Μερίδιο στη start-up εταιρεία Neoline Armateur έχει αποκτήσει η γαλλική Corsica Ferries, για να βοηθήσει στη συγχρηματοδότηση για την έρευνα και κατασκευή του πρώτου RoRo φορτηγού πλοίου που θα τροφοδοτείται κυρίως με αιολική ενέργεια.
Το 136 μέτρων Neoliner θα εξοικονομεί πάνω από 80% των καυσίμων σε σύγκριση με ένα συμβατικό πλοίο. Το ποσό που συνεισέφερε η Corsica Ferries δεν έχει διευκρινιστεί.
Το εν λόγω οικολογικό ro-ro θα έχει χωρητικότητα 1.200 lane meters, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μεταφέρει 400 αυτοκίνητα ή 265 εμπορευματοκιβώτια, που θα αντιστοιχούν σε έως και 5.000 τόνους εμπορευμάτων.
Εναλλακτικά πράσινα καύσιμα για… πολύ λίγους
Το πρώτο δρομολόγιο θα συνδέει το St Nazaire στη Γαλλία με την ανατολική ακτή των ΗΠΑ με ταχύτητα 11 κόμβων.
Η Corsica Ferries
Η Corsica Ferries είναι η δέκατη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία παγκοσμίως από πλευράς επιβατικής ικανότητας.
Η εταιρεία είναι επίσης εταίρος στο έργο Sunrhyse, το οποίο παράγει πράσινο υδρογόνο που θα τροφοδοτεί κυψέλες καυσίμου στο λιμάνι του Bregaillon για την τροφοδότηση των πλοίων που βρίσκονται στην προκυμαία με ηλεκτρική ενέργεια.
«Αφού περιορίσαμε όσο το δυνατόν περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα, είναι πλέον απαραίτητο να στραφούμε σε εναλλακτικές λύσεις έναντι των ορυκτών καυσίμων», δήλωσε ο Pierre Mattei, πρόεδρος της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Καθυστέρηση δύο ετών
Το 2021, η Neoline ανέβαλε την έναρξη της δρομολόγησης του πρώτου αιολικού φορτηγού ro-ro κατά περισσότερο από δύο χρόνια, διευκρινίζοντας πάντως ότι το γαλλικό ναυπηγείο Neopolia Mobility θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει το σκάφος.
Το αρχικό σχέδιο ήταν το πλοίο να έχει τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2021, όμως τώρα το πρώτο του ταξίδι προγραμματίζεται για το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς