
Η Φινλανδία είναι προετοιμασμένη να συνεχίσει την στήριξη της Ουκρανίας, στη σύγκρουσή της με την Ρωσία, για όσο χρειαστεί, ανέφερε η Φινλανδή πρωθυπουργός Σάνα Μαρίν μιλώντας στο ετήσιο World Economic Forum που διοργανώνεται στο Νταβός της Ελβετίας.
«Πιστεύω ότι το μόνο μήνυμα που πρέπει να στείλουμε είναι ότι θα στηρίξουμε την Ουκρανία για όσο χρειαστεί, Ένα χρόνο, δύο χρόνια, πέντε, δέκα, δεκαπέντε χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά η Μαρίν.
Η Γερμανία μετανιωμένη στο Νταβός για την εξάρτησή της από τη Ρωσία
Σημειώνεται ότι η φινλανδική κυβέρνηση προσέφερε μέσα στο 2022 το ποσό των 300 εκατομμυρίων ευρώ για την στήριξη της Ουκρανίας, εκ των οποίων περίπου τα 190 εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν για την αγορά στρατιωτικού υλικού, για λογαριασμό της Ουκρανίας.
Ανοικοδόμηση με ρωσικά κεφάλαια
Παράλληλα, η Φινλανδή πολιτικός εξέφρασε και μία άποψη για το πώς μπορεί να ανοικοδομηθεί η χώρα. Συγκεκριμένα, η Μαρίν τόνισε ότι θα πρέπει να βρεθεί ένας νόμιμος τρόπος για την εκμετάλλευση των «παγωμένων» ρωσικών κεφαλαίων τα οποία θα μπορούσαν να διοχετευθούν στη ρημαγμένη από τον πόλεμο Ουκρανία.
Εξαιτίας των δυτικών κυρώσεων οι Ρώσοι ολιγάρχες φέρονται να έχουν απωλέσει ποσό που φτάνει τα 95 δισεκατομμύρια δολάρια, εντός του 2022, άρα «θα μπορούσε να επηρεαστεί ο πόλεμος περισσότερο απ’ όσο νομίζουμε, καθώς υπάρχουν πολλά συμφέροντα πίσω από αυτά τα χρήματα», σημείωσε η Μαρίν.
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: «Η Ευρώπη θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία «για όσο χρόνο χρειασθεί»
Ανησυχία για το χρέος
Σε άλλο σημείο της συζήτησης η Μαρίν εξέφρασε και την ανησυχία της για τα επίπεδα χρέους γειτονικών χωρών, που επίσης επηρεάζονται από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Είναι «σοβαρό θέμα για όλους μας», καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες μοιράζονται την ίδια οικονομία, κατέληξε η Φινλανδή πρωθυπουργός.
Τέλος, η ηλικία και το φύλο της δεν θα μπορούσαν παρά να τεθούν στο πάνελ. Η ίδια τόνισε ότι δεν είναι ένα θέμα που πρέπει να τεθεί προς συζήτηση καθώς αντιμετωπίζει τις καταστάσεις όπως ακριβώς θα το έπραττε και ένας άνδρας συνάδελφός της ή ένα πρόσωπο μεγαλύτερης ηλικίας.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς