Οι Έλληνες το…γύρισαν στο εμφιαλωμένο κρασί

·      Το ελληνικό κρασί ζει τα τελευταία χρόνια ένα παρατεταμένο… «success story». Ειδικά στις διεθνείς αγορές.

·      Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως, οι ποιοτικές ετικέτες των Ελλήνων οινοποιών γίνονται ανάρπαστες σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.

·      Από τις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι τη Γερμανία και… εσχάτως την Αγγλία, τα προϊόντα του ελληνικού αμπελώνα κερδίζουν την προτίμηση των οινόφιλων.

·      Ακόμη και στην Γαλλία, την πλέον απαιτητική αγορά έχουν καταφέρει να διεισδύσουν…

·      Ωστόσο, εδώ και λίγο καιρό παρατηρείται στην ελληνική αγορά μια τάση που εντυπωσίασε ακόμη και τους ανθρώπους του χώρου.

·      Και αυτή δεν είναι άλλη από τη σημαντική άνοδο του εμφιαλωμένου κρασιού.

·      Κορυφαίος Έλληνας οινοποιός που συνομιλεί με την στήλη αποδίδει τη νέα τάση στην αναβάθμιση της γαστρονομικής κουλτούρας της χώρας μας. Κρασί και φαγητό εξάλλου συνδέονται άρρηκτα.

·      Αρκετά εστιατόρια, όπως λέει, εμπλουτίζουν τον κατάλογό τους με ετικέτες γνωστών οινοποιείων, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους πελάτες τους.

·      «Ενώ μέχρι πρόσφατα υπήρχε ένα άσπρο και ένα κόκκινο εμφιαλωμένο, και πολύ… χύμα, πλέον βλέπουν να υπάρχουν τέσσερις επιλογές εμφιαλωμένων από την κάθε κατηγορία κρασιού», σημειώνει χαρακτηριστικά.

·      Το ερώτημα βέβαιος που τίθεται, και απασχολεί όλους στον κλάδο είναι εάν η νέα τάση, ήρθε για να μείνει ή είναι μια μόδα που παρέλθει…

——————————————————————————-

Τα λουκέτα «εξαφανίσθηκαν», το καλάθι πάει… καλένδες

·      Στις καλένδες… παραπέμπεται όπως όλα δείχνουν «το καλάθι του αρτοποιού».

·      Η επέκταση της πρωτοβουλίας για τη συγκράτηση της ακρίβειας και στους φούρνους φαίνεται πως εγκαταλείπεται οριστικά.

·      Οι επαγγελματίες του κλάδου εξακολουθούν να απορρίπτουν το μέτρο, επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει λόγος για την υιοθέτηση μιας τόσο δραστικής κίνησης καθώς οι τιμές τους παραμένουν σταθερές εδώ και πολύ καιρό.

·      «Την στιγμή που τα σούπερ μάρκετ ανακοίνωσαν μαζικές ανατιμήσεις σε έως και 600 προϊόντα, εμείς διατηρούμε σταθερό τον τιμοκατάλογό μας», σημειώνει στη στήλη επιχειρηματίας του χώρου.

·      Επιπλέον, όπως λέει, δεν φαίνεται να υπάρχει πίεση για αύξηση των τιμών, ειδικά μετά τα σημάδια αποκλιμάκωσης που εμφανίζει τελευταία το ενεργειακό κόστος.

·      Τα πράγματα στον κλάδο φαίνεται να βελτιώνονται κάπως το τελευταίο διάστημα.

·      Μετά την ανέλπιστα καλή πορεία την περίοδο των Χριστουγέννων, πρόσθετη «ανάσα» έρχεται από την επιδότηση των λογαριασμών ρεύματος για το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2022.

·      Υπολογίζεται πως κάθε επιχείρηση (που έχει τον σχετικό ΚΑΔ) θα λάβει αναδρομικά από περίπου 2.500 ευρώ έως και 20.000 ευρώ (καθόλου άσχημα).

·      Δεν είναι τυχαίο, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν πως εδώ και μερικούς μήνες έχουν σταματήσει τα μαζικά λουκέτα.

·      Ενώ μέχρι τον Οκτώβριο υπήρχε έξαρση πτωχεύσεων, με περίπου 260 αρτοποιεία να έχουν κατεβάσει ρολά, έκτοτε δεν υπήρξαν άλλα κλεισίματα…

·      Εμείς να ελπίσουμε η τάση αυτή να παγιωθεί…

Latest News