Τη διανομή μερίσματος, ύψους 0,15 δολάρια ανά κοινή μετοχή, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Ειδικότερα η εισηγμένη στον Nasdaq (NASDAQ:CPLP) ναυτιλιακή εταιρεία, ανέφερε πως η διανομή για το τέταρτο τρίμηνο των κοινών μονάδων θα καταβληθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2023 στους κατόχους κοινών μονάδων με ημερομηνία καταγραφής την 7 Φεβρουαρίου 2023.
Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Alkiviadis»
Η Capital Product Partners L.P. κατέχει σήμερα 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς, 11 πλοίων Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Capesize.
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
Αξίζει να σημειωθεί πως το τρίτο τρίμηνο του 2022 τα κέρδη της Capital Product Partners κατέγραψαν πολύ μεγάλη άνοδο κατά 393%.
Ειδικότερα η εταιρεία, πραγματοποίησε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια. Την ίδια περίοδο τα έσοδα της CPLP κατά το τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.
Στο πλαίσος αυτός ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, είχε σχολιάσει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρές οικονομικές επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων. «Υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα νεότευκτα LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, προχωρήσαμε στην πώληση τεσσάρων παλαιότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξιοποιώντας, τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».
Latest News
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου
«Τρολάρουν» τη διεθνή ναυτιλία οι Χούθι - Κάνουν συνέδριο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας
Οι Χούθι ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου