
Στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού και στη προσπάθεια που γίνεται για να καταστεί η Ελλάδα 12μηνος τουριστικός προορισμός, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας από το βήμα του Greek Davos, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διεξάγεται στο Νταβός της Ελβετίας, με θέμα «Ανοικοδόμηση Τουρισμού για το Μέλλον: Νέες Αρχές για την Καθοδήγηση μιας Πιο Βιώσιμης και Ανθεκτικής Τουριστικής Ανάπτυξης».
Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην πολύ καλή πορεία του τουρισμού το περασμένο έτος, μετά από την «κατάρρευση» του 2020.
«Καταφέραμε μέσα σε 2,5 χρόνια όχι μόνο να ξανακερδίσουμε τα έσοδα του 2019, αλλά και να ξεπεράσουμε» τόνισε, προσθέτοντας ότι αυτό δεν έγινε τυχαία. Ο γ.γ. του ΕΟΤ υπογράμμισε την συντονισμένη προσπάθεια, κάνοντας λόγο για μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα «να συνεργαστούμε» , αναφερόμενο στη συνεργασία του ιδιωτικού τομέα στο σύνολό του (επιχειρήσεις και εργαζόμενοι) με την κυβέρνηση.
Χρονιά ορόσημο
«Το 2022 είναι μια χρονιά ορόσημο για την Ελλάδα», υπογράμμισε.
«Αυτά τα τελευταία 2,5 χρόνια πετύχαμε και κάτι άλλο σημαντικό: αναβαθμίσαμε το brand Ελλάδα», είπε ο κ. Φραγκάκης, τονίζοντας ότι η Ελλάδα είναι πλέον στην top 5άδα των τουριστικών brands: «Αυτό θα πρέπει να το διατηρήσουμε και να το ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο» πρόσθεσε.
Τόνισε μάλιστα ότι αυτό θα βασιστεί σε δύο πυλώνες: πρώτον την βιωσιμότητα και δεύτερον την ψηφιοποίηση του τουριστικού περιβάλλοντος.
«Στόχος μας είναι ο τουρισμός να φέρει περισσότερες δουλειές και να δημιουργήσει περισσότερο εισόδημα για όλη την Ελλάδα. Αυτό είναι το όραμά μας για φέτος. Και πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε» υπογράμμισε.
Αναφερόμενος στον ΕΟΤ υπενθύμισε ότι ήδη έχει 20 γραφεία στο εξωτερικό και προωθεί το νέο image της Ελλάδας, που δεν είναι μόνο τα νησιά και οι ακτές: «Όλη η Ελλάδα ένας προορισμός 365 ημερών» είναι ο νέος στόχος, επισημαίνοντας ωστόσο, ότι δεν είναι εύκολο να δείξουμε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα.
Οι νέες αγορές
Ερωτηθείς για τις νέες αγορές στις οποίες σχεδιάζει να «απευθυνθεί» ο ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης υπενθύμισε ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει μια μεγάλη αγορά στη Ευρώπη, την οποία «θέλουμε να κρατήσουμε» και προσπαθούμε να ανοίξουμε κι άλλες αγορές με πρώτες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Η άλλη αγορά είναι η Λατινική Αμερική, η οποία δεν είναι τόσο εύκολη. Έχουμε αγορά ένα γραφείο στην Μαδρίτη που εργάζεται για αυτόν τον στόχο» είπε, προσθέτοντας ότι στόχος είναι επίσης οι αγορές των αραβικών χωρών και της Αυστραλίας.
«Η Ελλάδα έχει χειμώνα»
Στο πλαίσιο των προσπαθειών για ενίσχυση και του χειμερινού τουρισμού, ο κ. Φραγκάκης είπε ότι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο τρέχει μια καμπάνια σε 17 χώρες με τίτλο «Η Ελλάδα όντως έχει χειμώνα» και παράλληλα προωθείται σε δέκα χώρες το Greekend (ως ιδανικός προορισμός για αποδράσεις του Σαββατοκύριακου).
Τέλος για τις προοπτικές για το 2023 είπε ότι τα πρώτα σημάδια είναι θετικά, από τα έως τώρα στοιχεία από τις κρατήσεις, και εξέφρασε την ελπίδα ότι τον Μάρτιο μόλις εκτονωθεί η ενεργειακή κρίση η εικόνα θα είναι ακόμα καλύτερη.


Latest News
![Airbnb: Πτωτικά κινήθηκε η ζήτηση τον Μάρτιο – Τι δείχνουν τα στοιχεία [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/airbnb-gba8e58468_1280-1-600x500.jpg)
Περισσότερα Airbnb, χαμηλότερη πληρότητα - Οι επιλογές των επισκεπτών [γράφημα]
Η προσφορά και η ζήτηση διαμορφώνουν νέες ισορροπίες στην αγορά Airbnb

Επιστρέφει... δριμύτερο το εισιτήριο στη Βενετία για τους τουρίστες
Πέρσι το μέτρο απέφερε απροσδόκητα έσοδα στη Βενετία ύψους 2,4 εκατ. ευρώ - Φέτος ο δήμος ετοιμάζεται

Αύξηση πάνω από 18% στις κρατήσεις για το Πάσχα - Οι πρωταθλητές και οι χαμένοι
Ο ρόλος του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα, η περίπτωση της Κρήτης και το momentum Σαντορίνης και Μυκόνου - Τι δείχνουν οι κρατήσεις

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο