
Αισιόδοξος για την ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, και μάλιστα αποφέροντας πωλήσεις ρεκόρ, είναι ο Όμιλος Swatch των ρολογιών πολυτελείας Omega, Tissot και Longines, μετά την άρση των περιορισμών λόγω Covid και την επιστροφή των κινέζων τουριστών στο εξωτερικό.
Ο ελβετικός κολοσσός ανακοίνωσε έκρηξη πωλήσεων στην Κίνα τον Ιανουάριο, που έχει ήδη ξεπεράσει τα υψηλά επίπεδα που παρατηρήθηκαν τον Ιανουάριο του 2022.
Εκτίναξη πωλήσεων τον Ιανουάριο
«Η Διοίκηση Ομίλου αναμένει ισχυρή αύξηση πωλήσεων το 2023 σε όλες τις περιοχές και τα τμήματα», ανακοίνωσε η μεγαλύτερη ωρολογοποιία στον κόσμο, σημειώνοντας ότι η κατανάλωση ανέκαμψε γρήγορα στο Χονγκ Κονγκ και στο Μακάο καθώς και στην Κίνα μετά την άρση των περιορισμών για την πανδημία.
«Επιπλέον, η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στην Κίνα θα αναζωογονήσει τις πωλήσεις σε τουριστικούς προορισμούς. Η αύξηση των πωλήσεων τον Ιανουάριο στην Κίνα ενισχύει την προσδοκία του Ομίλου να στοχεύσει σε έτος ρεκόρ το 2023», αναφέρεται, γεγονός το οποίο συνεπάγεται αυξήσεις πωλήσεις πάνω από 23%.
Η ανακοίνωση της Swatch αποτελεί την πιο πρόσφατη ένδειξη ότι η οικονομική κατάσταση στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για τα ελβετικά ρολόγια και ένα βασικό βαρόμετρο για την υγεία της παγκόσμιας βιομηχανίας πολυτελείας, βγαίνει από το τέλμα.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο ανταγωνιστικός προς τη Swatch όμιλος ειδών πολυτελείας Richemont ανακοίνωσε τις προηγούμενες μέρες ότι βλέπει μια «ισχυρή ανάκαμψη λιανικής» στην Κίνα ενόψει του κινεζικού νέου έτους.
Το «πλήγμα» από τα lockdown
Η κατανάλωση στη χώρα μειώθηκε σημαντικά, πέρυσι εξαιτίας των lockdown στο πλαίσιο της πολιτικής μηδενικής Covid, ενώ οι κινέζοι τουρίστες, που συχνά αγοράζουν ρολόγια, κοσμήματα και άλλα είδη πολυτελείας στα ταξίδια τους, ήταν ανύπαρκτοι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Swatch ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στην Κίνα μειώθηκαν κατά 700 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (761 εκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια του 2022.
Οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 2,5% στα 7,499 δισ. ελβετικά φράγκα, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 823 εκατ. φράγκα από 774 εκατ. φράγκα ένα χρόνο νωρίτερα.


Latest News

Γιατί Αυστραλιανό υπερταμείο "ψηφίζει" επενδύσεις στις ΗΠΑ
Το χάος της αγοράς που προκαλούν οι δασμοί δεν έχει αμβλύνει την απήχηση της Αμερικής, λέει το συνταξιοδοτικό ταμείο AustralianSuper

Γιατί η Ουγγαρία φοβάται την ένταξη της Ουκρανίας στην ΕΕ;
Ανεβαίνουν πολύ οι εκτιμήσεις για τον λογαριασμό που θα πληρώσουν οι Ευρωπαίοι για να ενταχτεί η Ουκρανία στην ΕΕ - Οι εκτιμήσεις της Ουγγαρίας

Νέα θέση στην παγκόσμια αγορά όπλων αναζητά η Ινδία
Η Ινδία, μέσω της Τράπεζας Εξαγωγών, προσφέρει χαμηλού κόστους δάνεια για αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού σε πελάτες με χαμηλό πιστωτικό προφίλ

Η Κίνα θέτει όρους για συνομιλίες με τις ΗΠΑ στους δασμούς - Ζητά «σεβασμό» και ορισμό αντιπροσώπων
Δύσκολες διαπραγματεύσεις διαφαίνονται για ΗΠΑ και Κίνα όσον αφορά τις μελλοντικές εμπορικές σχέσεις - Τα αγκάθια στις δύο πλευρές

Η αγορά αεροσκαφών Boeing στις συνομιλίες Ρωσίας - ΗΠΑ
Επίσης, η Ρωσία έχει ζητήσει από τις ΗΠΑ να άρουν τις κυρώσεις στην κορυφαία ρωσική εταιρεία, την Aeroflot, και να επιτρέψουν την επανέναρξη των απευθείας πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών

Πέθανε η βασίλισσα των καζίνο Ελέιν Γουίν
Η Ελέιν Γουίν συνιδρυτής της Wynn Resorts ήταν παγκόσμιας κλάσης συλλέκτης και υπέρμαχος της τέχνης

Mega deal στις μετακινήσεις - Η Lyft μπαίνει στην Ευρώπη μέσω Free Now
Η αμερικανική πλατφόρμα θα εξαγοράσει την Free Now από τη BMW και τη Mercedes-Benz Mobility έναντι 175 εκατομμυρίων ευρώ σε μετρητά

Η στιγμή της Μελόνι - Θα μπορέσει να «καλοπιάσει» τον Τραμπ για λογαριασμό της ΕΕ;
Η επίσκεψη της Μελόνι την Πέμπτη μπορεί να αποτελέσει ένα μήνυμα ότι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα την πρόθεση να συναλλάσσονται με τον Τραμπ.

Μειωμένος στο 2,2% ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάρτιο στην ευρωζώνη - Στο 3,1% στην Ελλάδα
Οι υπηρεσίες αποτελούν η μεγαλύτερη συνιστώσα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45,7% της τελικής νομισματικής καταναλωτικής δαπάνης

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011