Την εκ νέου υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας διάρκειας τριών ετών, ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΛΠ, την Δευτέρα.
Η νέα σύμβαση προβλέπει σταδιακές αυξήσεις για τρία χρόνια καθώς και πρόσθετες παροχές.
ΟΛΠ: Μονοπωλιακές καταστάσεις καταγγέλουν οι ναυπηγοεπισκευαστές
Ο Πρόεδρος του ΟΛΠ κ.Yu Zenggang εξέφρασε τη χαρά και την ικανοποίησή του σχετικά, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η Διοίκηση του ΟΛΠ μεριμνά για το σύνολο των εργαζομένων στοχεύοντας στην ευημερία και την προσωπική τους ανάπτυξη».
ΟΛΠ: Αύξηση 61,8% στα καθαρά κέρδη εννεαμήνου
Επιπλέον, στο τέλος Οκτωβρίου ο ΟΛΠ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2022.
Συγκεκριμένα, παρουσίασε αύξηση κατά 28,02% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών τηςΟΛΠ Α.Ε. κατά το Α’ εννεάμηνο του 2022, στο οποίο καταγράφηκε αύξηση στους τομείς της κρουαζιέρας, της ακτοπλοΐας, στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και στο Car Terminal.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε Ευρώ 145.759 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 52.684 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 113.850 χιλ. και Ευρώ 41.851 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης , παρουσιάζοντας θετική μεταβολή κατά 28,02% και 25,88% αντίστοιχα.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε Ευρώ 83.146 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 31.463 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 55.781 χιλ. και Ευρώ 22.364 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας θετική μεταβολή σε ποσοστό 49,06% και 40,69% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) της εταιρίας, που ανήλθαν σε Ευρώ 75.399 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022 30.09.2022 και σε Ευρώ 31.494 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο, έναντι Ευρώ 54.021 χιλ. και Ευρώ 22.673 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 39,57% και 38,91% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 61.726 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐ 30.09.2022 και σε Ευρώ 26.948 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 40.619 χιλ. και Ευρώ 18.180 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 51,96% και 48,23% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε Ευρώ 59.303 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 26.110 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 38.213 χιλ. και Ευρώ 17.375 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 55,19% και 50,27% αντίστοιχα.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 47.094 χιλ. στην περίοδο 01.01.2022‐30.09.2022 και σε Ευρώ 21.194 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2022, έναντι Ευρώ 29.099 χιλ. και Ευρώ 14.005 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 61,84% και 51,32% αντίστοιχα.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση