Τη διανομή μερίσματος, ύψους 0,15 δολάρια ανά κοινή μετοχή, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Ειδικότερα η εισηγμένη στον Nasdaq (NASDAQ:CPLP) ναυτιλιακή εταιρεία, ανέφερε πως η διανομή για το τέταρτο τρίμηνο των κοινών μονάδων θα καταβληθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2023 στους κατόχους κοινών μονάδων με ημερομηνία καταγραφής την 7 Φεβρουαρίου 2023.
Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Alkiviadis»
Η Capital Product Partners L.P. κατέχει σήμερα 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς, 11 πλοίων Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Capesize.
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
Αξίζει να σημειωθεί πως το τρίτο τρίμηνο του 2022 τα κέρδη της Capital Product Partners κατέγραψαν πολύ μεγάλη άνοδο κατά 393%.
Ειδικότερα η εταιρεία, πραγματοποίησε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια. Την ίδια περίοδο τα έσοδα της CPLP κατά το τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.
Στο πλαίσος αυτός ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, είχε σχολιάσει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρές οικονομικές επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων. «Υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα νεότευκτα LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, προχωρήσαμε στην πώληση τεσσάρων παλαιότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξιοποιώντας, τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».
Latest News
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες