Η Hyundai Heavy Industries παρέδωσε το πρώτο μεγάλο πλοίο, με ηλεκτρική πρόωση νέας γενιάς, που ενσωματώνει smart technology.
Το μοναδικό αυτό σκάφος έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί είτε πλήρως από την μπαταρία, είτε από κινητήρα με καύσιμο LNG ή με υβριδική λειτουργία.
Όπως τονίζεται, το «Ulsan Taehwa» θα πραγματοποιεί τουριστικά ταξίδια από την πόλη Ουλσάν κατά μήκος των ακτών της Νότιας Κορέας.
Ηλεκτρικά πλοία και αιολική ενέργεια
Η κατασκευή του πλοίου, χωρητικότητας 1.400 τόνων, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης αναπτύχθηκε από την Korean Shipbuilding & Marine Engineering και περιλαμβάνει ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που επιτρέπει την επιλεκτική λειτουργία του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας LNG και πετρελαίου ντίζελ που βασίζεται στο DC Grid. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου είναι ικανός να οδηγεί το σκάφος των 90 μέτρων σε ταχύτητες έως και 16 κόμβους, ενώ η χωρητικότητά φτάνει τους 300 επιβάτες.
Μειωμένες εκπομπές CO2
Κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών που διεξήχθησαν τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο, το σκάφος κατέγραψε μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 40% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ.
Η Hyundai αναφέρει ότι η απόδοση καυσίμου βελτιώθηκε κατά 6%, ενώ σημειώνεται πως η λύση ηλεκτρικής πρόωσης της Hyundai, κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας CES 2023 από την Ένωση Τεχνολογίας Καταναλωτών.
Εκτός από την ηλεκτρική πρόωση, το σκάφος χρησιμοποιεί επίσης μια ποικιλία άλλων έξυπνων τεχνολογιών. Η τεχνολογία επιτρέπει την προσαρμογή της παραγωγής ενέργειας σε 1/1000 του δευτερολέπτου, κάτι που σύμφωνα με τη Hyundai είναι περίπου 100 φορές ταχύτερο από τους υπάρχοντες κινητήρες. Μεταξύ των άλλων λειτουργιών είναι και η αυτοδιάγνωση του εξοπλισμού λειτουργίας.
Το νέο πλοίο κόστισε περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια, με 18 εκατ. να προέρχονται από κρατική χρηματοδότηση.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη