Tην απόφαση της να αυξήσει το μέρισμα, καθώς τα κέρδη ρεκόρ αψηφούν την ύφεση, ανακοίνωσε η Louis Vuitton, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών πολυτελείας πιστεύει ότι μπορεί να διατηρήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης, ακόμη και όταν οι αναλυτές αναμένουν επιβράδυνση.
Louis Vuitton: Ξεπέρασε σε κεφαλαιοποίηση τα 400 δισ. ευρώ
Κέρδη-ρεκόρ
Ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο LVMH αύξησε το ετήσιο μέρισμά του κατά 20%, αφού σημείωσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ πωλήσεων και κερδών που προήλθαν από τις κύριες μάρκες του, Louis Vuitton και Dior.
Ο ιδιοκτήτης Bernard Arnault είπε σε δήλωση του την Πέμπτη ότι η LVMH «πηγαίνει φέτος με σιγουριά» παρά τις αβεβαιότητες που επιβαρύνουν την παγκόσμια οικονομία και πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι η LVMH θα μπορούσε να συνεχίσει να αναπτύσσεται όπως έκανε το 2022.
Το αν αυτή η πρόβλεψη θα αποδειχθεί ακριβής θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο γρήγορα θα αναδυθεί η Κίνα, η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά πολυτελείας μετά τις ΗΠΑ, μετά την αύξηση των μολύνσεων Covid-19 που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο όταν η κυβέρνηση ήρε τις περιοριστικές πολιτικές της.
Μόλις υποχωρήσει το νέο κύμα Covid οι αναλυτές αναμένουν να ανοίξει ξανά η αγορά για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η LVMH, ανέφερε την Πέμπτη ότι έχει δει σημάδια βελτίωσης στην Κίνα αυτόν τον μήνα.
Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean Jacques Guiony, δήλωσε ότι οι οικονομικές προοπτικές ήταν δύσκολο να προβλεφθούν, αλλά η μακροπρόθεσμη στρατηγική του ομίλου παρέμεινε η ίδια. «Εργαζόμαστε για την επιθυμία των εμπορικών σημάτων μας, ώστε να μπορούν να αντιστέκονται σε πτώσεις και να έχουν μάθει να είναι ευέλικτοι σε μια κρίση, αν συμβεί κάτι τέτοιο», ανέφερε.
«Τα ισχυρά αποτελέσματα του περασμένου έτους, παρά τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις προκλήσεις στην Κίνα, δείχνουν την ανθεκτικότητα και τη μονιμότητα των καταναλωτών πολυτελείας, καθώς και τη δύναμη των εμπορικών σημάτων μας».
Ωστόσο, οι αναλυτές προβλέπουν επιβράδυνση της ζήτησης πολυτελών προϊόντων μετά από δύο χρόνια ισχυρής ανάπτυξης κατά την οποία οι εύποροι Αμερικανοί και Κινέζοι καταναλωτές οδήγησαν τις πωλήσεις στα ύψη. Εν μέσω αυξανόμενου πληθωρισμού και κινδύνου ύφεσης στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, η UBS εκτιμά ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας θα αυξηθούν κατά 9% φέτος μετά την αύξηση κατά 16% σε παρόμοια βάση το 2022.
Επιβράδυνση το τέταρτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο ήταν στα 22,7 δισ. ευρώ, ελάχιστα υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών στα 22,4 δισ. ευρώ. Αυτό αντιπροσωπεύει μια άνοδο 9% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο το 2021 αλλά και μια σημαντική επιβράδυνση από 20% τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.
Ωστόσο, οι ετήσιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23% στα 79,2 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 17% στα 14 δισ. ευρώ.
Το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών, το οποίο στεγάζει τις Louis Vuitton και Dior, ανακοίνωσε πωλήσεις 38,6 δισ. ευρώ και οργανική ανάπτυξη 20%. Αν και συνήθως δεν αναλύει τις πωλήσεις ανά επωνυμία, η LVMH ανέφερε ότι η Louis Vuitton ξεπέρασε το όριο των 20 δισ. ευρώ όσον αφορά τα έσοδα πέρυσι.
Αυξηση μερίσματος
Σε μια κίνηση επιβράβευσης των μετόχων, η LVMH ανέφερε ότι θα διανείμει μέρισμα 12 ευρώ ανά μετοχή για το 2022, από 10 ευρώ για το 2021 και 4,80 ανά μετοχή το 2019.
Η διετής άνθηση της LVMH την έκανε τη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη με βάση την κεφαλαιοποίηση και μετέτρεψε τον Arnault στον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο μπροστά από τον Ιλον Μασκ της Tesla και τον Τζεφ Μπέζος της Amazon, σύμφωνα με το Forbes.
Τα πέντε παιδιά του εργάζονται στον όμιλο και αυτός και η οικογένεια κατέχουν το 48% του μετοχικού κεφαλαίου.
Πρόσφατα, ανακοινώθηκε ανασχηματισμός της διοίκησης όταν ο διευθύνων σύμβουλος του Dior, Πιέτρο Μπεκάρι, προήχθη στη διεύθυνση της Louis Vuitton. Ο Arnault όρισε την κόρη του Delphine Arnault ως τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο της Dior, της δεύτερης μεγαλύτερης μάρκας του ομίλου.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%