
Η Hyundai Heavy Industries παρέδωσε το πρώτο μεγάλο πλοίο, με ηλεκτρική πρόωση νέας γενιάς, που ενσωματώνει smart technology.
Το μοναδικό αυτό σκάφος έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί είτε πλήρως από την μπαταρία, είτε από κινητήρα με καύσιμο LNG ή με υβριδική λειτουργία.
Όπως τονίζεται, το «Ulsan Taehwa» θα πραγματοποιεί τουριστικά ταξίδια από την πόλη Ουλσάν κατά μήκος των ακτών της Νότιας Κορέας.
Ηλεκτρικά πλοία και αιολική ενέργεια
Η κατασκευή του πλοίου, χωρητικότητας 1.400 τόνων, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης αναπτύχθηκε από την Korean Shipbuilding & Marine Engineering και περιλαμβάνει ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που επιτρέπει την επιλεκτική λειτουργία του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας LNG και πετρελαίου ντίζελ που βασίζεται στο DC Grid. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου είναι ικανός να οδηγεί το σκάφος των 90 μέτρων σε ταχύτητες έως και 16 κόμβους, ενώ η χωρητικότητά φτάνει τους 300 επιβάτες.
Μειωμένες εκπομπές CO2
Κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών που διεξήχθησαν τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο, το σκάφος κατέγραψε μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 40% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ.
Η Hyundai αναφέρει ότι η απόδοση καυσίμου βελτιώθηκε κατά 6%, ενώ σημειώνεται πως η λύση ηλεκτρικής πρόωσης της Hyundai, κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας CES 2023 από την Ένωση Τεχνολογίας Καταναλωτών.
Εκτός από την ηλεκτρική πρόωση, το σκάφος χρησιμοποιεί επίσης μια ποικιλία άλλων έξυπνων τεχνολογιών. Η τεχνολογία επιτρέπει την προσαρμογή της παραγωγής ενέργειας σε 1/1000 του δευτερολέπτου, κάτι που σύμφωνα με τη Hyundai είναι περίπου 100 φορές ταχύτερο από τους υπάρχοντες κινητήρες. Μεταξύ των άλλων λειτουργιών είναι και η αυτοδιάγνωση του εξοπλισμού λειτουργίας.
Το νέο πλοίο κόστισε περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια, με 18 εκατ. να προέρχονται από κρατική χρηματοδότηση.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά