
Ενδιαφέρον προσελκύουν και τα επόμενα βήματα στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Αθήνας, με τη γερμανική Handelsblatt να τονίζει πως «πάνω από όλα, το ελληνικό κράτος θέλει να ιδιωτικοποιήσει έργα υποδομής όπως αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους και ιαματικά λουτρά».
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η ελληνική κυβέρνηση κάνει πίσω τώρα σε δύο προγραμματισμένες ιδιωτικοποιήσεις. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας θα παραμείνουν στα χέρια του κράτους, λόγω της γεωστρατηγικής τους σημασίας.
Ποια η επόμενη μέρα των ιδιωτικοποιήσεων – Το νέο πλάνο του ΤΑΙΠΕΔ
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι ιδιωτικοποιήσεις εντάσσονται στους όρους που επέβαλαν οι διεθνείς δανειστές την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης, με τα έσοδα θα διατίθενται για τη μείωση του χρέους. «Στην αρχή όμως υπήρχαν ψευδαισθήσεις για τα έσοδα. Το 2011, η τότε σοσιαλδημοκρατική ελληνική κυβέρνηση υποσχέθηκε έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δις ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια. Μέχρι σήμερα όμως, έντεκα χρόνια μετά, έχουν μπει στο ταμείο μόλις 8,2 δις ευρώ», ανέφερε η Handelsblatt.

Η Καλαμάτα
Αναφερόμενη στις επιμέρους κινήσεις της Αθήνας, η γερμανική εφημερίδα, στέκεται στην Καλαμάτα, όπου -όπως υπογραμμίζει- βρίσκεται το Costa Navarino, «ένα θέρετρο πέντε αστέρων στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Πολλές διασημότητες όπως η Angelina Jolie, ο Robert De Niro και ο Cristiano Ronaldo έχουν χαλαρώσει εκεί, ενώ τα δύο γήπεδα γκολφ προσελκύουν παίκτες παγκόσμιας κλάσης».
«Αλλά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, μέσω του οποίου φτάνουν τα αστέρια με τα ιδιωτικά τους τζετ καθώς και οι τουρίστες με πτήσεις τσάρτερ, αξίζει στην καλύτερη περίπτωση ένα αστέρι», σημειώνει η εφημερίδα. «Ενα ερειπωμένο κτίριο και ένας διάδρομος όπου μπορούν να σταθμεύσουν μόλις τέσσερα αεροσκάφη. Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα».
«Η Ελλάδα παραχωρεί σε ιδιώτες επενδυτές, για περίοδο 40 ετών, τη λειτουργία του αεροδρομίου που διαχειριζόταν προηγουμένως το ίδιο κράτος. Η περίοδος υποβολής προσφορών έληξε στα μέσα Δεκεμβρίου», αναφέρει το άρθρο και επισημαίνει πως τέσσερις μνηστήρες εξέφρασαν ενδιαφέρον.


Latest News

Πώς θα λειτουργήσουν σήμερα τα εμπορικά καταστήματα
Αναλυτικά το ωράριο των καταστημάτων μέχρι τη Δευτέρα 21 Απριλίου

Πώς θα «πέσουν» περισσότερα ακίνητα στην αγορά – Τι ζητούν οι servicers
Ποιες λύσεις προτείνουν οι servicers για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης – Τα κίνητρα στους αγοραστές ακινήτων
![Εξοχική κατοικία: Κέρδη από την αξιοποίηση στην Ελλάδα – Οι αποδόσεις των νεόδμητων [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/paros-768x512-1-600x400.jpg)
Συμφέρει η επένδυση σε εξοχική κατοικία; - Τα κέρδη και οι αποδόσεις [γραφήματα]
Σε επενδυτικό «θησαυρό» αναδεικνύεται η εξοχική κατοικία στην Ελλάδα- Τι δείχνουν τα στοιχεία της Elxis – At Home in Greece

Θετικοί οι οιωνοί για τα AUMs των ελληνικών τραπεζών το 2025 - Τι εκτιμά η Jefferies
Τα υπό διαχείριση κεφάλαια (AUM) αυξήθηκαν κατά 9% το πρώτο τρίμηνο - Η Jefferies και οι ελληνικές τράπεζες

Το παζλ των ελληνικών εξαγωγών στις ΗΠΑ - Ευκαιρίες παρά τους δασμούς Τραμπ
Ειδική έρευνα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον για το διμερές εμπόριο ανά Πολιτεία

Παραβατικό 1 στα 3 πρατήρια καυσίμων - Τι εκτιμά ο ΣΕΕΠΕ
«Κλέβουν λιγότερο, αλλά κλέβουν περισσότεροι» τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΕΠΕ Γιάννης Αληγιζάκης, αναφερόμενος στα πρατήρια καυσίμων

Νέα εποχή για το εμβληματικό Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας – Παραχωρείται στον Δήμο Πεντέλης
H παραχώρηση πραγματοποιείται με σκοπό ο Δήμος Πεντέλης να προβεί σε εργασίες μελετών, αδειοδότησης, αποκατάστασης και ανακαίνισης των εγκαταστάσεων του ακινήτου

«Ανεβαίνει» το 2025 ο πληθωρισμός για να...πέσει το 2026 -Τι θα γίνει στην ευρωζώνη
Ο δομικός πληθωρισμός, που δεν περιλαμβάνει την ενέργεια και τα τρόφιμα, θα παραμείνει σταθερός το 2025, ενώ αναμένεται να υποχωρήσει το 2026 και να διαμορφωθεί στο 2,2% το 2027

Γιατί αυξήθηκαν οι τιμές των ακινήτων - Πώς θα λυθεί το στεγαστικό πρόβλημα
Τι αναφέρει μελέτη της Alpha Bank για την αγορά κατοικίας και τις προοπτικές της - Το 12% σχεδιάζει αγορά κατοικίας την επόμενη 2ετία - Το 64% των κατοικιών είναι άνω των 30 ετών

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού στον κλάδο των μεταφορών
Ο αιφνιδιαστικός έλεγχος διενεργείται κατόπιν καταγγελίας