
Σε συζητήσεις με τη Google για πρόσβαση στις εφαρμογές της των αυτοκινήτων της βρίσκεται η Porsche. Αυτό αναφέρει το Reuters επικαλούμενο πηγή προσκείμενη στους κύκλους της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μια κίνηση που σηματοδοτεί μια μεγάλη στροφή στην πολιτική της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η συμφωνία αν επιτευχθεί θα αφορά μόνο την κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων και όχι όλο τον όμιλο Volkswagen στον οποίο ανήκει η Porsche.
Η πρόσβαση στις εφαρμογές της Google, όπως οι Google Maps και Google Assistant θα μπορεί να γίνεται δίχως τα αυτοκίνητα να είναι συνδεδεμένα σε κάποιο τηλέφωνο με λειτουργικό σύστημα Android.
Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο η εταιρεία είχε φροντίσει να προλειάνει το έδαφος διά στόματος του οικονομικού της διευθυντή. Σε εκείνη τη συνέντευξη ο Λουτζ Μέσκε είχε αναφέρει ότι η Porsche βρίσκεται σε επαφές με τις Google και Apple, όπως και με τους κινεζικούς τεχνολογικούς κολοσσούς Baidu, Tencent και Alibaba, κατόπιν της λήξης της συνεργασίας της με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen, Cariad.
Porsche: Η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης
Σύμφωνα με το περιοδικό Manager Magazin το οποίο ήταν και το πρώτο που αποκάλυψε της συζητήσεις με τη Google, η Porsche εμφανιζόταν σκεπτική αναφορικά με την εν λόγω συνεργασία εξαιτίας του γεγονότος ότι η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία απαιτούσε να διαμοιράζονται πολλά δεδομένα.
Επί του παρόντος πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν το πακέτο της Google, Google Automotive Services (GAS) στα οχήματά τους, όπως οι General Motors, Renault, Nissan και Ford, ένα πακέτο που προσφέρει διάφορες εφαρμογές.

Από την άλλη, οι τεχνολογικοί κολοσσοί όπως οι Google, Apple και Amazon, έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα να έρθουν σε συμφωνία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να εξοπλίσουν τα οχήματά τους με την τεχνολογία τους.
Ωστόσο, κάποιες εταιρείες εμφανίζονται διστακτικές ως προς τον διαμοιρασμό των δεδομένων από τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Σε ένα άλλο σημείο για το οποίο προβληματίζονται είναι για το ότι στην οθόνη των λειτουργιών θα εμφανίζεται το λογότυπο της εκάστοτε τεχνολογικής εταιρείας και όχι το δικό τους.
Η BMW για παράδειγμα είναι απόλυτη στο να μην βάλει το GAS στα αυτοκίνητά της, καθώς είναι σημαντικό να έχει εκείνη τον έλεγχο των προσφερόμενων υπηρεσιών.


Latest News

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη

Η συμβολή της ΑΙ στην κατανόηση της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη
Τα πρώτα αποτελέσματα της χρήση υψηλής τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης στην παρακολούθηση της σεισμικής δραστηριότητας στη Σαντορίνη

Alphabet και Nvidia επενδύουν στην εταιρεία του Σάτσκεβερ, συνιδρυτή της OpenAI
Σύμφωνα με το Reuters, Alphabet και Nvidia επενδύουν στην SSI του Ίλια Σάτσκεβερ που είχε αποχωρήσει πέρυσι από την OpenAI δημιουργό του ChatGTP

Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
Για την ανάγκη επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα βήματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη ώστε να μη χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος από τις ΗΠΑ, μίλησε ο Χριστόφορος Πισσαρίδης, Regius Professor, London School of Economics and Political Science

Παπαστεργίου: Ειδική γραμματεία για την AI στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
«Η Ελλάδα είναι ένα τρένο που ξεκινάει σιγά σιγά και θα τρέξει γρήγορα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αντιμετωπίσουμε ενδεχόμενα προβλήματα για να μην χάσουμε χρόνο», σημείωσε ο κ. Ππαστεργίου

Στο... διάστημα ταξιδεύουν τα data centers
Η τοποθέτηση data centers στο διάστημα ή στο φεγγάρι θα λύσει πολλά προβλήματα

Γιατί κινδυνεύει η Silicon Valley από έναν εμπορικό πόλεμο
Τα συμφέροντα της Silicon Valley έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το κίνημα που έβαλε τον Τραμπ στον Λευκό Οίκο