Την εκ νέου υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας διάρκειας τριών ετών, ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΛΠ, την Δευτέρα.
Η νέα σύμβαση προβλέπει σταδιακές αυξήσεις για τρία χρόνια καθώς και πρόσθετες παροχές.
ΟΛΠ: Μονοπωλιακές καταστάσεις καταγγέλουν οι ναυπηγοεπισκευαστές
Ο Πρόεδρος του ΟΛΠ κ.Yu Zenggang εξέφρασε τη χαρά και την ικανοποίησή του σχετικά, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η Διοίκηση του ΟΛΠ μεριμνά για το σύνολο των εργαζομένων στοχεύοντας στην ευημερία και την προσωπική τους ανάπτυξη».
ΟΛΠ: Αύξηση 61,8% στα καθαρά κέρδη εννεαμήνου
Επιπλέον, στο τέλος Οκτωβρίου ο ΟΛΠ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2022.
Συγκεκριμένα, παρουσίασε αύξηση κατά 28,02% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών τηςΟΛΠ Α.Ε. κατά το Α’ εννεάμηνο του 2022, στο οποίο καταγράφηκε αύξηση στους τομείς της κρουαζιέρας, της ακτοπλοΐας, στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και στο Car Terminal.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε Ευρώ 145.759 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 52.684 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 113.850 χιλ. και Ευρώ 41.851 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης , παρουσιάζοντας θετική μεταβολή κατά 28,02% και 25,88% αντίστοιχα.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε Ευρώ 83.146 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 31.463 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 55.781 χιλ. και Ευρώ 22.364 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας θετική μεταβολή σε ποσοστό 49,06% και 40,69% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) της εταιρίας, που ανήλθαν σε Ευρώ 75.399 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022 30.09.2022 και σε Ευρώ 31.494 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο, έναντι Ευρώ 54.021 χιλ. και Ευρώ 22.673 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 39,57% και 38,91% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 61.726 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐ 30.09.2022 και σε Ευρώ 26.948 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 40.619 χιλ. και Ευρώ 18.180 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 51,96% και 48,23% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε Ευρώ 59.303 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 26.110 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 38.213 χιλ. και Ευρώ 17.375 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 55,19% και 50,27% αντίστοιχα.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 47.094 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 21.194 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 29.099 χιλ. και Ευρώ 14.005 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 61,84% και 51,32% αντίστοιχα.
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια