Μήνυμα ότι η Κύπρος είναι πλέον ένα ποιοτικό ναυτιλιακό σύμπλεγμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και κάνει περήφανη τη χώρα με τις επιδόσεις της στο εξωτερικό, έστειλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, Βασίλης Δημητριάδης, στον απολογισμό πενταετίας του υφυπουργείου, του οποίου προΐσταται από τον Ιούλιο του 2020.
Κατά τη διάρκεια του απολογισμού, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι έχουν τεθεί γερές βάσεις για το μέλλον της ναυτιλία, παρά τις προκλήσεις που δημιουργήθηκαν, από τα δυο χρόνια της πανδημίας και τον ένα χρόνο του πολέμου στην Ουκρανία και των κυρώσεων της ΕΕ κατά της Ρωσίας, που επηρέασαν αρνητικά τον κυπριακό στόλο.
Παράλληλα, χαρακτήρισε επίτευγμα τη θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας, κάτι που -όπως είπε- από τον περασμένο Ιούνιο, μετά από 21 χρόνια, έγινε εφικτό. Ο ίδιος υπέδειξε πως, περί τα μέσα Φεβρουαρίου, αναμένονται ανακοινώσεις της εταιρείας για την νέα σεζόν, που υπολογίζεται να αρχίσει στα τέλη Μάιου.
Στο φουλ οι μηχανές της ακτοπλοΐας, ανεβάζουν στροφές το 2023
Πόσοι «αγκάλιασαν» τη σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου
Υπενθυμίζεται πως άκρως ενθαρρυντικά κρίνονται τα αποτελέσματα από την αναβίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου, η οποία ολοκληρώθηκε για τη φετινή περίοδο στις 16 Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το επιβατικό οχηματαγωγό «Daleela» μετέφερε συνολικά 7.900 επιβάτες στις 44 διαδρομές μεταξύ Λεμεσού και Πειραιά. Πηγές από την εταιρεία, ανέφεραν χαρακτηριστικά πως οι αρχικές προσδοκίες ήταν μεταξύ 4.500-5.000 επιβάτες.
Την ίδια ώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με την πληρότητα, τονίστηκε ότι στις καμπίνες ήταν σχεδόν στο 100%, ενώ αναφορικά με τα οχήματα και τις μοτοσικλέτες, μεταφέρθηκαν περίπου 2.000 αυτοκίνητα και 200 δίκυκλα.
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας ξεκίνησε έπειτα από πρωτοβουλία του υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, το οποίο χρηματοδοτεί μέσω ευρωπαϊκών πόρων και το κόστος της διαδρομής. Όπως τονίζεται, το γεγονός ότι υπήρχε μεγάλη χρηματοδότηση, συνέβαλε καθοριστικά και στην ύπαρξη των πολύ χαμηλών ναύλων.
Η επόμενη χρονιά
Σε ό,τι αφορά την επόμενη χρονιά, ο διευθύνων σύμβουλος της Scandro Holdings Ltd, Μάριος Μιχαήλ, είχε δηλώσει σε κυπριακά μέσα πως η ανταπόκριση του κοινού ήταν μεγαλύτερη από το αναμενόμενο και ήδη υπάρχουν αιτήματα από πολίτες που θέλουν να κάνουν προκράτηση εισιτηρίων. Για τα δρομολόγια του 2023, όπως ανέφερε ο κ. Μιχαήλ, δεν έχει καθοριστεί ακόμη πότε θα ξεκινήσουν.
Latest News
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη