 2022
Οι παραδόσεις ολόκληρου του έτους μειώθηκαν κατά 4,8%, με την Ευρώπη και την Κίνα να επλήγησαν περισσότερο από τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που περιόρισαν την παραγωγή, ιδιαίτερα το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Αλλά οι πωλήσεις ανέκαμψαν το τέταρτο τρίμηνο, καθώς ο όμιλος σύναψε συμφωνίες με εταιρελιες εφοδιασμού στην Ευρώπη και τα lockdown άρθηκαν στην Κίνα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9% και 12,7% σε ετήσια βάση, στην Ευρώπη και την Κίνα αντίστοιχα.
Οι παραδόσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν πιο σταθερές, με πτώση μόνο κατά 1,3% για το έτος, με ώθηση από την ανάπτυξη του τέταρτου τριμήνου στο 11,1%.
Διπλασιασμός των ηλεκτρικών
Οι πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων είχαν εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς υπερδιπλασιάστηκαν σε 215.755 κατά τη διάρκεια του έτους.
«Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την επιτυχία το 2023, καθώς συνεχίζουμε να βλέπουμε ιδιαίτερα υψηλές παραγγελίες για τα πλήρως ηλεκτρικά μας μοντέλα», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου υπεύθυνος για τους πελάτες, τις μάρκες και τις πωλήσεις.
Η BMW αντιμετώπισε τις πρώτες μέρες της πανδημίας COVID-19 καλύτερα από τους ανταγωνιστές, επιτυγχάνοντας πωλήσεις ρεκόρ το 2021. Αν και το 2022 ήταν πιο προβληματικό, μέχρι στιγμής έχει αντισταθμίσει την πτώση του όγκου πωλήσεων με υψηλότερες τιμές.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει τώρα να προχωρήσει σε ένα μοντέλο απευθείας πωλήσεων σε 24 ευρωπαϊκές αγορές, με ανεξάρτητους αντιπροσώπους, όπως ανέφερε στην ενημέρωση συναλλαγών της Τρίτης.
Στόχος είναι να προσεγγίσουμε «νέες, διαδικτυακές ομάδες-στόχους πελατών», καταλήγει η ανακοίνωση της BMW.
Latest News
Γιατί η Tesla ανακαλεί το Cybertruck... πάλι
Είναι η πολλοστή φορά που το Cybertruck ανακαλείται και αυτή τη φορά το ζήτημα είναι σοβαρό
Η Boeing θα πληρώσει στην Spirit AeroSystems έως και 350 εκατ. δολάρια προκαταβολικά
Η προκαταβολή από την Boeing θα βοηθήσει την Spirit AeroSystems να αντιμετωπίσει προβλήματα ρευστότητας
«Σβήνει» το σχέδιο για τον αμερικανικό οίκο πολυτέλειας - Άδοξο τέλος στο deal Tapestry-Capri
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ τερματίζει τα σχέδια για τη δημιουργία ενός οίκου πολυτελείας made in USA, με έξι ισχυρά brands
Ο γαλλικός κολοσσός που παίρνει... διαζύγιο από την ιστορία του
Ο γαλλικό γίγαντας δομικών υλικών Saint-Gobain σκέφτεται να πουλήσει τα συμφέροντά του στην βιομηχανία υαλοπινάκων αυτοκινήτων
Σε σταυροδρόμι η Κίνα - Γιατί είναι δύσκολη η μετάβαση της οικονομίας
Εάν η Κίνα προχωρήσει προσεκτικά, κινδυνεύει να καταπνίξει τη στροφή της σε μια οικονομία που βασίζεται στην κατανάλωση
Πώς Nike και Adidas έχασαν την κυριαρχία τους
Πολλοί νέοι παίκτες μπαίνουν στα αθλητικά είδη με τις Nike και Adidas να κάνουν μια σειρά από λάθη που τους κόστισαν
Τον θέλει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ - Ποιος είναι ο Χάουαρντ Λούτνικ, CEO της Cantor Fitzgerald
Η ιστορία πίσω από τον CEO της Cantor Fitzgerald, Χάουαρντ Λούτνικ, που προκρίνει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Τελευταία συνάντηση Μπάιντεν-Σι Τζινπίνγκ στο Περού - Η πρόκληση των δασμών και της Ταϊβάν
Ο Τζο Μπάιντεν και ο Σι θα συζητήσουν στο περιθώριο του φόρουμ Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού στη Λίμα του Περού
Σοκ και δέος από τις διαφημίσεις στην κατανάλωση - Ο ρόλος της πρόκλησης και της... αηδίας
Μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη η κατανάλωση από τη στρατηγική των εταιρειών που χρησιμοποιούν σοκαριστικές ή αηδιαστικές εικόνες στην διαφήμιση;