O ινδικός βιομηχανικός όμιλος Tata Group σχεδιάζει τη δημιουργία γραμμής παραγωγής μπαταριών για χρήση σε ηλεκτροκίνητα οχήματα σε ευρωπαϊκό έδαφος σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τη στροφή των βρετανικών brands που κατέχει προς την ηλεκτροκίνηση.
Βασικοί πελάτες της νέας γραμμής παραγωγής θα είναι οι Jaguar Land Rover και Tata Motors, ενώ όπως τόνισε ο οικονομικός διευθυντής της Tata Motors σε συνέντευξή του κατά την έκθεση India Auto Expo, «στόχος είναι να πουληθούν συγκροτήματα μπαταριών σε μια ευρύτερη αγορά».
Η Jaguar… όρμησε στους απολυμένους των Amazon και Twitter
Θα υπάρξουν… «πολλές επενδύσεις»
«Καλύπτουμε καλά τα σχέδια παραγωγής για μπαταρίες, αλλά θα χρειαστούμε κάποια χωρητικότητα κυψελών που θα έρθει στην Ευρώπη», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Bloomberg ο P.B. Balaji.
Στην ίδια συνέντευξη το στέλεχος της Tata διευκρίνισε ότι η εταιρεία είναι σε φάση οριστικοποίησης των σχεδίων, τα οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Ωστόσο, αρνήθηκε να αποκαλύψει την τοποθεσία όπου θα δημιουργηθεί το εργοστάσιο παραγωγής αλλά και το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης.
Το μόνο που είπε με μία δόση αινιγματικότητας ήταν ότι θα υπάρξουν «πολλές επενδύσεις».
Μπαίνουν στην… πρίζα τα «πράσινα» ταξί
Στο εργοστάσιο θα παράγονται δύο τύποι κυψελών – μία με λίθιο – φωσφορικό σίδηρο για τα ηλεκτροκίνητα της Tata Motors και νικέλιο – μαγγάνιο – κοβάλτιο για την ινδική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς και την Jaguar Land Rover, είπε ο Balaji.
Επιθυμία για αλλαγή πλεύσης
Το σχέδιο αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία να ελέγξει καλύτερα κρίσιμα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία αντιμετώπισε προβλήματα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid. Η Tata Motors και η Jaguar Land Rover επωφελούνται από το γεγονός ότι αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, δήλωσε ο CFO της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι οι προοπτικές της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Η Jaguar Land Rover εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ο κλάδος έχει δυσκολευτεί στον απόηχο του Brexit και σε συνδυασμό με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά.
Επιπλέον, η χώρα δεν κατάφερε να προσελκύσει πολλές επενδύσεις σε μεγάλης κλίμακας εγκαταστάσεις παραγωγής συγκροτημάτων μπαταριών, πέρα από αυτές που ανήκουν στον κινεζικό όμιλο Envision.
Latest News
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι