
Στην τελική ευθεία έχει μπει το Elounda Hills, η μεγάλη τουριστική ανάπτυξη του μεγιστάνα Βιτάλι Μπορίσοφ στην Κρήτη.
Συγκεντρώνοντας εκτάσεις στον κόλπο Μιραμπέλλου στην Κρήτη για περισσότερο από μια δεκαετία ο Ρωσοισραηλινός επενδυτής ακινήτων διαθέτει αυτή τη στιγμή 950 στρέμματα με πάνω από 2 χιλιόμετρα παραλιακό μέτωπο.
Επενδύσεις πέντε αστέρων αλλάζουν τον τουρισμό
Εκεί μέσω της εταιρείας Mirum Hellas θα αναπτυχθεί το Elounda Hills, ένα μικτό τουριστικό συγκρότημα νέας γενιάς με έμφαση στην αειφορία.
Το εκτιμώμενο κόστος της συνολικής επένδυσης (μαζί με τις επανεπενδύσεις) ανέρχεται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ.
Η χρηματοδότηση του έργου βασίζεται σε ίδια κεφάλαια της Mirum κατά 70% και σε τραπεζικό δανεισμό για το υπόλοιπο 30% για την εξασφάλιση του οποίου γίνονται ήδη σχετικές συζητήσεις. και προπωλήσεις κατοικιών.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Δέδε, αντιπρόεδρο της εταιρείας, «αυτήν την περίοδο έχει ξεκινήσει η διαδικασία της λήψης των απαιτούμενων εγκρίσεων για την πολεοδομική μελέτη και την Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Πιστεύουμε ότι αυτή θα ολοκληρωθεί έως τις αρχές Ιουνίου, ανοίγοντας στη συνέχεια τον δρόμο και για την εξασφάλιση των οικοδομικών αδειών. Στοχεύουμε στο να έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους».
Με ορίζοντα το 2030
Χτισμένο αμφιθεατρικά και με ανεμπόδιστη θέα στον κόλπο του Μιραμπέλου, η δομημένη επιφάνεια του έργου θα ανέλθει σε 130.000 – 140.000 τ.μ., που αντιστοιχεί σε περίπου 0,2 % του συνόλου της έκτασης.
Η ολοκλήρωση του έργου που περιλαμβάνει διάφορες φάσεις υπολογίζεται μέχρι το 2030, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί ένα σημαντικό μέρος.
Συνεργασία με την αμερικανική αλυσίδα 1 Hotels
Κεντρικό στοιχείο του project είναι ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων και branded κατοικίες, υπό την ομπρέλα και με τη συνεργασία του Luxury Hotel brand «One Ηotels», ως operator. Εξ ου και η εμπορική ονομασία θα είναι 1 Hotels & Homes Elounda Hills.
Η αλυσίδα 1 Hotels αποτελεί δημιούργημα των γόνων του αμερικανού ιδρυτή του ξενοδοχειακού ομίλου Starwood που πώλησαν την ομώνυμη αλυσίδα στον όμιλο Marriott το 2016.
Πρόκειται για ένα νέο, ηλικιακά, brand που αντιπροσωπεύει μια καινούρια σχολή σκέψης και μια φιλοσοφία, όπου η βιωσιμότητα, η αειφορία, η υπευθυνότητα κατέχουν κεντρική θέση.
Μέσω αυτής της συνεργασίας η Mirum θα αποκτήσει πρόσβαση στο κοινό των ΗΠΑ και η One Hotel θα κάνει πιο έντονη την παρουσία της στην Ευρώπη.
Τι θα περιλαμβάνει
Η ανοικοδόμηση του έργου, η οποία ξεκίνησε το πρώτο εξάμηνο του 2022, χωρίζεται σε δύο φάσεις.
Η πρώτη φάση περιλαμβάνει ένα πολυτελές ξενοδοχείο με 137 δωμάτια, 66 branded βίλες και 81 branded διαμερίσματα, παραλιακά κλαμπ, εστιατόρια και μια μαρίνα 64 θέσεων τη διαχείριση της οποίας θα αναλάβει η γνωστή εταιρεία Camper & Nicholson. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί κι ένα μικρό μπουτίκ ξενοδοχείο 15 κλειδιών στον χώρο της μαρίνας.
Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει επιπλέον 31 branded διαμερίσματα, 2 non branded βίλες και 80 non branded διαμερίσματα, καθώς και πρόσθετες σχετικές υποδομές και ανέσεις.
Εδώ πρέπει να διευκρινιστούν οι διαφορές branded με non branded κατοικιών:
Το εσωτερικό φινίρισμα των branded κατοικιών γίνεται με υψηλότερες προδιαγραφές και παραδίδονται πλήρως επιπλωμένες στα πρότυπα του πολυτελούς brand «1 hotel». Ενώ, οι non branded κατοικίες παραδίδονται χωρίς επίπλωση.
Συνολικά, θα δημιουργηθούν περί τις 300 κατοικίες.
Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο η Mirum διαπραγματεύεται με τον οίκο μόδας Ralph Lauren, για την δημιουργία των πρώτων βιλών (5-10) της ομώνυμης φίρμας στην Ελλάδα.
Οι τιμές πώλησης των branded κατοικιών ξεκινούν από το περίπου 1,5 εκατ. ευρώ και μπορεί να ξεπεράσουν τα 7,5 εκατ. ευρώ.
Η παρουσία της Mirum στην Ελλάδα
Ο όμιλος Mirum με δραστηριοποίηση στον κλάδο του premium real estate για περισσότερα από 25 χρόνια, έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 2008 και είναι μια από τις λίγες διεθνείς εταιρείες που έχουν ενταχθεί στις Διαδικασίες Στρατηγικών Επενδύσεων του Ν. 3894/2010 (νόμος «Fast Track»).
Ανάμεσα στα έργα της Mirum στην Ελλάδα περιλαμβάνονται οι Mirum Villas στην Ελούντα, απέναντι από τη Σπιναλόγκα καθώς και το boutique ξενοδοχείο «Island Concept», στην περιοχή του Αγίου Νικολάου.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους