Περίπου 10.000 νέους εργαζόμενους αναμένεται να προσλάβει η Boeing το 2023 καθώς ανακάμπτει από την πανδημία και αυξάνει την παραγωγή αεροσκαφών. Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η αμερικανική εταιρεία θα περικόψει ορισμένες θέσεις εργασίας υποστήριξης.
Η εταιρεία με έδρα το Άρλινγκτον της Βιρτζίνια αύξησε τη συνολική απασχόληση κατά περίπου 14.000 εργαζομένους το 2022 σε 156.000 στις 31 Δεκεμβρίου, από περίπου 142.000 το 2021. Η Boeing απασχολεί περίπου 136.000 εργαζόμενους στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Boeing αναγνώρισε ότι θα «μειώσει το προσωπικό σε ορισμένες λειτουργίες υποστήριξης» – μια κίνηση που σκοπό έχει να της επιτρέψει να ευθυγραμμίσει καλύτερα τους πόρους για να υποστηρίξει τα τρέχοντα προϊόντα και την τεχνολογική ανάπτυξη.
Τι αλλάζει στις αερομεταφορές το 2023- Το νέο αεροπλάνο, οι «εκπλήξεις» στις καμπίνες
Προσλήψεις
Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης θα σημειωθεί στις επιχειρηματικές μονάδες της Boeing, καθώς και στη μηχανολογία και τη μεταποίηση, για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση των αεροπορικών εταιρειών.
Η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τις παραδόσεις του 737 MAX από 374 αεροσκάφη το 2022 σε 400 έως 450 αεροσκάφη φέτος, με τις παραδόσεις του 787 να αναμένεται να φτάσουν μεταξύ 70 και 80 αεροσκαφών.
Η ευρωπαϊκή ανταγωνιστική Airbus δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι σχεδιάζει να προσθέσει 13.000 υπαλλήλους φέτος. Περίπου 7.000 από αυτές τις θέσεις εργασίας πρόκειται να είναι νέες θέσεις, με περίπου 9.000 από τις νέες προσλήψεις να εδρεύουν στην Ευρώπη.
Η αμερικανική εταιρεία πλησιάζει τα προ της πανδημίας επίπεδα εργατικού δυναμικού, το οποίο ήταν 161.000 άτομα στο τέλος του 2019. Κατά τη διάρκεια του 2020, το εργατικό δυναμικό μειώθηκε σε περίπου 141.000 υπαλλήλους μετά την ανακοίνωση της Boeing για μειώσεις θέσεων εργασίας.
Ο κολοσσός των αιθέρων παρέδωσε 480 αεροπλάνα και κέρδισε 774 καθαρές νέες παραγγελίες το 2022, μετά από μια ισχυρή επίδοση τον Δεκέμβριο.
Μείωσε το χάσμα από την Airbus
Τον περασμένο μήνα, η Boeing παρέδωσε 69 αεροπλάνα, συμπεριλαμβανομένων 53 αεροπλάνων MAX 737 και 15 αεροπλάνων ευρείας ατράκτου και έκλεισε 203 νέες παραγγελίες χωρίς ακυρώσεις.
Η εταιρεία τον Νοέμβριο παρέδωσε 48 αεροπλάνα και είχε μόλις 21 νέες παραγγελίες, αποτελούμενες από 18 MAX 737 και 3 ΜΑΧ 767. Η Boeing ανέφερε τον Νοέμβριο ότι η μείωση των παραδόσεων MAX 737 ήταν το αποτέλεσμα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας που «έπιασε» ένα ελάττωμα στην άτρακτο.
Η Boeing σε όλο το 2021 παρέδωσε 340 αεροπλάνα και ανέφερε 479 καθαρές νέες παραγγελίες.
Η ανταγωνίστρια Airbus είχε παραδώσει 563 αεροπλάνα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2022, πράγμα που σημαίνει ότι ο ευρωπαϊκός όμιλος παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροπλάνων στον κόσμο για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Ο νόμος Μπάιντεν
Οι παραδόσεις της Boeing το 2022 περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, 31 Dreamliners 787, συμπεριλαμβανομένων 10 που παραδόθηκαν τον Δεκέμβριο.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) ενέκρινε τον Αύγουστο τα πρώτα 787 για παράδοση από το 2021. Η Boeing διέκοψε τις παραδόσεις τον Μάιο του 2021 αφού η FAA εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης.
Τον περασμένο μήνα, ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε νόμο που άρει την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις σύγχρονες ειδοποιήσεις πιλοτηρίου για τα MAX 7 και MAX 10 – δύο νέες εκδόσεις των Η.Π.Α.,το best seller του κατασκευαστή αεροπλάνων 737 MAX.
Χωρίς δράση από το Κογκρέσο, οι δύο νέες εκδόσεις MAX θα χρειάζονταν σύγχρονα συστήματα ειδοποίησης πιλοτηρίου για να πιστοποιηθούν από την FAA. Η Boeing έχει ήδη περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για τις δύο εκδόσεις MAX.
Τον Δεκέμβριο,αμέσως μετά από την ψήφιση του νόμου Μπάιντεν, η United Airlines ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε 100 ΜΑΧ 787 και 100 ΜΑΧ 737.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%