Στην εκτίμηση ότι μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να καταστεί ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της Tesla, διατύπωσε το αφεντικό της μεγαλύτερης σήμερα βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, Ιλον Μασκ. Μάλιστα έσπευσε να προσθέσει ότι η εν λόγω εταιρεία «κερδίζει στην Κίνα» αυτή τη στιγμή.
Η Tesla έχει αρκετούς ανταγωνιστές στην Κίνα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς νεοφυών επιχειρήσεων όπως η Nio, η Xpeng και η Li Auto.
Χρονιά – ρεκόρ το 2023 για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla επί κινεζικού εδάφους είναι η αυτοκινητοβιομηχανία BYD που υποστηρίζεται από τον Warren Buffett. Το 2022, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως και συνολικά 1,8 εκατομμύρια οχήματα, συνυπολογίζοντας τα υβριδικά μοντέλα της. Η Tesla παρέδωσε 1,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά το 2022.
Την πιο πάνω απάντηση έδωσε ο Μασκ όταν ερωτήθηκε σχετικά με το ανταγωνιστικό τοπίο όπως αυτό διαμορφώνεται εσχάτως στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατά τη διάρκεια συζήτησης σχετικά με τα κέρδη της Tesla, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «είναι ενθουσιασμένη σχετικά με το μέλλον και, ότι θα είναι υπέροχο».
«Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα. Είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κόσμο… δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο… έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων με τις οποίες ανταγωνιζόμαστε», δήλωσε σχετικά ο Μασκ.
Η… μαντεψιά του Μασκ
«Και έτσι, αν επρόκειτο να μαντέψω… μάλλον κάποια εταιρεία από την Κίνα είναι πιο πιθανό να είναι δεύτερη μετά την Tesla», προέβλεψε ο Μασκ. Παράλληλα έσπευσε να προσθέτει ότι «η ομάδα της Tesla China κερδίζει» στη χώρα (σ.σ. στην Κίνα) χωρίς να διευκρινίσει κάτι πιο συγκεκριμένο.
Το Model 3 της Tesla ήταν πέμπτο στη λίστα των νέων ενεργειακών οχημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα το 2022, σύμφωνα με την China Passenger Car Association. Τα αυτοκίνητα της BYD και της SAIC-GM-Wuling πούλησαν περισσότερο το 2022 από το Model 3 της Tesla. Το Model Y της Tesla ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό σπορ όχημα στην Κίνα, πίσω από ένα μοντέλο της BYD.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Mασκ αντιμετώπισε μια σειρά από προκλήσεις στην Κίνα τη χρονιά που μας πέρασε, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη λόγω των αυστηρών πολιτικών της χώρας για την αντιμετώπιση της Covid και των ελλείψεων σε εξαρτήματα και ανταλλακτικά.
Η Tesla μείωσε επίσης τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα το 2022, εν μέσω σκληρού μακροοικονομικού περιβάλλοντος και μετριασμού της καταναλωτικής ζήτησης.
Εντείνεται ο ανταγωνισμός
Δεν είναι μόνο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται την Tesla. Οι παραδοσιακοί γίγαντες αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη θέλουν επίσης ένα κομμάτι από την πίτα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, δήλωσε στο CNBC τον περασμένο Μάιο ότι η εταιρεία του μπορεί να ξεπεράσει την Tesla και να γίνει ο μεγαλύτερος
Latest News
Πόσο θα μειώσει το ενεργειακό κόστος η διείσδυση των ΑΠΕ - Χρειάζεται περισσότερη αιολική ενέργεια
Οι επισημάνσεις της ΕΛΕΤΑΕΝ επί του εθνικού σχεδίου για την ενέργεια και το κλίμα (ΕΣΕΚ)
Πατήθηκε το κουμπί για νέα έργα αποθήκευσης ενέργειας - Πού θα χωροθετηθούν
Υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον τρίτο διαγωνισμό έργων αποθήκευσης ενέργειας - Τι προβλέπει για μονάδες μπαταριών και φωτοβολταϊκά
Αύξηση 23% στις παραγγελλίες για ανεμογεννήτριες - Ποιος έχει τα σκήπτρα
Οι παγκόσμιες παραγγελίες για χερσαίες ανεμογεννήτριες έφτασαν τα 91,2 GW το α΄ εξάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 23% σε ετήσια βάση
Πόσο κερδίζει η ΕΥΑΘ από τη συμφωνία με την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Η συμφωνία της ΕΥΑΘ με την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή προβλέπεται να επιφέρει πρόσθετο όφελος από τη μεταβίβαση πιστοποιητικών για την «πράσινη» ενέργεια
Αυτές είναι οι 13 πόλεις που θα μπορούσαν να βρεθούν κάτω από το νερό μέχρι το 2050
Η κλιματική αλλαγή απειλεί πολλές περιοχές του πλανήτη – Οι πόλεις που ίσως βρεθούν κάτω από το νερό τα επόμενα 25 χρόνια δεν είναι μακριά μας, ούτε άγνωστες
Πώς θα κινούνται τα φορτηγά του μέλλοντος;
Οι κατασκευαστές φορτηγών βρίσκονται υπό πίεση για να περιορίσουν τις εκπομπές αερίων τους. Σε ποια εναλλακτική πρέπει να στραφούν όμως; Στις μπαταρίες ή στις κυψέλες καυσίμου;
Πέφτει η στάθμη σε τέσσερις φυσικές λίμνες της Κεντρικής Μακεδονίας
Βόλβη, Κορώνεια, Δοϊράνη και Πικρολίμνη βιώνουν τις επιπτώσεις από την ξηρασία στη Μεσόγειο, σύμφωνα με έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Βιοτόπων – Υγροτόπων
Νέο σταθμό αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας κατασκευάζει Κίνα
Η κατασκευή του ενεργειακού σταθμού έχει κόστος 270 εκατομμυρίων ευρώ ενώ αναμένεται ότι θα έχει συνδεθεί στο δίκτυο μεταφοράς ενέργειας της Κίνας μέχρι το τέλος της χρονιάς
ΟΤ FORUM – Αλεξόπουλος: Τα 3+1 πρωτοποριακά «πράσινα» projects
Ο καθηγητής του Άαχεν Σπύρος Αλεξόπουλος μίλησε στο στούντιο του ΟΤ, στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ - Από την τηλεθέρμανση στις βιοϋδρογέλες
Σκυλακάκης: Φαντασίωση της αριστεράς η δήθεν «ιδιωτικοποίηση» του νερού
«Οι πρωτοβουλίες που λαμβάνουμε για την λειψυδρία θα φέρουν μειώσεις στα τιμολόγια του νερού», επεσήμανε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης