Το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά έκανε την Παρασκευή η επωνυμία ρούχων του θρύλου του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι, The Messi Store με τη μετοχή να σημειώνει άλμα άνω του 200%.

Η MGO Global Inc., ο operator του The Messi Store, πούλησε μόλις 1,5 εκατομμύριο μετοχές στο κοινό, αν και οι συναλλαγές σταμάτησαν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της πρωινής συνεδρίασης καθώς υπήρξε πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.

Η εταιρεία άνοιξε τις συναλλαγές την Παρασκευή με αρχική δημόσια προσφορά 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων με τιμή 5,00 δολάρια. Με έδρα τη Φλόριντα, η MGO ιδρύθηκε το 2018 και ξεκίνησε το brand The Messi έναν χρόνο αργότερα.

«Τρελή» πρόταση πάνω από 300 εκατ. ευρώ στον Μέσι

Επενδύοντας στα brands

Η Ginny Hilfiger, το μικρότερο αδερφάκι του σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger, συνίδρυσε την MGO Global.

«Είμαστε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου brands με γνώμονα την απόδοση και επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική αξιοποίηση της φήμης, της δύναμης των διασημοτήτων και της παγκόσμιας επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αθλητών παγκόσμιας κλάσης, διασκεδαστών και άλλων πολιτιστικών ειδώλων για τη δημιουργία φρέσκων, σύγχρονων και συναρπαστικών εμπορικών σημάτων προϊόντων και ενδυμάτων εμπνευσμένη από τις αξίες, τα προσωπικά στυλ και τις φιλοδοξίες των αξιόλογων συνεργατών της επωνυμίας μας», έγραψε η εταιρεία στη σελίδα επενδυτικών της σχέσεων.

Το όνομα του Μέσι πιθανότατα είχε αντίκτυπο στη μετοχή. Ο 35χρονος οδήγησε την Αργεντινή στην πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Κύπελλο μετά από 36 χρόνια πριν από λιγότερο από ένα μήνα και κέρδισε τη Χρυσή Μπάλα που απονεμήθηκε στον καλύτερο παίκτη της διοργάνωσης.

Η δημοτικότητα γύρω από τον Μέσι έχει κορυφωθεί από τότε. Η φανέλα της Adidas της Αργεντινής του Μέσι εξαντλήθηκε και η ανάρτησή του στο Instagram που συγκρατεί το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA είναι πλέον η δημοσίευση με τα περισσότερα likes στο Instagram με περισσότερα από 74,7 εκατομμύρια likes.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η δημοτικότητα του Μέσι μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να ανακάμψει οικονομικά. Η MGO ανέφερε μείωση των ετήσιων εσόδων για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022. Μετά την καταχώριση εσόδων ύψους 557.641 δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, τα έσοδα μειώθηκαν στα 336.103 δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης