Έπειτα από 140 χρόνια από την κυκλοφορία των πρώτων πολυτελών τρένων, ο θρύλος του Orient Express συνεχίζει με την αποκάλυψη του Orient Express Silenseas, του μεγαλύτερου ιστιοφόρου στον κόσμο. Το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, αποτελεί επανάσταση στη ναυτική ιστορία πέρα από τα όρια του δυνατού. Αποτέλεσμα μιας μοναδικής συνεργασίας με γαλλικό “άρωμα” μεταξύ της Accor -ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς- και της Chantiers de l’Atlantique -παγκόσμιου ηγέτη στη ναυπηγική- αυτό το ιστιοφόρο σκάφος του μέλλοντος αναμένεται να ανοίξει πανιά το 2026.
“Με το Orient Express Silenseas, ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας, μεταφέροντας την εμπειρία και την τελειότητα των πολυτελών ταξιδιών στις ομορφότερες θάλασσες του κόσμου. Αυτό το εξαιρετικό ιστιοφόρο, έχοντας τις ρίζες του στην ιστορία του Orient Express, θα προσφέρει απαράμιλλες υπηρεσίες και χώρους με κομψό σχεδιασμό που θα θυμίζουν τη χρυσή εποχή των μυθικών κρουαζιέρων. Με επίκεντρο την καινοτομία, αυτό το υπερσύγχρονο πλοίο θα φέρει επανάσταση στον κόσμο της ναυτιλίας, με τις νέες τεχνολογίες να συναντούν τις σύγχρονες προκλήσεις βιωσιμότητας. Είναι ένα σκάφος σχεδιασμένο να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα, ένα μοναδικό δείγμα ό,τι καλύτερου έχει να επιδείξει το γαλλικό savoir-faire.” -Sébastien Bazin, Chairmain και CEO, Accor.
Η επιστολή
“Με υπογεγραμμένη επιστολή πρόθεσης να παραγγείλει δύο πλοία, η Chantiers de l’Atlantique είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που προαναγγέλει μια νέα εποχή στη ναυπηγική βιομηχανία με το Silenseas. Πρόκειται για ένα concept που γεννήθηκε στα γραφεία σχεδιασμού μας το 2018 και αποτελεί την επιτομή της τελειότητας στη ναυτική αρχιτεκτονική, στην κατασκευή εξελιγμένων σκαφών καθώς και του σχεδιασμού πολυτελών χώρων. Επιπλέον, η εγκατάσταση τριών εξέδρων SolidSail, ενός επαναστατικού συστήματος αιολικής πρόωσης 1.500 τετραγωνικών μέτρων, για το οποίο έχουμε αναπτύξει και δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, θα συμβάλλει σημαντικά στην πρόωση του πλοίου. Σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το Silenseas θα γίνει το πλοίο αναφοράς σε όρους φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας και σχεδιασμού”. -Laurent Castaing, Managing Director, Chantiers de l’Atlantique.
Το 1867, ο Georges Nagelmackers επιβιβάστηκε στα υπερατλαντικά πλοία που συνέδεαν την Ευρώπη με την Αμερική και ξεκίνησε ένα ταξίδι ανακάλυψης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γοητευμένος από το μεγαλείο των τεράστιων αυτών πλοίων, ο ιδρυτής των τρένων Orient Express εξερεύνησε τις πολυτελείς σουίτες των ταξιδιωτών, με την πλούσια και πληθωρική διακόσμησή τους και κομψές λεπτομέρειες δημιουργημένες με την τέχνη της μαρκετερί. Απόλαυσε την κοινωνική ζωή στα εστιατόρια και τη μοναδική ατμόσφαιρα των σαλονιών, των βιβλιοθηκών και των χώρων διασκέδασης. Αυτή η εμπειρία θαλάσσιου ταξιδιού θα ενέπνεε αργότερα, το 1883 το λανσάρισμα του θρυλικού πλέον τρένου του, του Orient Express.
Η ένδοξη εποχή
Εμπνευσμένο από τη Χρυσή Εποχή της Γαλλικής Ριβιέρας, το Orient Express Silenseas θα απηχεί την ένδοξη εποχή, κατά τη διάρκεια της οποίας συγγραφείς, καλλιτέχνες, ζωγράφοι, πριγκίπισσες και αστέρες του κινηματογράφου περνούσαν χρόνο μεταξύ του Μόντε Κάρλο, των παραλιών του Σεν Τροπέ, της Αντίμπ, των Καννών και της περίφημης Croisette, ανακαλύπτοντας μια μοναδικά εκλεπτυσμένη αισθητική και στιγμές απερίσπαστης ανεμελιάς και χαράς που τους προσκαλούσαν σε μοναδικές αποδράσεις.
Τα χαρακτηριστικά
Ένας θαλάσσιος θησαυρός μήκους 220 μέτρων με χωρητικότητα 22.300 UMS, το Orient Express Silenseas θα διαθέτει 54 σουίτες έκτασης 70 τ.μ. κατά μέσο όρο, στις οποίες θα περιλαμβάνεται μια μνημειώδης Προεδρική Σουίτα 1.415 τ.μ. (συμπεριλαμβανομένης ιδιωτικής βεράντας 530 τ.μ.), δύο πισίνες και μια lap πισίνα, δύο εστιατόρια και ένα speakeasy bar. Το μοναδικό κρουαζιερόπλοιο θα αποτίσει φόρο τιμής στην “Τέχνη του Ταξιδιού à la Orient Express”: την πεμπτουσία της πολυτέλειας, της απόλυτης άνεσης και των ονείρων.
Ένας φόρος τιμής στους καλλιτέχνες και τον πολιτισμό, το Orient Express Silenseas θα προσκαλεί τους επισκέπτες σε απίστευτα shows στο Amphitheatre-Cabaret, ενώ στο ιδιωτικό στούντιο ηχογράφησης θα ζωντανεύουν οι πιο όμορφες μελωδίες. Αυτή η ανεπανάληπτη ταξιδιωτική εμπειρία, καθοδηγούμενη από τους ανέμους, θα περιλαμβάνει θεραπείες spa, συνεδρίες διαλογισμού και stopovers για την ανακάλυψη πολιτιστικών θησαυρών που θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να αποσυνδεθούν πλήρως από την πραγματικότητα και να σταματήσουν το χρόνο.
Η εμπειρία
Κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία των ειδικών στην πλεύση το Orient Express Silenseas θα πλέει με έναν επαναστατικό τεχνολογικό σχεδιασμό γνωστό ως “SolidSail”: τρία άκαμπτα πανιά επιφάνειας 1.500 μέτρων το καθένα θα ανυψωθούν σε μια εξέδρα balestron, με τρεις ανακλινόμενους ιστούς, ύψους άνω των 100 μέτρων, ικανοί να εξασφαλίσουν έως και το 100% της πρόωσης σε κατάλληλες καιρικές συνθήκες. Αυτή η υβριδική φόρμουλα πρόωσης θα συνδυάζει την αιολική ενέργεια με έναν κινητήρα αιχμής, ο οποίος λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ πρόκειται να χρησιμοποιεί πράσινο υδρογόνο (μόλις εγκριθεί η χρήση της τεχνολογίας για επιβατηγά υπερωκεάνια), λανσάροντας ένα νέο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον όραμα για τα θαλάσσια ταξίδια.
Το τελευταίο κατόρθωμα
Το τελευταίο κατόρθωμα της Chantiers de l’Atlantique είναι πραγματικά ένα ιστιοφόρο του μέλλοντος που φέρνει κοντά τα καλύτερα ταλέντα της Γαλλίας. Ο διάσημος αρχιτέκτονας Maxime d’Angeac θα αναλάβει τον σχεδιασμό της εσωτερικής διαρρύθμισης και της διακόσμησης και η εταιρεία σχεδιασμού Stirling Design International με έδρα τη Νάντη θα χειριστεί την εξωτερική αρχιτεκτονική. Η Hetland Maritime βοήθησε επίσης την Accor στη δημιουργία του project και στις συνεχιζόμενες συζητήσεις με τη Chantiers de l’Atlantique. Όλο το project θα χρηματοδοτηθεί έως και το 70-80% του από εμπορικές τράπεζες, με το υπόλοιπο να παρέχεται από κοινοπραξία μετοχικών εταίρων στην οποία η Accor θα έχει μειοψηφικό μερίδιο.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς