
Συνεχίζεται η δυναμική πορεία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ με σταθερή αύξηση κερδοφορίας και το 2021, μετά την αλματώδη αύξηση εσόδων κατά 130% επί των κερδών που σημείωσε το 2020 σε σύγκριση με το 2019.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης του έτους 2021, ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασε αύξηση κατά 12,15 % επί των καθαρών κερδών προ φόρων, που ανήλθε στο ποσό των 1.672.522 ευρώ έναντι 1.491.337 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Οι τόκοι
Τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων εμφανίζονται κερδοφόρα σημειώνοντας αύξηση 11,22% και ανέρχονται σε 1.754.121 ευρώ έναντι 1.577.124 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση.
Ελευσίνα: Απομακρύνθηκε το δεύτερο ναυάγιο από τον ιστορικό λιμένα του Φονιά
Τα συνολικά έσοδα του Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασαν αύξηση περίπου 6% και ανήλθαν σε 6.262.135 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση που ήταν 5.910.873 ευρώ.
Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης καταγράφουν αύξηση κατά 2,4% και ανήλθαν σε 3.976.910 ευρώ έναντι 3.883.688 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Επίσης, αύξηση της τάξης του 3% συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση εμφάνισε και ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού, που ανέρχεται σε 5.968.319 ευρώ έναντι 5.791.798 ευρώ της προηγούμενης.
Αποτελεσματικότητα και κερδοφορία
Τα παραπάνω οικονομικά στοιχεία καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών ενεργειών της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Απόστολο Καμαρινάκη, που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό του Λιμένα Ελευσίνας προς ενίσχυση του ελληνικού λιμενικού συστήματος, καθώς και στην ανάπτυξη της εθνικής και τοπικής οικονομίας.
Η αύξηση της κερδοφορίας συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ έχει υλοποιήσει, με ίδια κεφάλαια, σειρά έργων σε χώρους δικαιοδοσίας του, με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανάδειξη της Χερσαίας Ζώνη Λιμένος Ελευσίνας:
-οριστική απομάκρυνση ναυαγίων, τα οποία ήταν για χρόνια εγκαταλελειμμένα και δημιουργούσαν προβλήματα στην ναυσιπλοΐα,
-επισκευές κτιρίων και διαμόρφωση ενιαίου κτιριακού συνόλου, που αναβάθμισαν την εικόνα του παραλιακού μετώπου,
-τεχνικά έργα εξωραϊσμού της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας και ανάδειξης της σε χώρο περιπάτου και αναψυχής,
-τοποθέτηση γλυπτού, πλάι στον κεντρικό εμπορικό λιμένα Ελευσίνας, που προάγει τον πολιτιστικό χαρακτήρα της πόλης και την σύνδεση της με την θάλασσα.
Επίσης, στις εν λόγω δαπάνες του Ο.Λ.Ε. ΑΕ εντάσσεται και το κόστος για την ηλεκτροδότηση των κοινόχρηστων εκτάσεων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας, που έχουν αποχαρακτηριστεί και έχουν αποδοθεί στον Δήμο.


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων