Η άφιξη του Ίλον Μασκ στο Twitter μετά την εξαγορά από τον ισχυρό άνδρα της Tesla, εκτός από επεισοδιακή αποδείχθηκε και ζημιογόνα για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Κι αυτό διότι οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ γύρισαν την πλάτη στο Twitter, βλέποντας τα έσοδά του να κατακρημνίζονται κατά 71% τον περασμένο Δεκέμβριο.
Αυτό δείχνουν τα στοιχεία τα οποία παραθέτει σήμερα Τετάρτη η Standard Media Index (SMI), η οποία επίσης αναφέρει ότι τον Νοέμβριο του 2022 όταν και η εξαγορά του Twitter από τον Μασκ είχε ολοκληρωθεί, τα διαφημιστικά έσοδα κατρακύλησαν κατά 55%. Να σημειωθεί ότι αυτή η βουτιά των διαφημιστικών εσόδων συνέβη στην πιο αποδοτική περίοδο κάθε έτους, καθώς οι διαφημίσεις ενόψει των εορτών παραδοσιακά αυξάνονται. Με δημοσίευμά της η ιστοσελίδα theinformation.com κι επικαλούμενη στέλεχος του Twitter, υποστηρίζει ότι το τέταρτο και τελευταίο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα του μέσου κοινωνικού δικτύωσης θα συρρικνωθούν κατά 35% σε ετήσια βάση.
Στα 11 δολάρια το μήνα το Blue του Twitter
Η μαζική αυτή φυγή των διαφημιστών, έχει θέσει σε κατάσταση συναγερμού το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περί του 90% των εσόδων του προέρχεται από τις διαφημίσεις. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αρχίσει μια προσπάθεια να επιστρέψουν οι διαφημιστές με μια σειρά προσφορών, όπως κάποιες δωρεάν διαφημίσεις, τη άρση της απαγόρευσης πολιτικών διαφημίσεων και την παροχή μεγαλύτερου ελέγχου στους διαφημιζόμενους αναφορικά με την τοποθέτηση των διαφημίσεών τους.
Σύμφωνα με διαφορετική έρευνα της εταιρείας ερευνών Pathmatics, οι περισσότερες εταιρείες διέκοψαν τις διαφημίσεις τον Νοέμβριο, τον μήνα κατά τον οποίο ο Μασκ ενεργοποίησε τους αποκλεισμένους λογαριασμούς και ανακοίνωσε την επί πληρωμή πιστοποίηση των λογαριασμών. Μια ανακοίνωση η οποία πυροδότησε ένα κύμα δημιουργίας ψεύτικων λογαριασμών από πολιτικούς και διάσημους, έως λογαριασμούς κομμάτων και επιχειρήσεων.
Βάσει των ίδιων στοιχείων, από τις 27 Οκτωβρίου όταν ο Μασκ απέκτησε το Twitter, οι 14 εκ των 30 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών απέσυραν όλες τις διαφημίσεις τους από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ίδιος ο Μασκ θέλοντας να δικαιολογήσει την κατάσταση, δήλωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ότι καταλαβαίνει αν οι διαφημιστές θέλουν κάποιο χρόνο. Ωστόσο, στοχοποίησε τις ομάδες ακτιβιστών, υποστηρίζοντας ότι ασκούν πιέσεις στις διαφημιστικές να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Twitter.
Latest News
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS