Νέο εργατικό ατύχημα συνέβη το Σάββατο 28 Ιανουαρίου στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, στο λιμάνι του Πειραιά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ), και πιο συγκεκριμένα σε εργαζόμενο που είχε βάρδια επί του πλοίου Cma cgm La peace.
«Ένα ακόμη όνομα προστίθεται στη μακρά λίστα συναδέλφων που έχουν κτυπήσει, που έχουν σακατευτεί εν ώρα εργασίας στο πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, που σφύζει από κέρδη», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΝΕΔΕΠ, η οποία θέτει θέμα εντατικοποίησης της εργασίας και της απουσίας μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
Χωρίς Βαρέα και Ανθυγιεινά
Μεταξύ άλλων σημειώνει το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ:
«Ως σωματείο, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στην Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας κατ’ επανάληψη έχουμε ζητήσει ως μέτρο να γίνεται έλεγχος πριν την εκτέλεση λιμενεργατικής εργασίας ώστε να υπάρχει ασφαλής εκτέλεση της εργασίας.
Σε ένα λιμάνι που συνεχίζεται το απαράδεκτο καθεστώς για τους λιμενεργάτες να μη εφαρμόζονται τα Βαρέα και Ανθυγιεινά (ΒΑΕ). Μια εργασίας που καθημερινά εκτιθόμαστε κινδύνους που οφείλονται από την απουσία μέτρων για τη προστασία της Ασφάλειας και της Υγείας μας, που εκτιθόμαστε σε ακραίες καιρικές συνθήκες, που «φτύνουμε αίμα» για να μη πέσει η «παραγωγικότητα» της COSCO-DPORT.
Πρώτο μέλημα μας είναι να γυρνάμε σώοι και αρτιμελείς στις οικογένειες και τα παιδιά μας. Πρώτο μέλημα μας είναι να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια τα παιδιά μας, να απολαμβάνουμε τις χαρές της ζωής.
Με όπλο μας την ενότητα, την αλληλεγγύη και τον αγώνα μας, θα επιβάλλουμε τους όρους που διασφαλίζουν τις ζωές μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να παραμένουμε σε επιφυλακή και να μην εκτελούν εργασίες σε συνθήκες που μπορεί να προκληθεί με αιτία της εργοδοσίας και των εφοπλιστών νέο εργατικό ατύχημα.»
Latest News
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,