Η Hyundai Heavy Industries παρέδωσε το πρώτο μεγάλο πλοίο, με ηλεκτρική πρόωση νέας γενιάς, που ενσωματώνει smart technology.
Το μοναδικό αυτό σκάφος έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί είτε πλήρως από την μπαταρία, είτε από κινητήρα με καύσιμο LNG ή με υβριδική λειτουργία.
Όπως τονίζεται, το «Ulsan Taehwa» θα πραγματοποιεί τουριστικά ταξίδια από την πόλη Ουλσάν κατά μήκος των ακτών της Νότιας Κορέας.
Ηλεκτρικά πλοία και αιολική ενέργεια
Η κατασκευή του πλοίου, χωρητικότητας 1.400 τόνων, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης αναπτύχθηκε από την Korean Shipbuilding & Marine Engineering και περιλαμβάνει ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που επιτρέπει την επιλεκτική λειτουργία του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας LNG και πετρελαίου ντίζελ που βασίζεται στο DC Grid. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου είναι ικανός να οδηγεί το σκάφος των 90 μέτρων σε ταχύτητες έως και 16 κόμβους, ενώ η χωρητικότητά φτάνει τους 300 επιβάτες.
Μειωμένες εκπομπές CO2
Κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών που διεξήχθησαν τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο, το σκάφος κατέγραψε μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 40% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ.
Η Hyundai αναφέρει ότι η απόδοση καυσίμου βελτιώθηκε κατά 6%, ενώ σημειώνεται πως η λύση ηλεκτρικής πρόωσης της Hyundai, κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας CES 2023 από την Ένωση Τεχνολογίας Καταναλωτών.
Εκτός από την ηλεκτρική πρόωση, το σκάφος χρησιμοποιεί επίσης μια ποικιλία άλλων έξυπνων τεχνολογιών. Η τεχνολογία επιτρέπει την προσαρμογή της παραγωγής ενέργειας σε 1/1000 του δευτερολέπτου, κάτι που σύμφωνα με τη Hyundai είναι περίπου 100 φορές ταχύτερο από τους υπάρχοντες κινητήρες. Μεταξύ των άλλων λειτουργιών είναι και η αυτοδιάγνωση του εξοπλισμού λειτουργίας.
Το νέο πλοίο κόστισε περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια, με 18 εκατ. να προέρχονται από κρατική χρηματοδότηση.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons