
Σύμβαση ύψους 3 δισ. ευρώ για την προμήθεια και τη συντήρηση εμπορευματικών τρένων,υπεγράφη την Δευτέρα μεταξύ της Siemens και της Ινδικής κυνέρνησης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η Siemens θα παραδώσει 1.200 ηλεκτρικές μηχανές και θα παρέχει συντήρηση για 35 χρόνια στο πλαίσιο της συμφωνίας, που είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει ποτέ στην Ινδία.
Apple: Έτοιμη να φέρει οθόνες αφής στο MacBook
Αναβάθμιση των Ινδικών αμαξοστοιχιών
Οι σχεδιασμένες από τη Siemens αμαξοστοιχίες, ισχύος 1.200 ίππων, με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ/ώρα, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο των Ινδικών Σιδηροδρόμων στο κρατίδιο Γκουτζαράτ τα επόμενα 11 χρόνια, με τις παραδόσεις να ξεκινούν σε 24 μήνες.
«Αυτές οι νέες μηχανές … μπορούν να αντικαταστήσουν 500.000 έως 800.000 φορτηγά κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Mobility, Michael Peter.
Η παραγγελία ήταν ένα μεγάλο βήμα για τη Siemens στην Ινδία, δήλωσε ο Peter στο Reuters, λέγοντας ότι η εταιρεία ήταν προηγουμένως πολύ ισχυρή στη Βόρεια Αμερική και την Κεντρική Ευρώπη στο τροχαίο υλικό, αλλά στην Ινδία παρείχε κυρίως εξαρτήματα.
«Η Ινδία αναζητά τεχνολογία, καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τα τρένα της»,ανέφερε. «Στο παρελθόν η Ινδία κατασκεύαζε τα δικά της τρένα, αλλά θέλει να αυξήσει την αξιοπιστία και τις μέσες ταχύτητες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Peter.
Επεκτείνεται στον τομέα των σιδηροδρόμων
Η συμφωνία είναι το τελευταίο μεγάλο συμβόλαιο που υπέγραψε η Siemens, αφού τον Δεκέμβριο υπέγραψε συμφώνησε έναντι ανταλλάγματος 900 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.

Ο Peter ήταν βέβαιος για την επίτευξη του στόχου της Siemens να αυξήσει τα έσοδα στον τομέα των σιδηροδρομικών γραμμών κατά 6-9% φέτος, αν και η σύμβαση αυτή θα εμφανιστεί κυρίως ως παραγγελίες το 2023.
Η Siemens εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επεκτείνει την συνεργασία της με την Ινδία, τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική αγορά στον κόσμο, με 24 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν καθημερινά με περισσότερα από 22.000 τρένα.
Η Ινδική κυβέρνηση από την πλευρά της θέλει να αυξήσει το μερίδιο του σιδηροδρομικού δικτύου στις εμπορευματικές μεταφορές στο 40-45% από το 27% που είναι σήμερα.


Latest News

Μπιλ Άκμαν: Γιατί βλέπει σύμπραξη Uber και Hertz
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Μπιλ Άκμαν αποκάλυψε ότι κατέχει σχεδόν το 20% των μετοχών της Hertz

Ο Πούτιν επαινεί τον Μασκ συγκρίνοντάς τον με σοβιετικό πρωτοπόρο πυραύλων
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν επαίνεσε τον Ίλον Μασκ για τα επιτεύγματά του στα διαστημικά ταξίδια και τον θεωρεί τολμηρό οραματιστή αντάξιο των σοβιετικών πρωτοπόρων του διοαστήματος

«Τσουνάμι» απολύσεων στις γερμανικές επιχειρήσεις - 1 στις 3 σχεδιάζει περικοπές το 2025
Οι προοπτικές για το 2025 παραμένουν ζοφερές στη Γερμανία και τον επιχειρηματικό της κόσμο, σύμφωνα με έρευνα

Έτοιμη για τη μεγάλη στροφή η Ευρώπη - Πώς επιδρούν οι δασμοί στο μοντέλο της
Η Citi προβλέπει μεγάλη στροφή στο οικονομικό μοντέλο της Γηραιάς Ηπείρου - Οι επιπτώσεις στο εμπόριο από τους δασμούς Τραμπ

Πάουελ: Το μεγάλο διακύβευμα της απόλυσής του – Ποιοι τον υπερασπίζονται
Ο Αμερικανός πρόεδρος ανέβασε τους τόνους εναντίον του κεντρικού τραπεζίτη με το Λευκό Οίκο να εξετάζει την απόλυσή του

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα

Ο γιoς δισεκατομμυριούχου κληρόνομου της Chanel αποκαλύπτει τις δικές του επενδύσεις
Ο 38χρονος Ντέιβιντ Βερτχάιμερ προσέλαβε τον Ντέιβιντ Αν για να ηγηθεί των επενδύσεών στην εταιρεία του 1686 Partners

Γιατί ο ακροδεξιός Φάρατζ θέλει τα... χλωριωμένα κοτόπουλα των ΗΠΑ στη Βρετανία
Ο Φάρατζ δήλωσε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές αγοράζουν ήδη κοτόπουλα από μέρη όπως η Ταϊλάνδη που εκτρέφονται σε κακές συνθήκες

Καμπανάκι επικεφαλής Fed Σικάγο για ανάγκη ανεξαρτησίας της κεντρικής τράπεζας
Οι κεντρικές τράπεζες όπως η Fed που μπορούν να ασκούν νομισματική πολιτική χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις έχουν καλύτερα αποτελέσματα για τις οικονομίες τους

Μπέσεντ: Σχοινοβάτης σε ένα εύθραυστο σχοινί
Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα σε ένα απρόβλεπτο Τραμπ και στο να διατηρήσει την εμπιστοσύνη στα αμερικανικά ομόλογα και στο δολάριο