
Πρεμιέρα για τα δύο πρώτα καταστήματα της βρετανικής αλυσίδας προϊόντων ευεξίας και υγείας Holland & Barrett, που φέρνει ο όμιλος Fourlis στη χώρα μας, με στόχο να δημιουργήσει δίκτυο έως και 120 καταστημάτων σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία σε βάθος πενταετίας.
Στην Κηφισιά (Κασσαβέτη 7) και στη Γλυφάδα (πλατεία Εσπερίδων) τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό, ενώ ακολουθεί το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, καθώς και η λειτουργία του eshop.
Sinsay και Holland & Barrett οι πρώτες ξένες αλυσίδες που έρχονται στην Ελλάδα το 2023
Το επίσημο λανσάρισμα της μάρκας στην εγχώρια αγορά έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τον τρίτο πυλώνα δραστηριότητας στο retail για τον ελληνικό όμιλο, που αναπτύσσει τα καταστήματα ΙΚΕΑ και την αλυσίδα αθλητικών ειδών Intersport.
Παρότι με βάση τον αρχικό σχεδιασμό υπήρξε μια καθυστέρηση τριών μηνών στο ντεμπούτο της αλυσίδας, καθώς η άφιξη της Holland & Barrett στην εγχώρια αγορά προβλεπόταν εντός του τελευταίου τριμήνου του 2022, για εφέτος εκτιμάται ότι θα ανοίξουν συνολικά 6 καταστήματα της βρετανικής εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων υγείας και ευεξίας, ενώ θα προετοιμαστεί η είσοδος και στην αγορά της Ρουμανίας.

Η καθυστέρηση αποδίδεται αφενός στη γραφειοκρατία (έπρεπε να ληφθούν εγκρίσεις για κάθε κωδικό χωριστά) και αφετέρου σε κάποια προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, τα οποία όμως στην πορεία λύθηκαν.
Ο στόχος πωλήσεων έχει τοποθετηθεί στα 50 εκατ. ευρώ με ορίζοντα το 2025, έτος-ορόσημο για τον όμιλο, που προσβλέπει σε συνολικό κύκλο εργασιών 750 εκατ. ευρώ από περίπου 500 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το περιθώριο EBIT έχει τοποθετηθεί στο 8%.
Ο ρυθμός ανάπτυξης θα εξαρτηθεί από την οικονομική συγκυρία αλλά και τον εντοπισμό των κατάλληλων ακινήτων, ήτοι μικρά καταστήματα επιφάνειας 120 – 150 τ.μ. σε κεντρικά σημεία και εμπορικά κέντρα.
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Holland & Barrett περιλαμβάνει αρκετά είδη με τη δική της επωνυμία, τρόφιμα από επιλεγμένους παραγωγούς αλλά και γνωστές εταιρείες της αγοράς, καθώς και σειρά συμπληρωμάτων διατροφής και ευεξίας και ομοιοπαθητικών προϊόντων. Επιπλέον διαθέτει φυσικά προϊόντα ομορφιάς, βασιζόμενα στις αρχές της ηθικής επιχειρηματικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι ο τζίρος στην αγορά της υγείας και ευεξίας στη χώρα μας, φτάνει περίπου στα 600 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ποια είναι η Holland & Barrett
Η βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας και τροφίμων Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και το δίκτυό της υπερβαίνει τα 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες του κόσμου μεταξύ των οποίων η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Βέλγιο, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, η Ιρλανδία και η Κύπρος.
Σημειώνεται ότι στην Κύπρο η Holland & Barrett έχει παρουσία μέσω του ομίλου Παπαέλληνα.
Το 2021 είχε κύκλο εργασιών που έφτασε τα 726,7 εκατομμύρια ευρώ, αναπτύσσοντας παράλληλα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα με τις ψηφιακές πωλήσεις να τρέχουν με ποσοστό +20% σε σχέση με το 2020. Απασχολεί περισσότερα από 7.000 άτομα προσωπικό.


Latest News

Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,1 εκατ. το 2024 – Μέρισμα 0,1ευρώ ανά μετοχή
Οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά - Mε εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευαστική δραστηριότητα της Trade Estates

Softweb: Στα 1,83 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2024
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης του Ομίλου παραμένει η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών all in one solution, η συνεχής διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η επίτευξη υψηλών οικονομικών επιδόσεων

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

ΕΒΕΑ: Πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία
Εκδήλωση που συνδιοργάνωσε χθες το ΕΒΕΑ με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ)

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά

Μετά το Πάσχα η είσοδος της Qualco στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Η Qualco, που μετρά πάνω από 25 χρόνια από την ίδρυσή της, δραστηριοποιείται στον κλάδο της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό

Αναβάθμισε τις ελληνικές τράπεζες η Fitch - Γιατί προηγούνται Εθνική και Eurobank
Οι ναβαθμίσεις για τις ελληνικές τράπεζες αντικατοπτρίζουν επίσης τη βελτιωμένη αξιολόγηση της Fitch για το λειτουργικό περιβάλλον της Ελλάδας σε «bbb-»

BriQ Properties: Αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 89% – Διανομή μερίσματος 0,135 ευρώ/μετοχή
Η BriQ Properties εκτιμά πως θα πετύχει υψηλότερα έσοδα και καλύτερα περιθώρια κέρδους για τη χρήση του 2025

Ανάδειξη καινοτόμων ιδεών με το Beyond Tomorrow Competition
Ο διαγωνισμός Beyond Tomorrow Competition υλοποιείται με την στήριξη των HDB, KPMG και ΕΚΚΟΜΕΔ Creative Greece