Αυξημένος κατά 15% εμφανίζεται ο κύκλος εργασιών στον λιανικό εμπόριο τον περασμένο Νοέμβριος συγκρινόμενος με τον αντίστοιχο μήνα του 2021, σύμφωνα με τα στοιχειά της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).
Βάσει των στοιχείων αυτών, για τις επιχειρήσεις του τομέα λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, ο κύκλος εργασιών τον Νοέμβριο 2022 ανήλθε σε 3,31 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με τον Νοέμβριο 2021 που είχε διαμορφωθεί σε 2,88 δισ. ευρώ και αύξηση 4,1% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2022 που είχε διαμορφωθεί σε 3,18 δισ. ευρώ.
Συνεχίζεται η άνοδος στον τζίρο λιανεμπορίου – Τι δείχνουν τα στοιχεία [Πίνακες]
Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2021 είναι:
- Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 26,9%.
- Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 26,8%.
Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη μείωση στον κύκλο εργασιών τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2021 είναι:
- Λιανικό εμπόριο εγγραφών μουσικής και εικόνας σε ειδικευμένα καταστήματα, μείωση 22,4%.
- Λιανικό εμπόριο χαλιών, κιλιμιών και επενδύσεων δαπέδου και τοίχου σε ειδικευμένα καταστήματα, μείωση 14,9%
Οι Περιφέρειες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2021 είναι:
- Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αύξηση 20,0%.
- Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, αύξηση 19,2%.
Επιχειρήσεις του τομέα λιανικού εμπορίου, με εξαίρεση τα οχήματα, τα τρόφιμα και τα καύσιμα, με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων
Για τις επιχειρήσεις του τομέα λιανικού εμπορίου, με εξαίρεση τα οχήματα, τα τρόφιμα και τα καύσιμα, με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, ο κύκλος εργασιών τον Νοέμβριο 2022 ανήλθε σε 1,07 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 18,1% σε σχέση με τον Νοέμβριο 2021 που είχε διαμορφωθεί σε 0,91 δισ. ευρώ και αύξηση 15,7% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2022 που είχε διαμορφωθεί σε 0,93 δισ. ευρώ.
Οι Περιφέρειες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον Νοέμβριο2021 είναι:
- Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αύξηση 28,8%.
- Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, αύξηση 24,5%
Latest News
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς