Τη διανομή μερίσματος, ύψους 0,15 δολάρια ανά κοινή μετοχή, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Ειδικότερα η εισηγμένη στον Nasdaq (NASDAQ:CPLP) ναυτιλιακή εταιρεία, ανέφερε πως η διανομή για το τέταρτο τρίμηνο των κοινών μονάδων θα καταβληθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2023 στους κατόχους κοινών μονάδων με ημερομηνία καταγραφής την 7 Φεβρουαρίου 2023.
Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Alkiviadis»
Η Capital Product Partners L.P. κατέχει σήμερα 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς, 11 πλοίων Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Capesize.
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
Αξίζει να σημειωθεί πως το τρίτο τρίμηνο του 2022 τα κέρδη της Capital Product Partners κατέγραψαν πολύ μεγάλη άνοδο κατά 393%.
Ειδικότερα η εταιρεία, πραγματοποίησε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια. Την ίδια περίοδο τα έσοδα της CPLP κατά το τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.
Στο πλαίσος αυτός ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, είχε σχολιάσει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρές οικονομικές επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων. «Υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα νεότευκτα LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, προχωρήσαμε στην πώληση τεσσάρων παλαιότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξιοποιώντας, τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη