Στα 1,9 εκατομμύρια οχήματα ανήλθε ο στόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2021, αυξημένος κατά 76% σε σύγκριση με το 2020 όπου ήταν 1,1 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την Eurostat.
Ο υψηλότερος ρυθμός αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα την περίοδο 2013-2021 σημειώθηκε μεταξύ 2019 και 2020 (+83%), ακολουθούμενος από την αύξηση το 2021 σε σύγκριση με το 2020. Το μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων (με μπαταρία) στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% το 2013 σε 0,76% το 2021.
Ford: Στο δρόμο της… Tesla, μειώνει τις τιμές της Mustang Mach-E
Προσδοκίες για σημαντική αύξηση
Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ στην κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Η απαγόρευση συνδέεται με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα.
Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας στα 253 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα το 2021 (+17% σε σύγκριση με το 2013).
Το υψηλότερο μερίδιο των νεότερων επιβατικών αυτοκινήτων (2 έτη και λιγότερο) μεταξύ των μελών της ΕΕ καταγράφηκε στο Λουξεμβούργο (19% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στο Λουξεμβούργο), ακολουθούμενο από τη Σουηδία (16%), τη Γαλλία, την Αυστρία και το Βέλγιο (15% ).
Αντίθετα, τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα (20 ετών και άνω) ταξινομήθηκαν στην Πολωνία (41%), την Εσθονία (33%) και τη Φινλανδία (29%).
Latest News
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον στα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
Η προοπτική της Ελλάδας στο πλαίσιο της φετινής Διάσκεψης Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα, COP29 - Το επενδυτικό ενδιαφέρον
Η δημιουργική ασάφεια της COP29 - Τι είναι το... NCQG και τι προσδοκούν οι φτωχές χώρες
Το πιο δύσκολο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι διαπραγματεύσεις για το κλίμα στην COP29 είναι ο «νέος συλλογικός ποσοτικός στόχος»
Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Η μεγάλη επένδυση στον Πρίνο με την ασφαλή αποθήκευση CO2 θα διατηρήσει τη βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες, είπε ο Μαθιός Ρήγας
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
«Χρέος έναντι φύσης» – Λύση ή αλχημεία για την προστασία του απειλούμενου περιβάλλοντος του πλανήτη;
Πώς το χρέος των φτωχότερων και πιο ευάλωτων στην κλιματική κρίση χωρών μπαίνει στην «εξίσωση» για το κλίμα