
Τη διανομή μερίσματος, ύψους 0,15 δολάρια ανά κοινή μετοχή, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Ειδικότερα η εισηγμένη στον Nasdaq (NASDAQ:CPLP) ναυτιλιακή εταιρεία, ανέφερε πως η διανομή για το τέταρτο τρίμηνο των κοινών μονάδων θα καταβληθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2023 στους κατόχους κοινών μονάδων με ημερομηνία καταγραφής την 7 Φεβρουαρίου 2023.
Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Alkiviadis»
Η Capital Product Partners L.P. κατέχει σήμερα 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς, 11 πλοίων Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Capesize.
Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
Αξίζει να σημειωθεί πως το τρίτο τρίμηνο του 2022 τα κέρδη της Capital Product Partners κατέγραψαν πολύ μεγάλη άνοδο κατά 393%.
Ειδικότερα η εταιρεία, πραγματοποίησε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια. Την ίδια περίοδο τα έσοδα της CPLP κατά το τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.
Στο πλαίσος αυτός ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, είχε σχολιάσει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρές οικονομικές επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων. «Υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα νεότευκτα LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, προχωρήσαμε στην πώληση τεσσάρων παλαιότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξιοποιώντας, τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά