Πρεμιέρα για τα δύο πρώτα καταστήματα της βρετανικής αλυσίδας προϊόντων ευεξίας και υγείας Holland & Barrett, που φέρνει ο όμιλος Fourlis στη χώρα μας, με στόχο να δημιουργήσει δίκτυο έως και 120 καταστημάτων σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία σε βάθος πενταετίας.
Στην Κηφισιά (Κασσαβέτη 7) και στη Γλυφάδα (πλατεία Εσπερίδων) τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό, ενώ ακολουθεί το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, καθώς και η λειτουργία του eshop.
Sinsay και Holland & Barrett οι πρώτες ξένες αλυσίδες που έρχονται στην Ελλάδα το 2023
Το επίσημο λανσάρισμα της μάρκας στην εγχώρια αγορά έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τον τρίτο πυλώνα δραστηριότητας στο retail για τον ελληνικό όμιλο, που αναπτύσσει τα καταστήματα ΙΚΕΑ και την αλυσίδα αθλητικών ειδών Intersport.
Παρότι με βάση τον αρχικό σχεδιασμό υπήρξε μια καθυστέρηση τριών μηνών στο ντεμπούτο της αλυσίδας, καθώς η άφιξη της Holland & Barrett στην εγχώρια αγορά προβλεπόταν εντός του τελευταίου τριμήνου του 2022, για εφέτος εκτιμάται ότι θα ανοίξουν συνολικά 6 καταστήματα της βρετανικής εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής και προϊόντων υγείας και ευεξίας, ενώ θα προετοιμαστεί η είσοδος και στην αγορά της Ρουμανίας.
Η καθυστέρηση αποδίδεται αφενός στη γραφειοκρατία (έπρεπε να ληφθούν εγκρίσεις για κάθε κωδικό χωριστά) και αφετέρου σε κάποια προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, τα οποία όμως στην πορεία λύθηκαν.
Ο στόχος πωλήσεων έχει τοποθετηθεί στα 50 εκατ. ευρώ με ορίζοντα το 2025, έτος-ορόσημο για τον όμιλο, που προσβλέπει σε συνολικό κύκλο εργασιών 750 εκατ. ευρώ από περίπου 500 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το περιθώριο EBIT έχει τοποθετηθεί στο 8%.
Ο ρυθμός ανάπτυξης θα εξαρτηθεί από την οικονομική συγκυρία αλλά και τον εντοπισμό των κατάλληλων ακινήτων, ήτοι μικρά καταστήματα επιφάνειας 120 – 150 τ.μ. σε κεντρικά σημεία και εμπορικά κέντρα.
Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Holland & Barrett περιλαμβάνει αρκετά είδη με τη δική της επωνυμία, τρόφιμα από επιλεγμένους παραγωγούς αλλά και γνωστές εταιρείες της αγοράς, καθώς και σειρά συμπληρωμάτων διατροφής και ευεξίας και ομοιοπαθητικών προϊόντων. Επιπλέον διαθέτει φυσικά προϊόντα ομορφιάς, βασιζόμενα στις αρχές της ηθικής επιχειρηματικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι ο τζίρος στην αγορά της υγείας και ευεξίας στη χώρα μας, φτάνει περίπου στα 600 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ποια είναι η Holland & Barrett
Η βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας και τροφίμων Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και το δίκτυό της υπερβαίνει τα 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες του κόσμου μεταξύ των οποίων η Μεγάλη Βρετανία, η Ινδία, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Βέλγιο, η Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, η Ιρλανδία και η Κύπρος.
Σημειώνεται ότι στην Κύπρο η Holland & Barrett έχει παρουσία μέσω του ομίλου Παπαέλληνα.
Το 2021 είχε κύκλο εργασιών που έφτασε τα 726,7 εκατομμύρια ευρώ, αναπτύσσοντας παράλληλα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα με τις ψηφιακές πωλήσεις να τρέχουν με ποσοστό +20% σε σχέση με το 2020. Απασχολεί περισσότερα από 7.000 άτομα προσωπικό.
Latest News
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς