Η δυναμική συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. στο σημαντικότερο τουριστικό γεγονός της χρονιάς στην Ολλανδία, τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Vakantiebeurs 2023, στην Ουτρέχτη (11-15/01/2023), εντυπωσίασε – σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του οργανισμού – το ολλανδικό κοινό, που είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί την πρώτη, μετά την πανδημία, τουριστική έκθεση στη χώρα με ελεύθερη προσέλευση.
ΕΟΤ στη Μελβούρνη: Η ελληνική ομογένεια της Αυστραλίας χαιρετίζει την πρωτοβουλία Κικίλια
Με το τουριστικό ρεύμα από Ολλανδία προς Ελλάδα να καταγράφει αύξηση 31 % το 2022 σε σχέση με το 2019 και την Ελλάδα να αποτελεί τον δεύτερο σε προτίμηση προορισμό μετά την Ισπανία, το ελληνικό περίπτερο 200 τ.μ. αποτέλεσε πόλο έλξης τόσο του κοινού, όσο και των ολλανδών επαγγελματιών τουρισμού. Η ιδιαίτερα ενισχυμένη φετινή ελληνική συμμετοχή πλαισιώθηκε από συνολικά 15 συνεκθέτες του ΕΟΤ προερχόμενοι από τις Περιφέρειες. Το ιδιαίτερα θετικό κλίμα για την χώρα μας διαπιστώθηκε από την πρώτη ημέρα σε όλες τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τους επαγγελματίες της αγοράς και tour operators, προδιαγράφοντας για το 2023 ακόμη μεγαλύτερη αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από την Ολλανδία.
Οι δράσεις
Με στόχο τη δυναμική και ποιοτική προβολή της χώρας μας σε μία χρονιά που επανήλθαν δυναμικά στην έκθεση σχεδόν όλες οι τουριστικές αγορές, το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών διοργάνωσε και συντόνισε τις ακόλουθες δράσεις:
• Συμμετοχή στο theme routes με προβολή του περιπτέρου του Ε.Ο.Τ. στο kids passport που αφορά στις ειδικά σχεδιαζόμενες δραστηριότητες για παιδιά και οικογένειες, γεγονός που συνείσφερε στην αύξηση της επισκεψιμότητας του Ελληνικού περιπτέρου και ενίσχυσε την Ελλάδα ως προορισμό οικογενειακών διακοπών. Διαγωνισμός με δώρα από τους συνεκθέτες και digital – graffiti photobooth ως δραστηριότητα προκάλεσαν το ενδιαφέρον των επισκέπτών του ελληνικού περιπτέρου.
• Σειρά καθημερινών παρουσιάσεων από εκπροσώπους των Ελλήνων συνεκθετών Περιφερειών και Δήμων με τίτλο “Explore Greece” για την παρουσίαση προορισμών μέσα από δραστηριότητες και εμπειρίες.
• Προβολή βίντεο του Ε.Ο.Τ. σε όλες τις εισόδους του εκθεσιακού χώρου Jaarbeurs, ώστε να εμφανίζεται η εικόνα της Ελλάδας παντού και συνεχώς, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης στοχεύοντας στο σύνολο των επισκεπτών της έκθεσης (κοινό, media, trade etc).
Θεματικές διακοπές
Πρόσφατη μελέτη της Red Online Marketing για λογαριασμό της Vakantiebeurs έδειξε ότι οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις διακοπές τους με βάση το θέμα, όπως: Μόνο για Ενήλικες, all-inclusive ή road trip. Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι οι Ολλανδοί αναζητούν στο διαδίκτυο διακοπές all-inclusive μιάμιση φορά συχνότερα σε σχέση με τα προηγούμενη έτη, ενώ άλλα δημοφιλή θέματα αναζήτησης αφορούν σε οδικά ταξίδια (+52%), σε κράτηση διακοπών μόνο για ενήλικες (+35%) σε σχέση με 2019. Οι διακοπές της τελευταίας στιγμής έχουν επίσης γίνει πιο δημοφιλείς (+43%).Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί διακοπών σε ότι αφορά στην αναζήτηση το 2022 ήταν η Ισπανία (1η θέση), η Ελλάδα (2η θέση) και η Τουρκία (3η θέση). Να τονιστεί ότι η επόμενη έκθεση στην Ουτρέχτη θα πραγματοποιηθεί 10-14 Ιανουαρίου 2024.
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts