
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners L.P. (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε σήμερα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους χαρακτηρίστηκε από ισχυρές επιδόσεις, με την εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία, να καταγράφει καθαρά κέρδη 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 40 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ τα κέρδη (εξαιρουμένης ης αγοράς πλοίων) ανήλθε στα 21,1 εκατ. δολάρια έναντι 18,6 εκατ. την ίδια περίοδο του 2021. Επιπλέον, τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια έναντι 63,6 εκατ. δολαρίων το 2021, σημειώνοντας αύξηση 26%.
Διανομή μερίσματος δ’ τριμήνου από την Capital Product Partners
Σε ό,τι αφορά τις ετήσιες επιδόσεις, η CPLP πέτυχε ισχυρή άνοδο στα καθαρά κέρδη, τα οποία για το 2022 έφτασαν τα 125,4 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 98,2 εκατ. το 2021. Στο πλαίσιο αυτό, τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή για το έτος 2022 άγγιξαν τα 6,19 δολάρια έναντι 5,14 δολάρια το 2021.
Σταθερές οικονομικές επιδόσεις
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «παρά την σε βάθος διόρθωση της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα δύο τελευταία τρίμηνα, καταφέραμε να επιτύχουμε άλλο ένα τρίμηνο σταθερών οικονομικών επιδόσεων. Η έγκαιρη απόφασή μας να αποεπενδύσουμε από έναν αριθμό πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε ιστορικά υψηλές τιμές και η ενίσχυση της παρουσίας μας στην κατηγορία των πλοίων μεταφοράς LNG, αποδεικνύουν την ελκυστικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε όλους τους κύκλους οικονομικής δραστηριότητας».
«Είναι σημαντικό ότι τον Οκτώβριο του 2022 και τον Ιανουάριο του 2023 παραλάβαμε δύο από τα τρία “πράσινα” πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU με μακροχρόνια ναύλωση, ενώ αναμένουμε την απόκτηση ενός τρίτου πλοίου 13.312 TEU τον Ιούνιο του 2023 και ένα LNG Carrier στα μέσα Φεβρουαρίου 2023. Με τις τελευταίες προσθήκες, η μέση ηλικία του στόλου μας ανέρχεται σε 6,5 έτη, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια των ναυλώσεών μας είναι 7,0 έτη με ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβολαίων ύψους περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Η Capital Product Partners L.P. διαθέτει ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι LNG/C τελευταίας γενιάς, 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην Capesize. Επιπλέον αναμένεται να παραλάβει μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2023 και του δεύτερου τριμήνου του 2023, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 TEU και ένα LNG/C.


Latest News

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ

Πράσινο φως Τραμπ σε λιμάνι στο Τέξας - Θα διακινεί 1 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως
Το έργο στο Τέξας θα επιτρέπεη στα γιγάντια δεξαμενόπλοια VLCC να φορτώνουν έως και 85.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ώρα

Υπ. Ναυτιλίας: Η αλήθεια για την ακτοπλοϊκή γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με ανακοίνωση του παραθέτει τα γεγονότα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή

Ανησυχία για «νέα Τέμπη στο Αιγαίο»
Σε συναγερμό το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκειμένου να αντιμετωπίσει πρακτικές που παραπέμπουν σε «πειρατεία»