Ανοδικά αναμένεται να κινηθεί και εφέτος η κρουαζιέρα σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ. Το λιμάνι του Πειραιά εκτιμάται ότι θα καταγράψει αύξηση τόσο στις αφίξεις όσο και στο home porting σε σχέση με το 2022, που ήταν μια επίσης πολύ καλή χρονιά με επιδόσεις υψηλότερες από τις αντίστοιχες του 2019.
Για την κρουαζιέρα στον Πειραιά:
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις & +33% στο home port vS 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% vS 2022) & για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% vS 2022).— Vassilis Kikilias (@Vkikilias) January 30, 2023
Σε tweet του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφέρει: “Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις και +33% στο home port συγκριτικά με το 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% σε σχέση με το 2022) και για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% σε σχέση με το 2022).
Πρόβλεψη για άνοδο 16%
Ωστόσο, δυναμική φαίνεται να είναι στο σύνολό της και η φετινή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις αναμένονται 786 αφίξεις και αύξηση 16% στις συνολικές αφίξεις σε σχέση με το 2022, όπου είχαν ήδη ξεπεραστεί τα προ πανδημίας επίπεδα. Αύξηση αναμένεται φέτος και στις αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) κατά 5% σε σχέση με το 2022, ενώ σημειώνεται ότι το 2022 οι αφίξεις homeport αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σχέση με το 2019.
Ο Αναπληρωτής Δ/ντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Jin Beiyuan, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της συστηματικής και στοχευμένης δουλειάς, των σημαντικών επενδύσεων και έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, αλλά και προφανώς της σημαντικής θέσης της χώρας και του λιμένα. Η συνέχιση της καλής πορείας του κλάδου της κρουαζιέρας αποτελεί βασική επιδίωξη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς είναι μια win-win δραστηριότητα για όλα τα ενδιαφερόμενη μέρη, και κυρίως για την τοπική κοινωνία, τους παραλιμένιους δήμους, την Αττική, αλλά και τη χώρα εν γένει.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.