
Το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά έκανε την Παρασκευή η επωνυμία ρούχων του θρύλου του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι, The Messi Store με τη μετοχή να σημειώνει άλμα άνω του 200%.
Η MGO Global Inc., ο operator του The Messi Store, πούλησε μόλις 1,5 εκατομμύριο μετοχές στο κοινό, αν και οι συναλλαγές σταμάτησαν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της πρωινής συνεδρίασης καθώς υπήρξε πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η εταιρεία άνοιξε τις συναλλαγές την Παρασκευή με αρχική δημόσια προσφορά 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων με τιμή 5,00 δολάρια. Με έδρα τη Φλόριντα, η MGO ιδρύθηκε το 2018 και ξεκίνησε το brand The Messi έναν χρόνο αργότερα.
«Τρελή» πρόταση πάνω από 300 εκατ. ευρώ στον Μέσι
Επενδύοντας στα brands
Η Ginny Hilfiger, το μικρότερο αδερφάκι του σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger, συνίδρυσε την MGO Global.
«Είμαστε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου brands με γνώμονα την απόδοση και επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική αξιοποίηση της φήμης, της δύναμης των διασημοτήτων και της παγκόσμιας επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αθλητών παγκόσμιας κλάσης, διασκεδαστών και άλλων πολιτιστικών ειδώλων για τη δημιουργία φρέσκων, σύγχρονων και συναρπαστικών εμπορικών σημάτων προϊόντων και ενδυμάτων εμπνευσμένη από τις αξίες, τα προσωπικά στυλ και τις φιλοδοξίες των αξιόλογων συνεργατών της επωνυμίας μας», έγραψε η εταιρεία στη σελίδα επενδυτικών της σχέσεων.
Το όνομα του Μέσι πιθανότατα είχε αντίκτυπο στη μετοχή. Ο 35χρονος οδήγησε την Αργεντινή στην πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Κύπελλο μετά από 36 χρόνια πριν από λιγότερο από ένα μήνα και κέρδισε τη Χρυσή Μπάλα που απονεμήθηκε στον καλύτερο παίκτη της διοργάνωσης.
Η δημοτικότητα γύρω από τον Μέσι έχει κορυφωθεί από τότε. Η φανέλα της Adidas της Αργεντινής του Μέσι εξαντλήθηκε και η ανάρτησή του στο Instagram που συγκρατεί το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA είναι πλέον η δημοσίευση με τα περισσότερα likes στο Instagram με περισσότερα από 74,7 εκατομμύρια likes.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η δημοτικότητα του Μέσι μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να ανακάμψει οικονομικά. Η MGO ανέφερε μείωση των ετήσιων εσόδων για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022. Μετά την καταχώριση εσόδων ύψους 557.641 δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, τα έσοδα μειώθηκαν στα 336.103 δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.


Latest News

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ