
Στην εκτίμηση ότι μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να καταστεί ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της Tesla, διατύπωσε το αφεντικό της μεγαλύτερης σήμερα βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, Ιλον Μασκ. Μάλιστα έσπευσε να προσθέσει ότι η εν λόγω εταιρεία «κερδίζει στην Κίνα» αυτή τη στιγμή.
Η Tesla έχει αρκετούς ανταγωνιστές στην Κίνα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς νεοφυών επιχειρήσεων όπως η Nio, η Xpeng και η Li Auto.
Χρονιά – ρεκόρ το 2023 για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla επί κινεζικού εδάφους είναι η αυτοκινητοβιομηχανία BYD που υποστηρίζεται από τον Warren Buffett. Το 2022, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως και συνολικά 1,8 εκατομμύρια οχήματα, συνυπολογίζοντας τα υβριδικά μοντέλα της. Η Tesla παρέδωσε 1,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά το 2022.

Το 2022, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως
Την πιο πάνω απάντηση έδωσε ο Μασκ όταν ερωτήθηκε σχετικά με το ανταγωνιστικό τοπίο όπως αυτό διαμορφώνεται εσχάτως στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατά τη διάρκεια συζήτησης σχετικά με τα κέρδη της Tesla, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «είναι ενθουσιασμένη σχετικά με το μέλλον και, ότι θα είναι υπέροχο».
«Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα. Είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κόσμο… δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο… έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων με τις οποίες ανταγωνιζόμαστε», δήλωσε σχετικά ο Μασκ.
Η… μαντεψιά του Μασκ
«Και έτσι, αν επρόκειτο να μαντέψω… μάλλον κάποια εταιρεία από την Κίνα είναι πιο πιθανό να είναι δεύτερη μετά την Tesla», προέβλεψε ο Μασκ. Παράλληλα έσπευσε να προσθέτει ότι «η ομάδα της Tesla China κερδίζει» στη χώρα (σ.σ. στην Κίνα) χωρίς να διευκρινίσει κάτι πιο συγκεκριμένο.
Το Model 3 της Tesla ήταν πέμπτο στη λίστα των νέων ενεργειακών οχημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα το 2022, σύμφωνα με την China Passenger Car Association. Τα αυτοκίνητα της BYD και της SAIC-GM-Wuling πούλησαν περισσότερο το 2022 από το Model 3 της Tesla. Το Model Y της Tesla ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό σπορ όχημα στην Κίνα, πίσω από ένα μοντέλο της BYD.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Mασκ αντιμετώπισε μια σειρά από προκλήσεις στην Κίνα τη χρονιά που μας πέρασε, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη λόγω των αυστηρών πολιτικών της χώρας για την αντιμετώπιση της Covid και των ελλείψεων σε εξαρτήματα και ανταλλακτικά.
Η Tesla μείωσε επίσης τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα το 2022, εν μέσω σκληρού μακροοικονομικού περιβάλλοντος και μετριασμού της καταναλωτικής ζήτησης.
Εντείνεται ο ανταγωνισμός
Δεν είναι μόνο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται την Tesla. Οι παραδοσιακοί γίγαντες αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη θέλουν επίσης ένα κομμάτι από την πίτα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, δήλωσε στο CNBC τον περασμένο Μάιο ότι η εταιρεία του μπορεί να ξεπεράσει την Tesla και να γίνει ο μεγαλύτερος


Latest News
![BYD: Ποιος είναι ο Γουάνγκ Τσουανφού που χτίζει τα όνειρα της Κίνας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_BYD_Ceo_CHUANFU-600x352.png)
Γουάνγκ Τσουανφού: Χτίζει τα Όνειρα της Κίνας με την BYD [γράφημα]
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD του Γουάνγκ Τσουανφού ανακοίνωσε πωλήσεις για όλο το 2024 που ξεπέρασαν αυτές της Tesla

Καμπανάκι IRENA για τις ΑΠΕ - Δεν είναι αρκετές, παρά την αύξηση ρεκόρ το 2024
To συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τις αύξησης παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ προέρχεται από ηλιακά και αιολικά έργα

Η σουηδική Vattenfall θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο στη Γερμανία
Το ένα απο τα δύο πάρκα που θα κατασκευάσει στη Βόρεια Θάλασσα η σουηδική Vattenfall θα είναι δυναμικότητας 980 MW

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα