
Ζημιά 663 εκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Boeing, καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας επηρέασαν τα αποτελέσματα της παρά την ανάκαμψη στις πωλήσεις και τις παραδόσεις αεροσκαφών που αύξησαν τα έσοδα.
Οι αεροπορικές εταιρείες και οι κατασκευαστές αεροσκαφών έχουν επωφεληθεί από την απότομη ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών, έναν από τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Ωστόσο, οι ηγέτες της Boeing διστάζουν να αυξήσουν την παραγωγή αεροσκαφών μέχρι να σταθεροποιηθεί η αλυσίδα εφοδιασμού.
BofA: Οι ΗΠΑ θα χάνουν 175.000 θέσεις εργασίας κάθε μήνα
Η εταιρεία παράγει 31 τζετ 737 το μήνα και σχεδιάζει να τα αυξήσει σε περίπου 50 το μήνα, το 2025 ή το 2026. Aνέφερε ότι θα αυξήσει τον χαμηλό ρυθμό παραγωγής των 787 Dreamliners σε πέντε κάθε μήνα προς το τέλος του έτος και σε 10 το μήνα το 2025 ή το 2026. Οι παραδόσεις αυτών των αεροπλάνων ευρείας ατράκτου είχαν διακοπεί για περίπου δύο χρόνια μέχρι το φετινό καλοκαίρι λόγω ελαττωμάτων στην παραγωγή.
Για ολόκληρο το έτος, η Boeing έχασε 5 δισ. δολάρια παρά την αύξηση των εσόδων κατά 7% στα 66,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αισιόδοξη νότα οι ταμειακές ροές
Η προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή της εταιρείας ήταν 1,75 δολάρια, έναντι αναμενόμενων κερδών 26 σεντς ανά μετοχή.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 19,98 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων 20,38 δισ. δολαρίων.
Η Boeing δημιούργησε ταμειακές ροές 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, και 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια συνολικά για το έτος, τις υψηλότερες από το 2018.
Εκτινάχθηκαν οι παραδόσεις
Η μονάδα εμπορικών αεροσκαφών της απέφερε πωλήσεις 9,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 94% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος καθώς οι παραδόσεις εκτινάχθηκαν, αλλά παρόλα αυτά παρουσίασε ζημιές λόγω μη φυσιολογικού κόστους και άλλων δαπανών όπως η έρευνα και ανάπτυξη, όπως ανέφερε η εταιρεία.
«Είμαστε περήφανοι για το πώς κλείσαμε το 2022 και παρά τα εμπόδια που έχουμε μπροστά μας, είμαστε σίγουροι για την πορεία μας μπροστά», δήλωσε ο CEO Dave Calhoun σε ένα σημείωμα προς τους υπαλλήλους, σύμφωνα με το CNBC. «Έχουμε μια ισχυρή σειρά αναπτυξιακών προγραμμάτων, καινοτομούμε για το μέλλον και αυξάνουμε τις επενδύσεις για να προετοιμαστούμε για την επόμενη γενιά προϊόντων μας», κατέληξε ο Calhoun.


Latest News

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»

Στο τραπέζι ακόμη και μία «έκπληξη» από την ΕΚΤ - Τι «βλέπει» η SoGen
Η Societe Generale δεν αποκλείει να μειωθεί το επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η «έξοδος» από την περιοριστική νομισματική πολιτική

Ανακατεύει το ΔΣ η Intel - Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τον Μάιο
Η Intel αναδομεί την διοίκηση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας τετραετίας

Δασμοί Τραμπ: Ο εμπορικός πόλεμος καταρρίπτει τις ελπίδες για αναβίωση της πολυτελείας το 2025
Οι δασμοί ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται ότι θα καταδικάσουν τη βιομηχανία σε άλλη μια δύσκολη χρονιά

Τα 10 πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Οι αερομεταφορές έχουν ανακάμψει και επισήμως πλέον

Δασμοί Τραμπ: Προκαλούν συσσώρευση εισαγόμενων αυτοκινήτων σε αμερικανικά λιμάνια
Στέλεχη προειδοποιούν ότι οι δασμοί μπορεί να κάνουν την κατάσταση «αρκετά άσχημη» σε λίγες εβδομάδες

Γιατί η Sony αυξάνει τις τιμές του PlayStation 5 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Sony ανέφερε «ένα σκηνικό ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του υψηλού πληθωρισμού και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών»

Σε κρίση το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας τρία χρόνια μετά την πώληση από τη Lukoil
Η αναφορά των Financial Times σε γνωστό Έλληνα εφοπλιστή -το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με τη Lukoil- και το ρωσικό πετρέλαιο.

Υποψίες για χειραγώγηση της Wall Street από τον Ντόναλντ Τραμπ
Δημοκρατικοί βουλευτές καταγγέλλουν χοντρό χρηματιστηριακό παιχνίδι με τα «είπα-ξείπα» του πλανητάρχη για τους δασμούς

Βουτιά στις πωλήσεις της LVMH - Προ των πυλών μεγάλη ύφεση στην αγορά πολυτελείας
Η LVMH ελέγχεται από τον γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του ομίλου,