
Γενναιόδωρες αυξήσεις της τάξης του 40% θα δώσει η εταιρεία ρούχων Uniqlo, θυγατρική της Fast Retailing Co., στους εργαζόμενους, σε μια προσπάθεια διατήρησης και παροχής κινήτρων στο προσωπικό της, την ώρα που η Ιαπωνία βρίσκεται αντιμέτωπη με τον υψηλότερο πληθωρισμό εδώ και δεκαετίες, φτάνοντας στο 4% μετά από το 1982.
Οι αυξήσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας, αφορούν τους εργαζόμενους στα κεντρικά γραφεία καθώς και στα καταστήματα, ενώ θα δοθούν και στους νεοπροσλαμβανόμενους, ατους διευθυντές καταστημάτων και σε μια ευρύτερη ομάδα εργαζομένων.
Ιαπωνία: Κρατικό κίνητρο 7.200 ευρώ για κάθε παιδί, για να φύγουν οικογένειες από το Τόκιο
Ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής και προμηθευτής ρούχων της λεγόμενης γρήγορης μόδας της Ασίας, συνεχίζει τον χορό των αυξήσεων μισθών που ανακοίνωσαν άλλες εγχώριες επιχειρήσεις όπως η Nippon Life Insurance Co. και η Suntory Holdings Ltd. Την ίδια στιγμή, ο μέσος όρος στην Ιαπωνία είναι ο χαμηλότερος μεταξύ των χωρών της G7, ενώ η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο έχει παραμείνει στάσιμη εδώ και δεκαετίες.
Στο εξής, οι αποδοχές των εργαζομένων θα αποφασίζεται σε εναρμόνιση με παγκόσμια κριτήρια αξιολόγησης με βάση την απόδοση και την αποτελεσματικότητα στην εργασία καθώς και την ικανότητα συνεισφοράς στην επιχείρηση, ανακοίνωσε η Fast Retailing.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι αρχικοί μηνιαίοι μισθοί για αποφοίτους πανεπιστημίου θα αυξηθούν στα 300.000 ¥ (2.270 $) από 255.000 ¥, ενώ οι μισθοί για τους νέους διευθυντές καταστημάτων θα αυξηθούν σε 390.000 ¥ από 290.000 ¥. Για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τους ετήσιους μισθούς έως και 40%, πρόσθεσε.
Χορός αυξήσεων
Η απόφαση αυτή της Uniqlo ακολουθεί μια σειρά από παρόμοιες κινήσεις στις ιαπωνικές επιχειρήσεις.
Η Nippon Life Insurance σχεδιάζει να αυξήσει τους μισθούς των αντιπροσώπων πωλήσεων κατά περίπου 7%, αυξάνοντας το κόστος προσωπικού κατά 100 εκατομμύρια ¥, ενώ η Suntory θα αυξήσει τους μισθούς κατά περίπου 6%.
Η Brewers Asahi Group Holdings Ltd., η Kirin Holdings Co. και η Sapporo Holdings Ltd. εξετάζουν επίσης το ενδεχόμενο αύξησης των βασικών μισθών, ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ο μέσος ετήσιος μισθός στην Ιαπωνία ήταν 39.700 $ το 2021, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, όταν ο μέσος όρος των χωρών του ΟΟΣΑ ήταν 51.600 δολάρια και οι ΗΠΑ είχαν το υψηλότερο επίπεδο των 74.700 δολαρίων.


Latest News

Μπέσεντ: Δεν ανησυχώ για την αγορά – Οι διορθώσεις είναι υγιείς
Ο υπουργός Οικονομικών, Σκοτ Μπέσεντ εκτιμά ότι η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης μακροπρόθεσμα θα είναι θετική για τις αγορές

Ρούμπιο: Μετά τους δασμούς πιθανώς οι ΗΠΑ να συζητήσουν νέες εμπορικές συμφωνίες
Ο αμερικανός ΥΠΕΞ, Μάρκο Ρούμπιο, ξεκαθάρισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα αντεπιτεθούν σε κράτη που τους είχαν επιβάλει δασμούς

Οι ΗΠΑ ζητούν καλύτερη πρόσβαση στην αγορά της Νότιας Κορέας - Η κόντρα για το βόειο κρέας
Η Νότια Κορέα είναι ένας από τους κορυφαίους εισαγωγείς αμερικανικού βοείου κρέατος που επέτρεψε τις εισαγωγές από τις ΗΠΑ από το 2008

Λάθος οι δασμοί στο μπέρμπον, λέει ο Μπαϊρού
Αναστατωμένοι οι Ευρωπαίοι παραγωγοί αλκοολούχων με την απειλή Τραμπ για αντίποινα με δασμούς 200%

Επιστροφή σε γραφεία γεμάτα... κατσαρίδες για τους υπαλλήλους της NASA
Σε εντελώς ακατάλληλους χώρους επέστρεψαν υπάλληλοι της NASA και άλλων υπηρεσιών

Financial Times: Ο Σι Τζινπίνγκ απέρριψε πρόσκληση για την επετειακή σύνοδο ΕΕ-Κίνας
ΕΕ και Κίνα συμπληρώνουν 50 χρόνια σχέσεων, όμως ο Σι απέρριψε την πρόσκληση να παρευρεθεί σε αυτή, ανέφεραν οι Financial Times

Σχέδιο τόνωσης της κατανάλωσης δημοσιοποιεί η Κίνα
Τη Δευτέρα η εξειδίκευση των μέτρων για την τόνωση της κατανάλωσης

Οι ΗΠΑ «διορίζουν» τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη του Λιβάνου
Oι ΗΠΑ εξετάζουν στον Λευκό Οίκο τα προφίλ ορισμένων υποψηφίων για τον ρόλο του κεντρικού τραπεζίτη

Στα 17 εκατ. δολ. το «κασέ» του CEO της UBS
Ο Σέρτζιο Ερμότι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ευρωπαϊκής Τράπεζας

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard