
Η Tesla σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη της Κίνας, κατά τους επόμενους δύο μήνες, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση που πυροδοτήθηκε από τις επιθετικές μειώσεις των τιμών στα best-seller μοντέλα της, σύμφωνα με ένα σημείωμα προγραμματισμού που αποκάλυψε Reuters.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να παράγει κατά μέσο όρο εβδομαδιαία σχεδόν 20.000 οχήματα στο εργοστάσιο της Σαγκάης, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το οποίο περιγράφει λεπτομερώς τα σχέδια παραγωγής για το πιο παραγωγικό και κερδοφόρο hub παραγωγής της Tesla.
Porsche: Πώς το μοντέλο Panamera πουλιόταν για 18.000 δολάρια στην Κίνα
Εφόσον το σχέδιο αυτό ευοδωθεί στην πράξη, η παραγωγή του εργοστασίου θα «πιάσει» τον ρυθμό του Σεπτεμβρίου, όταν κυκλοφόρησαν 82.088 αυτοκίνητα Model 3 και Model Y, σύμφωνα με στοιχεία της China Passenger Car Association.
Τον Δεκέμβριο, το εργοστάσιο της Σαγκάης μείωσε την παραγωγή στο ένα τρίτο σε σχέση με την αντίστοιχη του Νοεμβρίου και επέκτεινε την περίοδο διακοπών των εργαζομένων της για την Κινεζική Πρωτοχρονιά στον Ιανουάριο, για να αντιμετωπίσει την αύξηση των αποθεμάτων, προτού ανακοινωθούν οι μειώσεις των τιμών 6% έως 14% στην Κίνα.
Σε τηλεδιάσκεψη την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου της Tesla, ο διευθύνων σύμβουλος Ίλον Μασκ είπε ότι οι παραγγελίες ήταν περίπου διπλάσιες στην παραγωγή τον Ιανουάριο μετά τις παγκόσμιες μειώσεις των τιμών.

Στόχος τα 2 εκατ. οχήματα το 2023
Ο Μασκ είπε ότι οι παραδόσεις του 2023 θα μπορούσαν να αγγίξουν τα 2 εκατομμύρια οχήματα, αρκεί να μην υπάρξει διακοπή που θα επιβληθεί από εξωτερικούς παράγοντες.
Οι μειώσεις των τιμών της Tesla στην Κίνα έχουν πυροδοτήσει αυτό που οι αναλυτές περιέγραψαν ως «πόλεμο τιμών», καθώς οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες Xpeng και Aito ακολούθησαν την αμερικανική εταιρεία μειώνοντας κι αυτές τις τιμές.
Τις πρώτες 29 ημέρες του Ιανουαρίου, οι μέσες ημερήσιες λιανικές πωλήσεις της Tesla στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 36% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, στα 25.686 οχήματα.
Η ανάπτυξη ήταν ελαφρώς υψηλότερη από αυτή του μεγάλου ανταγωνιστή BYD, ενώ οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 45%, όπως έδειξαν στοιχεία της China Merchants Bank International.
Το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη παράγει οχήματα για την αγορά της Κίνας και για εξαγωγή στην Ευρώπη.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων