
Στα 1,9 εκατομμύρια οχήματα ανήλθε ο στόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2021, αυξημένος κατά 76% σε σύγκριση με το 2020 όπου ήταν 1,1 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την Eurostat.
Ο υψηλότερος ρυθμός αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα την περίοδο 2013-2021 σημειώθηκε μεταξύ 2019 και 2020 (+83%), ακολουθούμενος από την αύξηση το 2021 σε σύγκριση με το 2020. Το μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων (με μπαταρία) στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% το 2013 σε 0,76% το 2021.
Ford: Στο δρόμο της… Tesla, μειώνει τις τιμές της Mustang Mach-E

Προσδοκίες για σημαντική αύξηση
Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ στην κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Η απαγόρευση συνδέεται με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα.
Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας στα 253 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα το 2021 (+17% σε σύγκριση με το 2013).

Το υψηλότερο μερίδιο των νεότερων επιβατικών αυτοκινήτων (2 έτη και λιγότερο) μεταξύ των μελών της ΕΕ καταγράφηκε στο Λουξεμβούργο (19% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στο Λουξεμβούργο), ακολουθούμενο από τη Σουηδία (16%), τη Γαλλία, την Αυστρία και το Βέλγιο (15% ).
Αντίθετα, τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα (20 ετών και άνω) ταξινομήθηκαν στην Πολωνία (41%), την Εσθονία (33%) και τη Φινλανδία (29%).


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων