Μερίδιο στη start-up εταιρεία Neoline Armateur έχει αποκτήσει η γαλλική Corsica Ferries, για να βοηθήσει στη συγχρηματοδότηση για την έρευνα και κατασκευή του πρώτου RoRo φορτηγού πλοίου που θα τροφοδοτείται κυρίως με αιολική ενέργεια.
Το 136 μέτρων Neoliner θα εξοικονομεί πάνω από 80% των καυσίμων σε σύγκριση με ένα συμβατικό πλοίο. Το ποσό που συνεισέφερε η Corsica Ferries δεν έχει διευκρινιστεί.
Το εν λόγω οικολογικό ro-ro θα έχει χωρητικότητα 1.200 lane meters, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μεταφέρει 400 αυτοκίνητα ή 265 εμπορευματοκιβώτια, που θα αντιστοιχούν σε έως και 5.000 τόνους εμπορευμάτων.
Εναλλακτικά πράσινα καύσιμα για… πολύ λίγους
Το πρώτο δρομολόγιο θα συνδέει το St Nazaire στη Γαλλία με την ανατολική ακτή των ΗΠΑ με ταχύτητα 11 κόμβων.
Η Corsica Ferries
Η Corsica Ferries είναι η δέκατη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία παγκοσμίως από πλευράς επιβατικής ικανότητας.
Η εταιρεία είναι επίσης εταίρος στο έργο Sunrhyse, το οποίο παράγει πράσινο υδρογόνο που θα τροφοδοτεί κυψέλες καυσίμου στο λιμάνι του Bregaillon για την τροφοδότηση των πλοίων που βρίσκονται στην προκυμαία με ηλεκτρική ενέργεια.
«Αφού περιορίσαμε όσο το δυνατόν περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα, είναι πλέον απαραίτητο να στραφούμε σε εναλλακτικές λύσεις έναντι των ορυκτών καυσίμων», δήλωσε ο Pierre Mattei, πρόεδρος της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Καθυστέρηση δύο ετών
Το 2021, η Neoline ανέβαλε την έναρξη της δρομολόγησης του πρώτου αιολικού φορτηγού ro-ro κατά περισσότερο από δύο χρόνια, διευκρινίζοντας πάντως ότι το γαλλικό ναυπηγείο Neopolia Mobility θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει το σκάφος.
Το αρχικό σχέδιο ήταν το πλοίο να έχει τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2021, όμως τώρα το πρώτο του ταξίδι προγραμματίζεται για το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International