Ελαφρά πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις της Procter & Gamble στο τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2022, καθώς η ενδυνάμωση του αμερικανικού δολαρίου επιβάρυνε τη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας ανά τον κόσμο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση μίας εκ των δύο μεγαλυτέρων εταιρειών με καταναλωτικά είδη ευρείας χρήσης, οι πωλήσεις στο τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου του 2022 υποχώρησαν κατά 1%, διαμορφούμενες στα 20,8 δισ. δολάρια, ελαφρώς υψηλότερα των προβλέψεων για έσοδα από πωλήσεις στα 20,74 δισ. δολάρια.

Ελάχιστα υψηλότερα των προβλέψεων διαμορφώθηκαν τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρείας, καθώς διαμορφώθηκαν στο 1,59 δολάριο, έναντι 1,58 δολαρίου η μετοχή.

Στην ανακοίνωσή της η P&G επισημαίνει ότι οι δυσμενείς συνθήκες στις αγορές συναλλάγματος επιβάρυναν τις πωλήσεις της κατά 6%, κάτι που είναι σημαντικό για μια εταιρεία της οποίας περισσότερο του ήμισυ των εσόδων της προέρχεται εκτός ΗΠΑ.

«Δημοσιεύσαμε «συμπαγή» αποτελέσματα το προηγούμενο τρίμηνο, σε ένα συνεχιζόμενο πολύ δύσκολο περιβάλλον από πλευράς κόστους και λειτουργίας», υπογραμμίζει ο πρόεδρος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος, Τζον Μέλερ.

Παράλληλα, η εταιρεία αναθεώρησε επί τα βελτίω την καθοδήγησή της αναφορικά με την ανάπτυξη των οργανικών της πωλήσεων, ανεβάζοντας το εύρος μεταξύ 4% και 5%, πιο στενό σχέση με το 3% με 5% των προηγούμενων προβλέψεών της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή