Tην μείωση των πωλήσεων της κατά 22% για το τρίτο τρίμηνο του 2022, ανακοίνωσε την Τρίτη, η κατασκευάστρια περιφερειακών υπολογιστών Logitech, επιβεβαιώνοντας τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που έδειξαν ότι οι επιχειρηματικοί πελάτες είχαν φρενάρει την αγορά νέου εξοπλισμού εν μέσω ανησυχιών για οικονομική επιβράδυνση, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία είδε μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα οικιακού γραφείου και τις συσκευές τυχερών παιχνιδιών υπολογιστών κατά τη διάρκεια του lockdown για την COVID-19, αλλά η δυναμική εξασθενεί καθώς οι χώρες αίρουν τους περιορισμούς και καθώς ο υψηλός πληθωρισμός αυξάνει το κόστος και αποτρέπει τους καταναλωτές από τις δαπάνες.
Παγκόσμια Οικονομία: Οι δείκτες που μαρτυρούν την ύφεση
Ο Ελβετοαμερικανός κατασκευαστής ποντικιών υπολογιστών, πληκτρολογίων και webcam έχει επίσης πληγεί από δυσκολίες στην απόκτηση εξαρτημάτων για τα εργοστάσιά του στην Κίνα, καθώς οι πόλεις έκλεισαν για να αντιμετωπίσουν την αναζωπύρωση του COVID-19 στη χώρα.
Μείωση πωλήσεων
Οι πωλήσεις της Logitech το τρίμηνο έως το τέλος Δεκεμβρίου μειώθηκαν στα 1,27 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας που δημοσιεύθηκαν στις 11 Ιανουαρίου έδειξαν ότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν μεταξύ 1,26 και 1,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα λειτουργικά έσοδα εκτός GAAP μειώθηκαν κατά 32% στα 204 εκατομμύρια δολάρια από 302 εκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Είχε αναφέρει προηγουμένως προκαταρκτικά λειτουργικά έσοδα από 198 έως 203 εκατομμύρια δολάρια.
«Αυτά τα τριμηνιαία αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών και του πληθωρισμού, καθώς και χαμηλότερες δαπάνες για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bracken Darrell.
Η εταιρεία διατήρησε τις προοπτικές της για το οικονομικό έτος 2023.
Εξακολουθεί να αναμένει ότι οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους θα μειωθούν κατά 13% έως 15% στους 12 μήνες έως το τέλος Μαρτίου και θα δημιουργήσουν λειτουργικά έσοδα εκτός GAAP από 550 έως 600 εκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Η Ευρώπη περνά στην αντεπίθεση - Πώς σχεδιάζει να τονώσει τις νέες επενδύσεις
Σε αλλαγή στρατηγικής σχετικά με τους αδιάθετους ευρωπαϊκούς πόρους προχωρά η Κομισιόν - Τι αναφέρει το Politico
Brain Gain και στη Βουλγαρία - Τι συμβαίνει στη γειτονική χώρα
Πώς ένα πρόγραμμα επιχειρεί να κρατήσει στη Βουλγαρία ταλαντούχους φοιτητές στην επιστήμη των υπολογιστών και στα μαθηματικά
Ο απίθανος νεολογισμός που εφηύρε ο Μπερνάρ Αρνό για να μην λέει «απόλυση»
Προφανώς σε κανέναν δεν αρέσει να μιλάει για απολύσεις αλλά ο Μπερνάρ Αρνό το τερμάτισε
Ένας ακόμη δημοφιλής προορισμός απαγορεύει τα κρουαζερόπλοια
Η Νίκαια σχεδιάζει να απαγορεύσει τα πλοία που μεταφέρουν περισσότερους από 900 επισκέπτες να εισέρχονται στα λιμάνια της από αυτό το καλοκαίρι.
Αλλαγή πλεύσης - Γιατί η Estée Lauder επανεξετάζει το χαρτοφυλάκιό της
Η Estée Lauder συνεργάζεται με την Evercore για την αναθεώρηση του χαρτοφυλακίου της - Τι συμβαίνει με το νέο διευθύνοντα σύμβουλο
Πού οδηγεί ο δεσμός της Louis Vuitton με τη Formula 1
Η περαιτέρω...εισαγωγή της μάρκας στον αθλητισμό ξεκινά καθώς η ελκυστικότητα των αγαθών πολυτελείας - ιδίως μεταξύ των νέων καταναλωτών- μειώνεται.
Πότε θα αφαιρέσει τον όρο περιοριστική για την πολιτική της η ΕΚΤ
Οι συζητήσεις για το ουδέτερο επιτόκιο και το τέλος της μείωσης των επιτοκίων
Και δεύτερη ενίσχυση για το project Prinos CO2 - Στα 120 εκατ. ευρώ η επιδότηση από Ε.Ε.
Συνολικά η EE επενδύει 1,2 δισ. δολ. σε διασυνοριακές υποδομές ενέργειας - Η χρηματοδότηση του Prinos CO2 είναι η μεγαλύτερη από τα τρία έργα αποθήκευσης
Στο... μαγαζάκι του Τραμπ - Το brand Trump και οι business του προέδρου
O Ντόναλντ φαίνεται αποφασισμένος να εκμεταλλευτεί το προσωπικό του brand και να κερδίσει όσο είναι στον Λευκό Οίκο
Επενδύσεις 4,5 δισ. δολ. της Walmart σε νέα καταστήματα στον Καναδά
Η απόφαση της Wallmart για την κατασκευή νέων καταστημάτων στον Καναδά, έρχεται μετα την απόφαση της αλυσίδας να ανοίξει 150 νέα καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες