
Αύξηση πωλήσεων κατά 22% περίπου κατέγραψε ο όμιλος Jumbo τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά 14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά 12% περίπου σε σχέση με το 2019.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, τα αποτελέσματα αποτελούν δικαίωση της στρατηγικής της Jumbo, ότι «πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή».
Jumbo: Αύξηση 10,7% στις πωλήσεις στο 9μηνο
Για το 2023, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής και μερισματικής πολιτικής.
«Η διοίκηση της JUMBO θα δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης», αναφέρεται
Τα στοιχεία ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Δεκέμβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά 15% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
- Συνολικά για το σύνολο του έτους 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά 14% περίπου σε σχέση με το 2021.
Κύπρος
Οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2022 αυξήθηκαν κατά+21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
- Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά 22% περίπου, σε σχέση με το 2021.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά 45% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
- Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά 17% περίπου σε σχέση με το 2021.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του 29% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
- Συνολικά οι πωλήσεις, στην αγορά της Ρουμανίας, για το σύνολο του έτους 2022, είναι αυξημένες κατά 10% περίπου, σε σχέση με το 2021.
Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2022 λειτούργησαν δύο νέα υπερ-καταστήματα, ένα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Μυτιλήνη, τον Μάρτιο 2022 και το δεύτερο στη Ρουμανία στην πόλη Sibiu τον Νοέμβριο του 2022.
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 83 καταστήματα:
- 53 στην Ελλάδα,
- 5 στην Κύπρο,
- 9 στη Βουλγαρία
- 16 στη Ρουμανία.
Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr.
Για το 2023 αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ- κατάστημα στην Κύπρο. Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 32 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.


Latest News

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της