Το Netflix πρόσθεσε 7,66 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το τελευταίο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, αριθμός σημαντικά ανώτερος από την προσθήκη 4,5 εκατομμυρίων που προέβλεπε η ίδια η εταιρεία πριν από ένα τρίμηνο.
Η μεγαλύτερη του αναμενομένου αύξηση της συνδρομητικής βάσης της εταιρείας έρχεται εν μέσω ανακοινώσεων για αλλαγές στην κορυφή της διοικητικής πυραμίδας. Ο Ριντ Χέιστινγκς, εκ των συνιδρυτών της πλατφόρμας streaming, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, θέση που καταλαμβάνει ο Γκρεγκ Πίτερς μέχρι πρότινος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων (COO).
Πώς θα εντοπίζει το Netflix ότι «μοιράζεστε» τον κωδικό πρόσβασης
Ο Τεντ Σαράντος, ο οποίος είναι συν-διευθύνων σύμβουλος από το 2020, παραμένει στη θέση του. Ο Χέιστινγκς ωστόσο θα παραμείνει στα πράγματα της εταιρείας καθώς θα διατηρήσει θέση εκτελεστικού προέδρου.
Το Netflix είχε ανακοινώσει το προηγούμενο τρίμηνο ότι «επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στα έσοδα ως την κύρια μέτρηση επιδόσεων», ωστόσο τα έσοδα για το δ’ τρίμηνο ανήλθαν στα 7,85 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τις προβλέψεις αλλά και στα χαμηλότερα επίπεδα από τότε που η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο, σύμφωνα με το Reuters.
Η μετοχή της εταιρείας κινήθηκε ανοδικά κατά 6%.
«Υπέκυψε στον πειρασμό» το Netflix – Δίνει και άλλο χώρο στις διαφημίσεις
Όπως έγινε γνωστό, στο εξής η Netflix δεν θα παρέχει πλέον στοιχεία προβλέψεων για τη συνδρομητική της βάση, αλλά θα συνεχίσει να παρέχει στοιχεία για έσοδά της.
Θητεία άνω των δύο δεκαετιών
Ο Χέιστινγκς, 62 ετών, υπήρξε ηγέτης του Netflix για χρονικό διάστημα άνω των δύο δεκαετιών, ενώ τόσο ο Σαράντος όσο και ο Πίτερς υπήρξαν επί σειρά ετών στενότατοι συνεργάτες του. Ο Σαράντος είναι ήδη συν-διευθύνων σύμβουλος και ουσιαστικά το «δημόσιο πρόσωπο» του Netflix, ενώ ο Πίτερς ήταν ο άνθρωπος που ουσιαστικά «έτρεξε» την ανάπτυξη του προϊόντος που προσφέρει η πλατφόρμα streaming περιεχομένου.
«Το διοικητικό συμβούλιο συζητούσε και σχεδίαζε την διαδικασία διαδοχής εδώ και πολλά χρόνια (ακόμη και οι ιδρυτές θα πρέπει να εξελίσσονται!)», ανέφερε σε ανάρτησή του ο Χέιστινγκς. «Το Δ.Σ. και εγώ θεωρούμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να ολοκληρωθεί η διαδοχή», καταλήγει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκ της θέσεως του ως γενικός διευθυντής επιχειρήσεων, ο Πίτερς ήταν ο άνθρωπος που πρακτικά οδήγησε την πλατφόρμα στην διαφήμιση, σε μια προσπάθεια να αυξηθούν τα έσοδα.
Η επένδυση που «στοιχειώνει» το Netflix
Το δύσκολο 2022 και οι διαφημίσεις
Τον Νοέμβριο, το Netflix λανσάρισε την φθηνότερη συνδρομή του που επιτρέπει όμως την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου, κάτι που η εταιρεία αρνούνταν να κάνει επί χρόνια. Το Netflix Basic με διαφημίσεις κοστίζει στις Ηνωμένες Πολιτείες 6,99 δολάρια.
Η εταιρεία σημείωνε στην έκθεση για τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου ότι δεν περίμενε «ουσιώδη συνεισφορά» στο τέταρτο τρίμηνο από το νέο πρόγραμμα που περιλαμβάνει και διαφημίσεις και ότι ανέμενε να αυξήσει τους συνδρομητές του προγράμματος «σταδιακά με την πάροδο του χρόνου».
Όντως, οι αναφορές έδειξαν ότι το «Netflix Basic with Ads» ξεκίνησε με αργό ρυθμό. Η Wall Street Journal ανέφερε χαρακτηριστικά τον περασμένο μήνα ότι ήταν η λιγότερο δημοφιλής συνδρομή του Netflix τον Νοέμβριο, επικαλούμενη στοιχεία από την εταιρεία ανάλυσης Antenna.
Πώς η Netflix αύξησε τους συνδρομητές της ύστερα από ένα εξάμηνο απωλειών
Από άποψη περιεχομένου, το Netflix είχε ένα δυνατό τρίμηνο για να κλείσει τη χρονιά, κυκλοφορώντας ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά του σόου, το «Wednesday» και μια από τις πιο δημοφιλείς ταινίες του, το «Glass Onion: A Knives Out Mystery».
Παρόλα αυτά το 2022 έφερε για το Netflix μοναδικές προκλήσεις. Έχασε συνδρομητές τα δύο πρώτα τρίμηνα του έτους, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η εταιρεία έχασε συνδρομητές για δύο συνεχόμενα τρίμηνα. Επιπλέον, προχώρησε σε περικοπή τουλάχιστον 500 θέσεων εργασίας.
Η εταιρεία ανέκαμψε το γ’ τρίμηνο προσθέτοντας συνδρομητές και τα στελέχη της κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων φάνηκαν να θριαμβολογούν, υπερασπιζόμενοι τις στρατηγικές της εταιρείας.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους