
«Παρά τις πολλαπλές δυσκολίες του 2022, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε χθες η ΕΛ.ΣΤΑΤ., η εστίαση και τα καταλύματα κατέγραψαν αύξηση στους τζίρους τους και τον Νοέμβριο-κατά 25,78% και 9,11% αντίστοιχα σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2019- αποδεικνύοντας ότι η επέκταση της τουριστικής σεζόν έγινε πράξη», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τ/σ Action και στους δημοσιογράφους Θοδωρή Βγενή και Μαρία Αραμπατζή.
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ότι η προβολή των χειμερινών προορισμών έχει ως στόχο η Ελλάδα να έχει ταξιδιωτική δραστηριότητα και τους 12 μήνες του έτους και πρόσθεσε ότι σε λίγες ημέρες θα βγουν οι προσκλήσεις ενδιαφέροντος για προγράμματα με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα αφορούν, μεταξύ άλλων, τα χιονοδρομικά κέντρα, τους ορεινούς και περιπατητικούς προορισμούς, τη γαστρονομία κ.α.
Τόνισε επίσης ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, στηρίζει ισομερώς την ελληνική οικογένεια, ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ενώ παλαιότερα οι νέοι έφευγαν από την περιφέρεια για τα αστικά κέντρα, τώρα επιστρέφουν για να ασχοληθούν με επιχειρήσεις που εφάπτονται στον τουρισμό.
Ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε την πολύ μεγάλη στήριξη της κοινωνίας από την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου των πολλαπλών παγκόσμιων κρίσεων, με 44 δισ. ευρώ μέσα στην πανδημία και 11 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, ενώ ο τουρισμός κατάφερε το 2022 να ξεπεράσει τον αρχικό στόχο των 15 δισ. ευρώ φτάνοντας τα 18 δισ. και το υπερπλεόνασμα αυτό θα δοθεί για τη στήριξη των ελληνικών νοικοκυριών.
Τέλος, αναφορικά με την υποψηφιότητα του στην Α΄ Αθήνας είπε ότι βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: “είτε ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, είτε ως Υπουργός Υγείας, είτε ως Υπουργός Τουρισμού προτιμώ να μιλάμε με τα έργα μας, με τη δουλειά που κάνουμε και όχι με λόγια, και οι πολίτες καταλαβαίνουν και ξέρουν να κρίνουν”.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση