Στην τελική ευθεία έχει μπει το Elounda Hills, η μεγάλη τουριστική ανάπτυξη του μεγιστάνα Βιτάλι Μπορίσοφ στην Κρήτη.
Συγκεντρώνοντας εκτάσεις στον κόλπο Μιραμπέλλου στην Κρήτη για περισσότερο από μια δεκαετία ο Ρωσοισραηλινός επενδυτής ακινήτων διαθέτει αυτή τη στιγμή 950 στρέμματα με πάνω από 2 χιλιόμετρα παραλιακό μέτωπο.
Επενδύσεις πέντε αστέρων αλλάζουν τον τουρισμό
Εκεί μέσω της εταιρείας Mirum Hellas θα αναπτυχθεί το Elounda Hills, ένα μικτό τουριστικό συγκρότημα νέας γενιάς με έμφαση στην αειφορία.
Το εκτιμώμενο κόστος της συνολικής επένδυσης (μαζί με τις επανεπενδύσεις) ανέρχεται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ.
Η χρηματοδότηση του έργου βασίζεται σε ίδια κεφάλαια της Mirum κατά 70% και σε τραπεζικό δανεισμό για το υπόλοιπο 30% για την εξασφάλιση του οποίου γίνονται ήδη σχετικές συζητήσεις. και προπωλήσεις κατοικιών.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Δέδε, αντιπρόεδρο της εταιρείας, «αυτήν την περίοδο έχει ξεκινήσει η διαδικασία της λήψης των απαιτούμενων εγκρίσεων για την πολεοδομική μελέτη και την Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Πιστεύουμε ότι αυτή θα ολοκληρωθεί έως τις αρχές Ιουνίου, ανοίγοντας στη συνέχεια τον δρόμο και για την εξασφάλιση των οικοδομικών αδειών. Στοχεύουμε στο να έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους».
Με ορίζοντα το 2030
Χτισμένο αμφιθεατρικά και με ανεμπόδιστη θέα στον κόλπο του Μιραμπέλου, η δομημένη επιφάνεια του έργου θα ανέλθει σε 130.000 – 140.000 τ.μ., που αντιστοιχεί σε περίπου 0,2 % του συνόλου της έκτασης.
Η ολοκλήρωση του έργου που περιλαμβάνει διάφορες φάσεις υπολογίζεται μέχρι το 2030, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί ένα σημαντικό μέρος.
Συνεργασία με την αμερικανική αλυσίδα 1 Hotels
Κεντρικό στοιχείο του project είναι ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων και branded κατοικίες, υπό την ομπρέλα και με τη συνεργασία του Luxury Hotel brand «One Ηotels», ως operator. Εξ ου και η εμπορική ονομασία θα είναι 1 Hotels & Homes Elounda Hills.
Η αλυσίδα 1 Hotels αποτελεί δημιούργημα των γόνων του αμερικανού ιδρυτή του ξενοδοχειακού ομίλου Starwood που πώλησαν την ομώνυμη αλυσίδα στον όμιλο Marriott το 2016.
Πρόκειται για ένα νέο, ηλικιακά, brand που αντιπροσωπεύει μια καινούρια σχολή σκέψης και μια φιλοσοφία, όπου η βιωσιμότητα, η αειφορία, η υπευθυνότητα κατέχουν κεντρική θέση.
Μέσω αυτής της συνεργασίας η Mirum θα αποκτήσει πρόσβαση στο κοινό των ΗΠΑ και η One Hotel θα κάνει πιο έντονη την παρουσία της στην Ευρώπη.
Τι θα περιλαμβάνει
Η ανοικοδόμηση του έργου, η οποία ξεκίνησε το πρώτο εξάμηνο του 2022, χωρίζεται σε δύο φάσεις.
Η πρώτη φάση περιλαμβάνει ένα πολυτελές ξενοδοχείο με 137 δωμάτια, 66 branded βίλες και 81 branded διαμερίσματα, παραλιακά κλαμπ, εστιατόρια και μια μαρίνα 64 θέσεων τη διαχείριση της οποίας θα αναλάβει η γνωστή εταιρεία Camper & Nicholson. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί κι ένα μικρό μπουτίκ ξενοδοχείο 15 κλειδιών στον χώρο της μαρίνας.
Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει επιπλέον 31 branded διαμερίσματα, 2 non branded βίλες και 80 non branded διαμερίσματα, καθώς και πρόσθετες σχετικές υποδομές και ανέσεις.
Εδώ πρέπει να διευκρινιστούν οι διαφορές branded με non branded κατοικιών:
Το εσωτερικό φινίρισμα των branded κατοικιών γίνεται με υψηλότερες προδιαγραφές και παραδίδονται πλήρως επιπλωμένες στα πρότυπα του πολυτελούς brand «1 hotel». Ενώ, οι non branded κατοικίες παραδίδονται χωρίς επίπλωση.
Συνολικά, θα δημιουργηθούν περί τις 300 κατοικίες.
Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο η Mirum διαπραγματεύεται με τον οίκο μόδας Ralph Lauren, για την δημιουργία των πρώτων βιλών (5-10) της ομώνυμης φίρμας στην Ελλάδα.
Οι τιμές πώλησης των branded κατοικιών ξεκινούν από το περίπου 1,5 εκατ. ευρώ και μπορεί να ξεπεράσουν τα 7,5 εκατ. ευρώ.
Η παρουσία της Mirum στην Ελλάδα
Ο όμιλος Mirum με δραστηριοποίηση στον κλάδο του premium real estate για περισσότερα από 25 χρόνια, έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 2008 και είναι μια από τις λίγες διεθνείς εταιρείες που έχουν ενταχθεί στις Διαδικασίες Στρατηγικών Επενδύσεων του Ν. 3894/2010 (νόμος «Fast Track»).
Ανάμεσα στα έργα της Mirum στην Ελλάδα περιλαμβάνονται οι Mirum Villas στην Ελούντα, απέναντι από τη Σπιναλόγκα καθώς και το boutique ξενοδοχείο «Island Concept», στην περιοχή του Αγίου Νικολάου.
Latest News
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος