
Την περικοπή 3.200 θέσεων εργασίας σε όλη την Ευρώπη και τη μεταφορά ορισμένων εργασιών ανάπτυξης προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδιάζει η Ford Motor. Αυτό γνωστοποίησε το γερμανικό συνδικάτο IG Metall, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία εάν προχωρήσουν οι περικοπές.
Το αυξανόμενο κόστος για τα υλικά μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και η προβλεπόμενη επιβράδυνση στις οικονομίες των ΗΠΑ και της Ευρώπης ασκούν πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τα έξοδα. Αναλυτές μάλιστα τονίζουν, ότι ο πόλεμος τιμών των EV που ξεκίνησε η Tesla Inc νωρίτερα αυτόν τον μήνα έχει εντείνει αυτή την πίεση.
Όπως ανακοίνωσε η IG Metall, η εταιρεία θέλει να καταργήσει έως και 2.500 θέσεις εργασίας στην ανάπτυξη προϊόντων και έως και 700 σε διοικητικούς ρόλους, με τις μονάδες που βρίσκονται στη Γερμανία να πλήττονται περισσότερο.
Οι εργαζόμενοι στο εργοτάξιο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κολωνία, που απασχολεί περίπου 14.000 άτομα – συμπεριλαμβανομένων 3.800 σε ένα κέντρο ανάπτυξης στην περιοχή Merkenich – ενημερώθηκαν για τα σχέδια στις συνεδριάσεις του συμβουλίου εργαζομένων τη Δευτέρα.
Ford: Σχεδιάζει να απολύσει 1.000 εργαζόμενους από το εργοστάσιό της στην Κολονία
Καταλύτης η ηλεκτροκίνηση
Ο εκπρόσωπος της Ford στη Γερμανία αρνήθηκε να σχολιάσει, και παρέπεμψε σε δήλωση της περασμένης Παρασκευής, όταν είχε πει ότι η στροφή στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) απαιτεί διαρθρωτικές αλλαγές και δεν θα πει περισσότερα μέχρι να οριστικοποιηθούν τα σχέδια.
Εκπρόσωπος στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Μίσιγκαν είπε ότι οι συζητήσεις με τα γερμανικά συμβούλια εργαζομένων συνεχίζονται και ότι η εταιρεία πρέπει να είναι «πιο ανταγωνιστική» καθώς μεταβαίνει στην ηλεκτροκίνηση.
Η Ford ανακοίνωσε πέρυσι μια επένδυση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να επεκτείνει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στην Κολωνία και να φτιάξει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο για τη μαζική αγορά. Το εργοστάσιο παράγει επί του παρόντος το Ford Fiesta καθώς και κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απασχολεί περίπου 45.000 άτομα στην Ευρώπη, σχεδιάζει επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα στην περιοχή, ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στη Γερμανία και μια κοινοπραξία κατασκευής κυψελών νικελίου στην Τουρκία ως μέρος μιας μεγάλης ώθησης EV στην ήπειρο.
Έχει επίσης συνεργασία με τη Volkswagen για την παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων οχημάτων στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε διάστημα έξι ετών.
Αυτή η συνεργασία παραμένει σε ισχύ, δήλωσαν εκπρόσωποι της Ford και της Volkswagen, αν και ο εκπρόσωπος της Ford στις ΗΠΑ πρόσθεσε ότι ο ρόλος της Volkswagen στην επόμενη γενιά ευρωπαϊκών ηλεκτρικών οχημάτων της Ford δεν έχει ακόμη καθοριστεί.


Latest News

Μπιλ Άκμαν: Γιατί βλέπει σύμπραξη Uber και Hertz
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Μπιλ Άκμαν αποκάλυψε ότι κατέχει σχεδόν το 20% των μετοχών της Hertz

Ο Πούτιν επαινεί τον Μασκ συγκρίνοντάς τον με σοβιετικό πρωτοπόρο πυραύλων
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν επαίνεσε τον Ίλον Μασκ για τα επιτεύγματά του στα διαστημικά ταξίδια και τον θεωρεί τολμηρό οραματιστή αντάξιο των σοβιετικών πρωτοπόρων του διοαστήματος

«Τσουνάμι» απολύσεων στις γερμανικές επιχειρήσεις - 1 στις 3 σχεδιάζει περικοπές το 2025
Οι προοπτικές για το 2025 παραμένουν ζοφερές στη Γερμανία και τον επιχειρηματικό της κόσμο, σύμφωνα με έρευνα

Έτοιμη για τη μεγάλη στροφή η Ευρώπη - Πώς επιδρούν οι δασμοί στο μοντέλο της
Η Citi προβλέπει μεγάλη στροφή στο οικονομικό μοντέλο της Γηραιάς Ηπείρου - Οι επιπτώσεις στο εμπόριο από τους δασμούς Τραμπ

Πάουελ: Το μεγάλο διακύβευμα της απόλυσής του – Ποιοι τον υπερασπίζονται
Ο Αμερικανός πρόεδρος ανέβασε τους τόνους εναντίον του κεντρικού τραπεζίτη με το Λευκό Οίκο να εξετάζει την απόλυσή του

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα

Ο γιoς δισεκατομμυριούχου κληρόνομου της Chanel αποκαλύπτει τις δικές του επενδύσεις
Ο 38χρονος Ντέιβιντ Βερτχάιμερ προσέλαβε τον Ντέιβιντ Αν για να ηγηθεί των επενδύσεών στην εταιρεία του 1686 Partners

Γιατί ο ακροδεξιός Φάρατζ θέλει τα... χλωριωμένα κοτόπουλα των ΗΠΑ στη Βρετανία
Ο Φάρατζ δήλωσε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές αγοράζουν ήδη κοτόπουλα από μέρη όπως η Ταϊλάνδη που εκτρέφονται σε κακές συνθήκες

Καμπανάκι επικεφαλής Fed Σικάγο για ανάγκη ανεξαρτησίας της κεντρικής τράπεζας
Οι κεντρικές τράπεζες όπως η Fed που μπορούν να ασκούν νομισματική πολιτική χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις έχουν καλύτερα αποτελέσματα για τις οικονομίες τους

Μπέσεντ: Σχοινοβάτης σε ένα εύθραυστο σχοινί
Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα σε ένα απρόβλεπτο Τραμπ και στο να διατηρήσει την εμπιστοσύνη στα αμερικανικά ομόλογα και στο δολάριο