Πρεμιέρα για τα δύο πρώτα καταστήματα της βρετανικής αλυσίδας προϊόντων ευεξίας και υγείας Holland & Barrett, που φέρνει ο όμιλος Fourlis στη χώρα μας, με στόχο να δημιουργήσει δίκτυο έως και 120 καταστημάτων σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία σε βάθος πενταετίας.
Στην Κηφισιά (Κασσαβέτη 7) και στη Γλυφάδα (πλατεία Εσπερίδων) τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό, ενώ ακολουθεί το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, καθώς και η λειτουργία του eshop.
Sinsay και Holland & Barrett οι πρώτες ξένες αλυσίδες που έρχονται στην Ελλάδα το 2023
Το επίσημο λανσάρισμα της μάρκας στην εγχώρια αγορά έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τον τρίτο πυλώνα δραστηριότητας στο retail για τον ελληνικό όμιλο, που αναπτύσσει τα καταστήματα ΙΚΕΑ και την αλυσίδα αθλητικών ειδών Intersport.
Παρότι με βάση τον αρχικό σχεδιασμό υπήρξε μια καθυστέρηση τριών μηνών στο ντεμπούτο της αλυσίδας, καθώς η άφιξη της Holland & Barrett στην εγχώρια αγορά προβλεπόταν εντός του τελευταίου τριμήνου του 2022, για εφέτος εκτιμάται ότι θα ανοίξουν συνολικά 6 καταστήματα της βρετανικής εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων υγείας και ευεξίας, ενώ θα προετοιμαστεί η είσοδος και στην αγορά της Ρουμανίας.
Η καθυστέρηση αποδίδεται αφενός στη γραφειοκρατία (έπρεπε να ληφθούν εγκρίσεις για κάθε κωδικό χωριστά) και αφετέρου σε κάποια προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, τα οποία όμως στην πορεία λύθηκαν.
Ο στόχος πωλήσεων έχει τοποθετηθεί στα 50 εκατ. ευρώ με ορίζοντα το 2025, έτος-ορόσημο για τον όμιλο, που προσβλέπει σε συνολικό κύκλο εργασιών 750 εκατ. ευρώ από περίπου 500 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το περιθώριο EBIT έχει τοποθετηθεί στο 8%.
Ο ρυθμός ανάπτυξης θα εξαρτηθεί από την οικονομική συγκυρία αλλά και τον εντοπισμό των κατάλληλων ακινήτων, ήτοι μικρά καταστήματα επιφάνειας 120 – 150 τ.μ. σε κεντρικά σημεία και εμπορικά κέντρα.
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Holland & Barrett περιλαμβάνει αρκετά είδη με τη δική της επωνυμία, τρόφιμα από επιλεγμένους παραγωγούς αλλά και γνωστές εταιρείες της αγοράς, καθώς και σειρά συμπληρωμάτων διατροφής και ευεξίας και ομοιοπαθητικών προϊόντων. Επιπλέον διαθέτει φυσικά προϊόντα ομορφιάς, βασιζόμενα στις αρχές της ηθικής επιχειρηματικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι ο τζίρος στην αγορά της υγείας και ευεξίας στη χώρα μας, φτάνει περίπου στα 600 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ποια είναι η Holland & Barrett
Η βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας και τροφίμων Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και το δίκτυό της υπερβαίνει τα 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες του κόσμου μεταξύ των οποίων η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Βέλγιο, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, η Ιρλανδία και η Κύπρος.
Σημειώνεται ότι στην Κύπρο η Holland & Barrett έχει παρουσία μέσω του ομίλου Παπαέλληνα.
Το 2021 είχε κύκλο εργασιών που έφτασε τα 726,7 εκατομμύρια ευρώ, αναπτύσσοντας παράλληλα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα με τις ψηφιακές πωλήσεις να τρέχουν με ποσοστό +20% σε σχέση με το 2020. Απασχολεί περισσότερα από 7.000 άτομα προσωπικό.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση