
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners L.P. (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε σήμερα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους χαρακτηρίστηκε από ισχυρές επιδόσεις, με την εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, να καταγράφει καθαρά κέρδη 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 40 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ τα κέρδη (εξαιρουμένης ης αγοράς πλοίων) ανήλθε στα 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 18,6 εκατ. την ίδια περίοδο του 2021. Επιπλέον, τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια έναντι 63,6 εκατ. δολαρίων το 2021, σημειώνοντας αύξηση 26%.
Διανομή μερίσματος δ’ τριμήνου από την Capital Product Partners
Σε ό,τι αφορά τις ετήσιες επιδόσεις, η CPLP πέτυχε ισχυρή άνοδο στα καθαρά κέρδη, τα οποία για το 2022 έφτασαν τα 125,4 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 98,2 εκατ. το 2021. Στο πλαίσιο αυτό, τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή για το έτος 2022 άγγιξαν τα 6,19 δολάρια έναντι 5,14 δολάρια το 2021.
Σταθερές οικονομικές επιδόσεις
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «παρά την σε βάθος διόρθωση της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα δύο τελευταία τρίμηνα, καταφέραμε να επιτύχουμε άλλο ένα τρίμηνο σταθερών οικονομικών επιδόσεων. Η έγκαιρη απόφασή μας να αποεπενδύσουμε από έναν αριθμό πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε ιστορικά υψηλές τιμές και η ενίσχυση της παρουσίας μας στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς LNG, αποδεικνύουν την ελκυστικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε όλους τους κύκλους οικονομικής δραστηριότητας».
«Είναι σημαντικό ότι τον Οκτώβριο του 2022 και τον Ιανουάριο του 2023 παραλάβαμε δύο από τα τρία “πράσινα” πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU με μακροχρόνια ναύλωση, ενώ αναμένουμε την απόκτηση ενός τρίτου πλοίου 13.312 TEU τον Ιούνιο του 2023 και ένα LNG Carrier στα μέσα Φεβρουαρίου 2023. Με τις τελευταίες προσθήκες, η μέση ηλικία του στόλου μας ανέρχεται σε 6,5 έτη, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια των ναυλώσεών μας είναι 7,0 έτη με ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβολαίων ύψους περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Η Capital Product Partners L.P. διαθέτει ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι LNG/C τελευταίας γενιάς, 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην Capesize. Επιπλέον αναμένεται να παραλάβει μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2023 και του δεύτερου τριμήνου του 2023, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU και ένα LNG/C.


Latest News

Πώς θα μοιάζουν οι μαρίνες του μέλλοντος; Τι δείχνει η μελέτη της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Η μελέτη από την Ένωση Μαρινών Ελλάδας βαθμονομεί τις δυνατότητες ανάπτυξης των τουριστικών λιμένων στη χώρα

Η κυβέρνηση εξετάζει σχέδιο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Τι είπε ο Κικίλιας
«Προτεραιότητα να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια

Αντίποινα των Χούθι στις επιθέσεις των ΗΠΑ στην Υεμένη - Στόχος, αμερικανικά πολεμικά πλοία
Οι αντάρτες Χούθι επιτίθενται στις αμερικάνικες δυνάμεις σε ένδειξη συμπαράστασης στη Γάζα

Το LNG κερδίζει έδαφος στη ναυπήγηση πλοίων
Η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς πιο πράσινες πρακτικές, με το LNG να αυξάνει τη δυναμική του

Κασσελάκης: Δεν θα επιτρέψουμε η ελληνική ναυτιλία να χάσει την πρωτοκαθεδρία της λόγω άστοχων πολιτικών
«Είναι ώρα να διεκδικήσουμε το μέλλον που μας ανήκει, επενδύοντας στη ναυτιλία μας, στηρίζοντας τους ανθρώπους της», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της

ΗΠΑ: Ρωσία και Ουκρανία συμφωνούν για εκεχειρία στη Μαύρη Θάλασσα
Ρωσία και η Ουκρανία συμφώνησαν να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των εμπορικών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα.

Μελίνα Τραυλού: «Η ναυτιλία θεμέλιο της οικονομικής και γεωπολιτικής σταθερότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Ηγετική παρουσία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης στις Βρυξέλλες για τη Ναυτιλία «European Shipping Summit 2025»