Μπορεί να λέγεται ότι «η αγάπη δεν κοστίζει τίποτα», αλλά οι Αμερικανοί φαίνονται έτοιμοι να ξοδέψουν αρκετά μετρητά για να δείξουν την αγάπη τους στον/ην σύντροφό/η τους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Είτε πρόκειται για σοκολατένιες καρδούλες είτε για ρομαντικά δείπνα, οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν 25,9 δισεκατομμύρια δολάρια για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φέτος, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διεξήγαγε η Εθνική Ομοσπονδία Λιανεμπορίου (NRF). Αυτός ο αριθμός είναι αυξημένος από τα 23,9 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν πέρυσι και σηματοδοτεί το δεύτερο υψηλότερο έτος για δαπάνες από τότε που ξεκίνησε η παρακολούθηση της NRF το 2004.
Πόσα θα ξοδέψουν οι Αμερικανοί του Αγ.Βαλεντίνου
Λίγο περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να γιορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά δεν θα ξοδέψουν όλοι χρήματα για αυτό τον σκοπό.
Τι θα ξοδέψουν οι Millennials
Αν τα χρήματα μπορούσαν να αγοράσουν την αγάπη, οι millennials μπορεί να είχαν τις πιο επιτυχημένες ρομαντικές σχέσεις. Οι ηλικίες από 35 έως 44 ετών σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 336 δολάρια για να γιορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το μεγαλύτερο ποσό από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα ενηλίκων που συμμετείχε στην έρευνα.
Ακολουθούν οι καταναλωτές ηλικίας 25 έως 34 ετών που σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 238 δολάρια. Και οι δύο ομάδες είναι πολύ πάνω από τον συνολικό μέσο όρο των 193 δολαρίων μεταξύ των ατόμων που θα ξοδέψουν χρήματα την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Πολλά έχουν αλλάξει με τα χρόνια, αλλά κλασικά δώρα όπως η σοκολάτα εξακολουθούν να διατηρούνται στη μόδα, με τις καραμέλες και τις ευχετήριες κάρτες να οδηγούν την κατάταξη ως προς τι θα αγοράσουν οι καταναλωτές για την εν λόγω γιορτή.
Κερδίζουν τα… γλυκίσματα
Από αυτούς που δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν χρήματα, προκύπτει η πιο κάτω λίστα:
- Γλυκίσματα: 57%
- Ευχετήριες κάρτες: 40%
- Λουλούδια: 37%
- Μια βραδινή έξοδος: 32%
- Κοσμήματα: 21%
- Δωροκάρτες: 20%
- Ρούχα: 19%
Latest News
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η McDonald's υποχωρεί από τους στόχους συμπερίληψης
Η McDonald's αποσύρει ορισμένους στόχους DEI στο πιο πρόσφατο εταιρικό πρόγραμμα που είδε το φως της δημοσιότητας
Άσπονδοι φίλοι - Γιατί ο Ρόθτσιλντ κατέθεσε μήνυση κατά του Λαρς Ρόθτσαϊλντ
Έξι μήνες νωρίτερα, ο γόνος της τραπεζικής δυναστείας Ρόθτσαϊλντ συμφώνησε να προεδρεύσει στην εταιρεία γερμανικών χρηματοπιστωτών
Διάσημοι μπροστά στην καταστροφή - Τι συμβαίνει στην Καλιφόρνια
Δεκάδες είναι οι ηθοποιοί, σταρ και διασημότητες που είδαν τα σπίτια και τις περιουσίες τους να καταστρέφονται από την πυρκιαγιά στην Καλιφόρνια
Το TikTok προειδοποιεί - «Ενός κακού, μύρια έπονται»
Η ByteDance έχει προθεσμία μέχρι τις 19 Ιανουαρίου για να πουλήσει το TikTok ή να αντιμετωπίσει απαγόρευση για λόγους εθνικής ασφάλειας
Όταν οι ασφαλιστικές δεν καλύπτουν - Ποιος θα πληρώσει τελικά την ανοικοδόμηση στην Καλιφόρνια
Η πυρκαγιά που σάρωσε μια από τις πλουσιότερες ακτές στην Καλιφόρνια, έχει προκαλέσει ζημιές άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Αμερικανική... έξοδος από τη Γερμανία - Ποιος λιανοπωλητής αποεπενδύει
Η επιτυχία του παίκτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, επισκίασε τις επιδόσεις του στη Γερμανία
Και ξαφνικά η Wall άρχισε και πάλι να μιλά για αυξήσεις στα επιτόκια
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η απόφαση της Fed να αφήσει αμετάβλητα τα επιτόκια στο τέλος του μήνα θεωρείται ειλημμένη
Πώς τα λούτρινα παιχνίδια έγιναν μόδα μεταξύ των Gen Z και Millennials
Τα λούτρινα παιχνίδια αποτελούν μια αγορά αξίας σχεδόν 12 δισ. δολάρια, βάσει στοιχείων του 2023
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»