
Τη μεταβολή ποσοστού μετόχων σε επίπεδο δικαιωμάτων ψήφου ανακοίνωσε η εταιρεία «Jumbo AEE», επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως από την 26η Ιανουαρίου το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου της «Fidelity Management & Research Company LLC» ανέρχεται πλέον σε 8,99%.
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 22% τον Δεκέμβριο – Στο +14% έκλεισε το 2022
Η ανακοίνωση
«Η εταιρεία “Jumbo AEE” ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007, την απόφαση 1/434/3.7.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, την Εγκύκλιο αριθ. 33/3.7.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών ότι η εταιρεία “FMR LLC”, με την από 27.01.2023 γνωστοποίησή της, ενημέρωσε την Εταιρεία ότι από την 26.01.2023 το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου της ελεγχόμενης εταιρείας “Fidelity Management & Research Company LLC” ανέρχεται πλέον σε 8,99% και συνυπολογίζεται στο συνολικό ποσοστό που κατέχει έμμεσα η “FMR LLC”.
Κατά ακολουθίαν των ανωτέρω, ο συνολικός αριθμός δικαιωμάτων ψήφου, που κατείχε έμμεσα η “FMR LLC” στην Jumbo AEE κατά την 26.01.2023, ήταν 13.590.010 ή ποσοστό 9,99%, ενώ το ποσοστό αυτής κατά την προηγούμενη γνωστοποίηση ήταν 10,99%».
Αύξηση πωλήσεων 22% τον Δεκέμβριο
Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 22% τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά 14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά 12% περίπου σε σχέση με το 2019.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, τα αποτελέσματα αποτελούν δικαίωση της στρατηγικής της Jumbo, ότι «πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή».
Για το 2023, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής και μερισματικής πολιτικής.
«Η διοίκηση της JUMBO θα δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης», αναφέρεται.


Latest News

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της

Διετές πάγωμα της ψηφιακής κάρτας ζητούν αρτοποιοί και ζαχαροπλάστες
Εξαίρεση ζητά η ΕΕΠΑΖ για ψηφιακή κάρτα εργασίας - Φόβοι ότι «ο κλάδος αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα απειλείται με αφανισμό»

Με το δεξί ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Aegean - Αύξηση 9% στην επιβατική κίνηση
Η AEGEAN στο παραδοσιακά πιο αδύναμο δίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση 13% στην κίνηση εξωτερικού και 3% στην κίνηση εσωτερικού