Την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, πριν από την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών, αναμένεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του δ’ τριμήνου του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ.ΑΕ)
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Διοίκηση της ΟΤΕ Α.Ε. θα διοργανώσει, την ίδια ημέρα, μετά την ως άνω δημοσίευση των αποτελεσμάτων και ώρα 17:00 (Ελλάδα) /16:00 (Ευρώπη) /15:00 (Ηνωμένο Βασίλειο) /10:00 (Ανατ.ΗΠΑ) τηλε-συνδιάσκεψη με αναλυτές και επενδυτές για να συζητήσει τα εν λόγω αποτελέσματα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τηλε-συνδιάσκεψη οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα: https://ccevent.eu/otegroup/otegroup_q422_invitation.pdf
Τα αποτελέσματα του γ΄τριμήνου
Κατά 5,9% αυξήθηκαν τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου OTE, το τρίτο τρίμηνο του έτους, και διαμορφώθηκαν σε 904,8 εκατ. ευρώ διατηρώντας τις θετικές τάσεις των προηγούμενων τριμήνων.
Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,1%, στα 830,0 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω των ισχυρών επιδόσεων στην Κινητή και στις υπηρεσίες ICT, ενώ η τηλεόραση και οι ευρυζωνικές υπηρεσίες συνέχισαν τη θετική τους πορεία. Στην Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 5,0% και διαμορφώθηκαν στα €76,8 εκατ., αντανακλώντας κυρίως την επίδραση των εσόδων από ICΤ που καταγράφηκαν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, καθώς και τη μείωση στα τέλη τερματισμού (MTR).
Διαβάστε επίσης – ΟΤΕ: Η Βιώσιμη Ανάπτυξη βασική προτεραιότητα για τον Όμιλο
Σύνοψη Γ’ τριμήνου
• Νέα αύξηση εσόδων για τον Όμιλο και αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA (AL) σε Ελλάδα και Ρουμανία
• Θετικές επιδόσεις στην Ελλάδα λόγω κινητής, ICT και τηλεόρασης
– Ισχυρή αύξηση 5,2% στα έσοδα από υπηρεσίες κινητής, από περιαγωγή και υπηρεσίες συμβολαίου
– Θετικές τάσεις στους λειτουργικούς δείκτες ευρυζωνικότητας – Αύξηση κατά 30% των συνδρομητών FTTx, που αποτελούν πλέον το 62% της ευρυζωνικής βάσης
– Αύξηση συνδρομητών FTTH σε 110χιλ, με το ποσοστό διείσδυσης στις υποδομές FTTH του ΟΤΕ να αυξάνεται στο 16% – 733 χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις με πρόσβαση στο δίκτυο FTTH
• Τα έσοδα στη Ρουμανία μειώθηκαν κατά 5,0% λόγω αρνητικής σύγκρισης στις υπηρεσίες ICT & περικοπών στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»