Έπειτα από 140 χρόνια από την κυκλοφορία των πρώτων πολυτελών τρένων, ο θρύλος του Orient Express συνεχίζει με την αποκάλυψη του Orient Express Silenseas, του μεγαλύτερου ιστιοφόρου στον κόσμο. Το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, αποτελεί επανάσταση στη ναυτική ιστορία πέρα από τα όρια του δυνατού. Αποτέλεσμα μιας μοναδικής συνεργασίας με γαλλικό “άρωμα” μεταξύ της Accor -ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς- και της Chantiers de l’Atlantique -παγκόσμιου ηγέτη στη ναυπηγική- αυτό το ιστιοφόρο σκάφος του μέλλοντος αναμένεται να ανοίξει πανιά το 2026.
“Με το Orient Express Silenseas, ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας, μεταφέροντας την εμπειρία και την τελειότητα των πολυτελών ταξιδιών στις ομορφότερες θάλασσες του κόσμου. Αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο, έχοντας τις ρίζες του στην ιστορία του Orient Express, θα προσφέρει απαράμιλλες υπηρεσίες και χώρους με κομψό σχεδιασμό που θα θυμίζουν τη χρυσή εποχή των μυθικών κρουαζιέρων. Με επίκεντρο την καινοτομία, αυτό το υπερσύγχρονο πλοίο θα φέρει επανάσταση στον κόσμο της ναυτιλίας, με τις νέες τεχνολογίες να συναντούν τις σύγχρονες προκλήσεις βιωσιμότητας. Είναι ένα σκάφος σχεδιασμένο να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα, ένα μοναδικό δείγμα ό,τι καλύτερου έχει να επιδείξει το γαλλικό savoir-faire.” -Sébastien Bazin, Chairmain και CEO, Accor.
Η επιστολή
“Με υπογεγραμμένη επιστολή πρόθεσης να παραγγείλει δύο πλοία, η Chantiers de l’Atlantique είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που προαναγγέλει μια νέα εποχή στη ναυπηγική βιομηχανία με το Silenseas. Πρόκειται για ένα concept που γεννήθηκε στα γραφεία σχεδιασμού μας το 2018 και αποτελεί την επιτομή της τελειότητας στη ναυτική αρχιτεκτονική, στην κατασκευή εξελιγμένων σκαφών καθώς και του σχεδιασμού πολυτελών χώρων. Επιπλέον, η εγκατάσταση τριών εξέδρων SolidSail, ενός επαναστατικού συστήματος αιολικής πρόωσης 1.500 τετραγωνικών μέτρων, για το οποίο έχουμε αναπτύξει και δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, θα συμβάλλει σημαντικά στην πρόωση του πλοίου. Σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το Silenseas θα γίνει το πλοίο αναφοράς σε όρους φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας και σχεδιασμού”. -Laurent Castaing, Managing Director, Chantiers de l’Atlantique.
Το 1867, ο Georges Nagelmackers επιβιβάστηκε στα υπερατλαντικά πλοία που συνέδεαν την Ευρώπη με την Αμερική και ξεκίνησε ένα ταξίδι ανακάλυψης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γοητευμένος από το μεγαλείο των τεράστιων αυτών πλοίων, ο ιδρυτής των τρένων Orient Express εξερεύνησε τις πολυτελείς σουίτες των ταξιδιωτών, με την πλούσια και πληθωρική διακόσμησή τους και κομψές λεπτομέρειες δημιουργημένες με την τέχνη της μαρκετερί. Απόλαυσε την κοινωνική ζωή στα εστιατόρια και τη μοναδική ατμόσφαιρα των σαλονιών, των βιβλιοθηκών και των χώρων διασκέδασης. Αυτή η εμπειρία θαλάσσιου ταξιδιού θα ενέπνεε αργότερα, το 1883 το λανσάρισμα του θρυλικού πλέον τρένου του, του Orient Express.
Η ένδοξη εποχή
Εμπνευσμένο από τη Χρυσή Εποχή της Γαλλικής Ριβιέρας, το Orient Express Silenseas θα απηχεί την ένδοξη εποχή, κατά τη διάρκεια της οποίας συγγραφείς, καλλιτέχνες, ζωγράφοι, πριγκίπισσες και αστέρες του κινηματογράφου περνούσαν χρόνο μεταξύ του Μόντε Κάρλο, των παραλιών του Σεν Τροπέ, της Αντίμπ, των Καννών και της περίφημης Croisette, ανακαλύπτοντας μια μοναδικά εκλεπτυσμένη αισθητική και στιγμές απερίσπαστης ανεμελιάς και χαράς που τους προσκαλούσαν σε μοναδικές αποδράσεις.
Τα χαρακτηριστικά
Ένας θαλάσσιος θησαυρός μήκους 220 μέτρων με χωρητικότητα 22.300 UMS, το Orient Express Silenseas θα διαθέτει 54 σουίτες έκτασης 70 τ.μ. κατά μέσο όρο, στις οποίες θα περιλαμβάνεται μια μνημειώδης Προεδρική Σουίτα 1.415 τ.μ. (συμπεριλαμβανομένης ιδιωτικής βεράντας 530 τ.μ.), δύο πισίνες και μια lap πισίνα, δύο εστιατόρια και ένα speakeasy bar. Το μοναδικό κρουαζιερόπλοιο θα αποτίσει φόρο τιμής στην “Τέχνη του Ταξιδιού à la Orient Express”: την πεμπτουσία της πολυτέλειας, της απόλυτης άνεσης και των ονείρων.
Ένας φόρος τιμής στους καλλιτέχνες και τον πολιτισμό, το Orient Express Silenseas θα προσκαλεί τους επισκέπτες σε απίστευτα shows στο Amphitheatre-Cabaret, ενώ στο ιδιωτικό στούντιο ηχογράφησης θα ζωντανεύουν οι πιο όμορφες μελωδίες. Αυτή η ανεπανάληπτη ταξιδιωτική εμπειρία, καθοδηγούμενη από τους ανέμους, θα περιλαμβάνει θεραπείες spa, συνεδρίες διαλογισμού και stopovers για την ανακάλυψη πολιτιστικών θησαυρών που θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να αποσυνδεθούν πλήρως από την πραγματικότητα και να σταματήσουν το χρόνο.
Η εμπειρία
Κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία των ειδικών στην πλεύση το Orient Express Silenseas θα πλέει με έναν επαναστατικό τεχνολογικό σχεδιασμό γνωστό ως “SolidSail”: τρία άκαμπτα πανιά επιφάνειας 1.500 μέτρων το καθένα θα ανυψωθούν σε μια εξέδρα balestron, με τρεις ανακλινόμενους ιστούς, ύψους άνω των 100 μέτρων, ικανοί να εξασφαλίσουν έως και το 100% της πρόωσης σε κατάλληλες καιρικές συνθήκες. Αυτή η υβριδική φόρμουλα πρόωσης θα συνδυάζει την αιολική ενέργεια με έναν κινητήρα αιχμής, ο οποίος λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ πρόκειται να χρησιμοποιεί πράσινο υδρογόνο (μόλις εγκριθεί η χρήση της τεχνολογίας για επιβατηγά υπερωκεάνια), λανσάροντας ένα νέο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον όραμα για τα θαλάσσια ταξίδια.
Το τελευταίο κατόρθωμα
Το τελευταίο κατόρθωμα της Chantiers de l’Atlantique είναι πραγματικά ένα ιστιοφόρο του μέλλοντος που φέρνει κοντά τα καλύτερα ταλέντα της Γαλλίας. Ο διάσημος αρχιτέκτονας Maxime d’Angeac θα αναλάβει τον σχεδιασμό της εσωτερικής διαρρύθμισης και της διακόσμησης και η εταιρεία σχεδιασμού Stirling Design International με έδρα τη Νάντη θα χειριστεί την εξωτερική αρχιτεκτονική. Η Hetland Maritime βοήθησε επίσης την Accor στη δημιουργία του project και στις συνεχιζόμενες συζητήσεις με τη Chantiers de l’Atlantique. Όλο το project θα χρηματοδοτηθεί έως και το 70-80% του από εμπορικές τράπεζες, με το υπόλοιπο να παρέχεται από κοινοπραξία μετοχικών εταίρων στην οποία η Accor θα έχει μειοψηφικό μερίδιο.
Latest News
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»