Την αύξηση των παραδόσεων αεροπλάνων και των νέων παραγγελιών, ανακοίνωσε η Boeing την Τρίτη.
Ο κολοσσός των αιθέρων παρέδωσε 480 αεροπλάνα και κέρδισε 774 καθαρές νέες παραγγελίες το 2022, μετά από μια ισχυρή επίδοση τον Δεκέμβριο.
Παγκόσμια Τράπεζα: Στα όρια της ύφεσης η παγκόσμια οικονομία το 2023
Μείωσε το χάσμα από την Airbus
Τον περασμένο μήνα, η Boeing παρέδωσε 69 αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένων 53 αεροπλάνων MAX 737 και 15 αεροπλάνων ευρείας ατράκτου και έκλεισε 203 νέες παραγγελίες χωρίς ακυρώσεις.
Η εταιρεία τον Νοέμβριο παρέδωσε 48 αεροπλάνα και είχε μόλις 21 νέες παραγγελίες, αποτελούμενες από 18 MAX 737 και 3 ΜΑΧ 767. Η Boeing ανέφερε τον Νοέμβριο ότι η μείωση των παραδόσεων MAX 737 ήταν το αποτέλεσμα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας που «έπιασε» ένα ελάττωμα στην άτρακτο.
Η Boeing σε όλο το 2021 παρέδωσε 340 αεροπλάνα και ανέφερε 479 καθαρές νέες παραγγελίες.
Η ανταγωνίστρια Airbus είχε παραδώσει 563 αεροπλάνα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2022, πράγμα που σημαίνει ότι ο ευρωπαϊκός όμιλος παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροπλάνων στον κόσμο για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Ο νόμος Μπάιντεν
Οι παραδόσεις της Boeing το 2022 περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, 31 Dreamliners 787, συμπεριλαμβανομένων 10 που παραδόθηκαν τον Δεκέμβριο.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) ενέκρινε τον Αύγουστο τα πρώτα 787 για παράδοση από το 2021. Η Boeing διέκοψε τις παραδόσεις τον Μάιο του 2021 αφού η FAA εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης.
Τον περασμένο μήνα, ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε νόμο που άρει την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις σύγχρονες ειδοποιήσεις πιλοτηρίου για τα MAX 7 και MAX 10 – δύο νέες εκδόσεις των Η.Π.Α.,το best seller του κατασκευαστή αεροπλάνων 737 MAX.
Χωρίς δράση από το Κογκρέσο, οι δύο νέες εκδόσεις MAX θα χρειάζονταν σύγχρονα συστήματα ειδοποίησης πιλοτηρίου για να πιστοποιηθούν από την FAA. Η Boeing έχει ήδη περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για τις δύο εκδόσεις MAX.
Τον Δεκέμβριο,αμέσως μετά από την ψήφιση του νόμου Μπάιντεν, η United Airlines ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε 100 ΜΑΧ 787 και 100 ΜΑΧ 737.
Latest News
Στο...έλεος της πολεμικής οικονομίας και του πληθωρισμού οι Ρώσοι - Ο ρόλος των κυρώσεων
Τα σημάδια υπερθέρμανσης της οικονομίας πυκνώνουν στη Ρωσία έπειτα από τρία χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, όμως ο τερματισμός του θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για τη Μόσχα νέες μείζονες προκλήσεις
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
O πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS
Με περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, ο ισολογισμός της UBS είναι διπλάσιος από το μέγεθος της ετήσιας οικονομικής παραγωγής της Ελβετίας
Πλάνο για τέσσερις μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ
Εν αναμονή των ανακοινώσεων και των μέτρων του νέου Αμερικανού προέδρου η ΕΚΤ σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019