Συζητήσεις διεξάγονται ανάμεσα στη Ford και την κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD, προκειμένου η πρώτη να πουλήσει στη δεύτερη μονάδα παραγωγής της στη Γερμανία. Αυτό αναφέρει με αποκλειστικό της δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της η εφημερίδα Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές με γνώση επί των συνομιλιών.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο Ιούνιο ανακοίνωσε ότι το 2025 θα τερματίσει την παραγωγή στη μονάδα της στην πόλη Σααρλουίς της Γερμανίας, όπου κατασκευάζει το μοντέλο Ford Focus. Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιουνίου η μετάβαση αυτή στην Ευρώπη θα στηριχθεί στην κεντρική της μονάδα στην Κολονία στη Γερμανία και στη Βαλένθια στην Ισπανία.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στα Τρίκαλα

Στο εργοστάσιο στη Σααρλουίς επί του παρόντος απασχολούνται περί των 4.600 εργαζομένων. Εκπρόσωποι των εργατικών συνδικάτων δήλωσε ότι έχουν λάβει εγγυήσεις από τη Ford ότι έως 700 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζουν κομμάτια και μέρη αυτοκινήτων και μετά το 2025. Οι εκπρόσωποι διεκδικούν τη διατήρηση περισσότερων θέσεων εργασίας, εντούτοις το μέλλον για την πλειοψηφία των εργαζόμενων είναι αβέβαιο.

Σύμφωνα με τις πηγές, άνθρωποι της διοίκησης της Ford στη Γερμανία σχεδιάζουν να μεταβούν την Κίνα την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να συζητήσουν για την ενδεχόμενη πώλησης, για την οποία καμία λεπτομέρεια δεν έχει γίνει γνωστή. Ούτως ή άλλως οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο, ενώ ενδιαφέρον για τη μονάδα παραγωγής στη Σααρλουίς έχουν εκδηλώσει περί των 15 ενδιαφερόμενων, από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD έως επενδυτές.

Με τα τωρινά δεδομένα μια επίτευξη συμφωνίας θα είναι επωφελής και για τα δύο μέρη. Η μεν Ford θα επιταχύνει τα σχέδιά της για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η BYD θα ισχυροποιήσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή ήπειρο όπως και ολόκληρη η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η BYD είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, στη χώρα με τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο και ήδη έχει αρχίσει και πουλάει κάποια οχήματα στη Γηραιά Ήπειρο (μεταξύ αυτών και λεωφορεία). Πέρυσι πούλησε συνολικά 1,86 εκατ. οχήματα, ένας όγκος πωλήσεων τρεις φορές μεγαλύτερος σε σχέση με το 2021.

Η αγορά του εργοστασίου της Ford θα τη βοηθήσει να επεκταθεί περαιτέρω στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Παράλληλα, θα τη φέρει σε ανταγωνισμό με την αμερικανική αμιγώς ηλεκτροκίνητη κατασκευάστρια Tesla, η οποία πέρυσι εγκαινίασε μια μεγάλη μονάδα παραγωγή στα περίχωρα της γερμανικής πρωτεύουσας, το Βερολίνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα