Έσοδα ρεκόρ το 2022 ανακοίνωσε η LG Electronics την οποία αποδίδει στην έντονη ζήτηση για οικιακές συσκευές υψηλής ποιότητας και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, το σύνολο των ενοποιημένων εσόδων της για το 2022 ανήλθε σε 83,5 τρισ. γουάν Νότιας Κορέας – KRW (67,6 δισεκατομμυρίων USD) αυξημένα κατά 12,9% σε σύγκριση με το 2021, όταν οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 70 τρισεκατομμύρια KRW (56,7 δισεκατομμύρια USD). Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 3,6 τρισ. KRW (2,9 δισεκατομμυρίων USD).
Για έβδομη συναπτή χρονιά, η επιχειρηματική μονάδα συσκευών παρουσίασε σημαντική ενίσχυση σε σχέση με το προηγούμενο έτος, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Η ανάκαμψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της LG Vehicle components Solutions το 2022 αντανακλά τη σταθερή άνοδο στην αυτοκινητοβιομηχανία και η εν λόγω δραστηριότητα ξεπέρασε για πρώτη φορά το 10% των συνολικών εσόδων της LG.
LG Home Appliance & Air Solution Company
Η εταιρεία LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε άλλη μια χρονιά ρεκόρ τo 2022, με έσοδα ύψους 29,9 τρισεκατομμυρίων KRW (24,2 δισεκατομμυρίων USD), αυξημένα κατά 10,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της εταιρείας που εστιάζει σε premium συσκευές, όπως είναι τα συστήματα περιποίησης ρούχων LG Styler, τα πλυντήρια ρούχων all-in-one WashTower και τα ψυγεία LG InstaView με Craft Ice.
Τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του 2022 ήταν κατά 1,1 τρισεκατομμύρια KRW (891εκατομμύρια USD) χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος, λόγω των αυξημένων επενδύσεων μάρκετινγκ και του υψηλότερου κόστους των logistics. Η επιχειρηματική μονάδα σχεδιάζει να συνεχίσει με συνέπεια τη στρατηγική της με επίκεντρο τις premium συσκευές, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων, καθώς και ενισχύοντας την κατηγορία προϊόντων μαζικής παραγωγής, μαζί με το κόστος δομικού management για την ενδυνάμωση της κερδοφορίας. Επιπλέον, η εταιρεία θα επιταχύνει την επέκταση των οικοσυστημάτων Smart Home, διευρύνοντας τις σειρές συσκευών που αναβαθμίζονται διαρκώς στις υπερπόντιες αγορές.
LG Home Entertainment Company
Η LG Home Entertainment Company ανακοίνωσε για το 2022 έσοδα ύψους 15,7 τρισεκατομμυρίων KRW (12,7 δισεκατομμυρίων USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 5,4 δισεκατομμυρίων KRW (4,3 εκατομμυρίων USD).
Παρόλο που η χαμηλότερη παγκόσμια ζήτηση τηλεοράσεων επηρέασε τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη σε σχέση με το 2021, ο τομέας περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων της LG έχει δεκαπλασιαστεί από το 2018.
Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επέκταση της πλατφόρμας έξυπνων τηλεοράσεων της LG για να διαφοροποιήσει το συνολικό επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και να εξασφαλίσει μελλοντικούς μοχλούς ανάπτυξης.
Επίσης, η εταιρεία θα διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, αναπτύσσοντας το τμήμα των premium τηλεοράσεων, όπως είναι οι τηλεοράσεις OLED και η τηλεοράσεις QNED, καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ.
LG Vehicle component Solutions Company
Η LG Vehicle component Solutions Company αύξησε τα έσοδα κατά 29,1% το 2022 από το 2021 σε 8,6 τρισεκατομμύρια KRW (6,9 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη για ολόκληρο το έτος, ύψους 169,6 δισεκατομμυρίων KRW (159,1 εκατομμυρίων USD). Η κερδοφόρα ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας οφείλεται στην προληπτική ανταπόκριση στην υψηλότερη ζήτηση που προέκυψε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μέχρι το τέλος του 2022, η συνολική αξία των συσσωρευμένων παραγγελιών για εξαρτήματα αυτοκινήτων είναι περίπου 80 τρισεκατομμύρια KRW (64,7 δισεκατομμύρια USD), γεγονός που αντικατοπτρίζει τη θέση της εταιρείας ως κορυφαίου προμηθευτή στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η εταιρεία θα συνεχίσει τη δυναμική της, ενισχύοντας την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της και θα εργαστεί για την περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης της δομής κόστους.
LG Business Solutions Company
Τα έσοδα της LG Business Solutions Company, για το 2022, ύψους 6,1 τρισεκατομμυρίων KRW (4,9 δισεκατομμυρίων USD), αυξήθηκαν κατά 11,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της συνεχούς ανάκαμψης των information displays. Τα λειτουργικά κέρδη ολόκληρου του έτους μειώθηκαν, κυρίως λόγω της χαμηλότερης ζήτησης για υπολογιστές και οθόνες μετά την πανδημία. Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των υπολογιστών και των οθονών, ενώ παράλληλα να προωθήσει σταθερή ανάπτυξη στον τομέα B2B, αναπτύσσοντας περισσότερες εξατομικευμένες λύσεις.
Latest News
Πάνω από τον στόχο του 2% επέστρεψε ο πληθωρισμός στη Βρετανία
Η εκτίναξη των τιμών στη Βρετανία περιορίζει τις προσδοκίες της αγορές για νέα μείωση των επιτοκίων τον Δεκέμβριο
Καμπανάκι ΕΚΤ για νέα κρίση χρέους στην ευρωζώνη
Η ΕΚΤ επισημαίνει τα «αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και τη χλιαρή ανάπτυξη
Ανατροπή στα ενοίκια - Οι χρυσοί δρόμοι του εμπορίου και η θέση της Αθήνας [πίνακες]
Ανατροπή στα ενοίκια - Το Μιλάνο πέρασε Νέα Υόρκη και Λονδίνο καθώς το νέο Top 10 τού αποδίδει τον ακριβότερο εμπορικό δρόμο στον κόσμο
Σε αναζήτηση υπουργού Οικονομικών ο Τραμπ - Συνεχίζονται οι συνεντεύξεις «μνηστήρων»
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναζητεί το πρόσωπο που θα εφαρμόσει την ριζοσπαστική του οικονομική ατζέντα για τις ΗΠΑ
Καμπανάκι από Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Η Morgan Stanley προειδοποιεί ότι η επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας θα γίνει ιδιαίτερα εμφανής το 2026
Η ΕΕ βάζει αναχώματα στα κινεζικά gigafactories - Τα νέα κριτήρια στους διαγωνισμούς
Τα νέα κριτήρια που μελετά η Ευρώπη θα ισχύουν για τις μπαταρίες, αλλά θα μπορούσαν να επεκταθούν και σε άλλους πράσινους τομείς
Το «ασημένιο τσουνάμι» στην αγορά ακινήτων - Τι βλέπει η «Μάντισσα της Wall Street»
Οι υψηλές τιμές στα ακίνητα έχουν δημιουργήσει ένα χάσμα γενεών, το οποίο μπορεί να μειωθεί μόνο με πτώση τιμών
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας
Οι μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν καθίζηση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες
Γιατί οι εταιρείες πιέζουν τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν δικά τους τηλέφωνα για δουλειές
Τα προσωπικά τηλέφωνα για εργασία ενέχει κινδύνους για τους εργοδότες και δεν σημαίνει ότιδεν θα σας τηλεφωνήσουν εκτός ωραρίου