
Τις δυσκολίες που εντοπίστηκαν κατά τη δρομολόγηση του πρώτου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου (LH2), καταγράφει έκθεση του Australian Transport Safety Bureau, η οποία αναφέρει πως προέκυψε ένα ζήτημα ασφάλειας στο παρθενικό ταξίδι του «Susio Frontier».
Όπως τονίζεται, υπήρξε αστοχία μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, η οποία οδήγησε στη διάδοση της φλόγας από τον εξαερισμό της μονάδας καύσης αερίου του «Suiso Frontier» στο λιμάνι του Χάστινγκς.
Και η Γερμανία στο σχέδιο για μεσογειακό αγωγό υδρογόνου
Μετά τη φόρτωση του «LH2» και ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία του εξοπλισμού ελέγχου αερίου. Ένας εργαζόμενος στο πλοίο παρατήρησε μια κίτρινη φλόγα αερίου από τον εξαερισμό στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ όπως επισημαίνεται δεν υπήρξε πυρκαγιά ή έκρηξη, ούτε τραυματισμοί ή ζημιές.
Ελεγχοι ασφαλείας
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ATSB, Ανγκους Μίτσελ, «οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ασφαλείας που προορίζονταν να ανιχνεύσουν πιθανή δυσλειτουργία και να αποτρέψουν ένα τέτοιο περιστατικό δεν ήταν αποτελεσματικοί».
Στο πλαίσιο αυτό, η κατασκευάστρια εταιρεία της μονάδας καύσης αερίου «Saacke», τοποθέτησε ειδικούς διακόπτες. Επιπλέον, η λογική ελέγχου του συστήματος έχει προγραμματιστεί ώστε να σταματά τη μονάδα εάν εντοπιστεί σφάλμα.
«Η έρευνα του ATSB υπογραμμίζει τη σημασία της διασφάλισης ότι τα αυτοματοποιημένα λειτουργικά συστήματα του πλοίου είναι εξοπλισμένα με ελέγχους ασφαλείας για την αποφυγή επικίνδυνων συνεπειών σε περίπτωση δυσλειτουργίας», είπε ο Μίτσελ.
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου στον κόσμο αναχώρησε από την Ιαπωνία για να παραλάβει το πρώτο του φορτίο υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία πέρυσι, σύμφωνα με δήλωση της Kawasaki Heavy Industries Ltd. Το πιλοτικό πρόγραμμα 500 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας (362 εκατ. δολάρια), υπό την ηγεσία της ιαπωνικής Kawasaki και με την υποστήριξη της ιαπωνικής και της αυστραλιανής κυβέρνησης, ξεκίνησε νστα μέσα Ιανουαρίου του 2022.
Στόχος της Kawasaki είναι να συνεχίσει την επιτυχία της ως σημαντικού παραγωγού δεξαμενόπλοιων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και στο υδρογόνο, στον δρόμο για την απανθρακοποίηση στην ενέργεια, ισχυροποιώντας τη θέση της χώρας στη χρήση πράσινης ενέργειας.


Latest News

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

LG: Αποσύρεται απο επένδυση για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων
Η LG Energy Solution σε ανακοίνωσή της διευκρίνισε ότι λόγω «των συνθηκών της αγοράς και του επενδυτικού περιβάλλοντος, συμφωνήσαμε να αποσυρθούμε επίσημα από το έργο Indonesia GP (Grand Package)»

Η περιφρόνηση του Τραμπ στην πράσινη ενέργεια ακυρώνει επενδύσεις 8 δισ.
Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ αναστέλλουν μαζικά επενδυτικά projects στον κλάδο

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου