
Οι τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα να μειώσουν τις τιμές τους, σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης κατά την σημερινή επίσκεψή του σε δύο καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ Market In και Γαλαξίας, καθώς την εβδομάδα που πέρασε κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση στις τιμές των προϊόντων του «Καλαθιού του Νοικοκυριού».
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης, που συνόδευε τον υπουργό, σημείωσε: «Αν μια τετραμελής οικογένεια αγοράζει από το καλάθι μπορεί να εξοικονομεί το μήνα περίπου 80 ευρώ, συνδυαστικά με την κάρτα αγορών που ξεκινάει από 1η Φεβρουαρίου η οποία εξοικονομεί σε μια τετραμελή οικογένεια 52 ευρώ, το όφελος φτάνει μηνιαίως τα 132 ευρώ. Υιοθετούμε λοιπόν, ένα ακόμη μέτρο για την στήριξη των νοικοκυριών σε αυτή την πληθωριστική κρίση. Δεν θα σταματήσουμε να στηρίζουμε τα νοικοκυριά».
Πιο αναλυτικά ο υπουργός δήλωσε κατά την επίσκεψή του στην αλυσίδα Market In: «Πρέπει να ευχαριστήσω την αλυσίδα Market In που ξεκινάνε έναν νέο γύρο μειώσεων τιμών στο “Καλάθι του Νοικοκυριού” και δίνουν την ευκαιρία στον καταναλωτή να βρει προϊόντα και επώνυμα, σε τιμές χαμηλότερες απ’ ό,τι είχαμε στην 1η εβδομάδα, δηλαδή πριν από 11 εβδομάδες.
Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι βρήκαμε γάλα με 1,09 που είναι η τιμή πριν από τον πόλεμο. Βρήκαμε επώνυμη φέτα κάτω από τα 7 ευρώ. Βρήκαμε αλεύρι στα 0,70 λεπτά. Η τιμή για το αλεύρι στα 0,70 είναι πριν από τον πόλεμο. Το αλεύρι όταν ξεκίνησε το “Καλάθι” ήταν πάνω από το 1 ευρώ και εδώ είμαστε στα 0,70 λεπτά, δηλαδή 30% κάτω από εκεί όπου ξεκινήσαμε.
Αυτές είναι πραγματικά πολύ σημαντικές προσφορές. Είδαμε σε διάφορα προϊόντα όπως τα ζυμαρικά και τα όσπρια διαφορά μεταξύ των προσφορών στο “Καλάθι” και των εκπτώσεων του “Καλαθιού”, όπου η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Και πιστεύουμε ότι αυτές οι τιμές θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα που θα μειώσουν τις τιμές τους, διότι αλλιώς δεν θα μπορούν να πουλάνε σε κανέναν άνθρωπο και ασφαλώς θα συμβάλουμε στην συγκράτηση του πληθωρισμού σε μία εξαιρετικά δύσκολη στιγμή.
Ήρθαμε λοιπόν εδώ με τον αναπληρωτή υπουργό γιατί πράγματι αυτό που είδαμε σήμερα, χρήζει συγχαρητηρίων».

Ο κ. Παπαθανάσης σημείωσε: «Συνεχίζουμε κάθε Πέμπτη τις επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ, ακριβώς για να ελέγξουμε πως προχωρά το “Καλάθι του Νοικοκυριού” και βλέπουμε και σήμερα, 11η εβδομάδα, ότι παραμένει ανθεκτικό. Οι τιμές στο 93% των προϊόντων είτε έχουν μείνει σταθερές, είτε έχουν πτωτική πορεία. Για μια τετραμελή οικογένεια δηλαδή, το “Καλάθι” μπορεί να εξοικονομήσει 80 ευρώ το μήνα. Αν συνδυαστεί και με την κάρτα αγορών, η οποία συνολικά εξοικονομεί 52 ευρώ το μήνα, το όφελος φτάνει στα 132 ευρώ μηνιαίως.
Οι πρωτοβουλίες αυτές έρχονται να συμπληρώσουν μια σειρά μέτρων που έχει υιοθετήσει αυτή η κυβέρνηση για να μπορέσει να στηρίξει τα νοικοκυριά σε αυτή τη δύσκολη εποχή της κρίσης ακρίβειας. Συνεχίζουμε. Συγχαρητήρια στις αλυσίδες και στο “Market In” για την εξαιρετική προσπάθεια που κάνουν ώστε να μειώσουν περαιτέρω τις τιμές».
Κατά την επίσκεψή του στην αλυσίδα Γαλαξίας, ο υπουργός σημείωσε: «Έχουν περάσει πια 11 εβδομάδες άρα, είναι μεγάλο χρονικό διάστημα το να μην έχεις καθόλου αυξήσεις στο καλάθι. Και δεύτερον, έχει σε ορισμένα προϊόντα πραγματικά πολύ καλές τιμές. Βρήκαμε γάλα ιδιωτικής ετικέτας σούπερ μάρκετ 1,09 και εδώ στον Γαλαξία επώνυμο γάλα 1,12. Είναι τιμές προ του πολέμου. Βρήκαμε κοτόπουλο 2,90 που είναι πάρα πολύ καλή τιμή. Πριν από το καλάθι δεν υπήρχε πουθενά κάτω από 3,5 ευρώ, άρα εδώ έχεις μια σημαντική μείωση. Είδαμε τα χαρτικά, τα οποία έχουν αυξηθεί πάρα πολύ, του Γαλαξία είναι στην ίδια τιμή 11 εβδομάδες. Ενώ παντού ανεβαίνουν, στο “Καλάθι” παραμένουν σταθερά. Αυτές είναι ουσιαστικές βοήθειες σε ένα μέσο νοικοκυριό, το οποίο σε εποχή μεγάλου πληθωρισμού πιέζεται και χωρίς το καλάθι θα έμενε απροστάτευτο σε συνεχόμενες αυξήσεις».
Από την πλευρά του ο κ. Παπαθανάσης πρόσθεσε:
«Δεν θα σταματήσουμε να στηρίζουμε τα νοικοκυριά. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι με πρωτοβουλία του υπουργού κ. Γεωργιάδη, ξεκινά και ο νέος ιστότοπος για καταγγελίες μέσω του οποίου, επώνυμα ή ανώνυμα, θα μπορούν οι συμπολίτες μας να καταγγέλλουν παραβατικές πρακτικές. Στόχος είναι και αυτό να λειτουργήσει υπέρ της προστασίας του καταναλωτή. ‘Αμεσα επιλαμβανόμαστε των ζητημάτων.
Ταυτόχρονα, η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με κρατικό εργαλείο, τον e-Καταναλωτή, που σε πραγματικό χρόνο, καθημερινά, καταχωρίζει τις τιμές 1.400 και πλέον προϊόντων αυτόματα από τις βάσεις δεδομένων των σούπερ μάρκετ.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το πλαφόν στο ποσοστό κέρδους και τους ελέγχους που πραγματοποιούμε στο σύνολο των προϊόντων εντός κι εκτός καλαθιού, προστατεύουν τον καταναλωτή. Θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια, μέχρις ότου περάσει η κρίση».


Latest News

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία