
Τις δυσκολίες που εντοπίστηκαν κατά τη δρομολόγηση του πρώτου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου (LH2), καταγράφει έκθεση του Australian Transport Safety Bureau, η οποία αναφέρει πως προέκυψε ένα ζήτημα ασφάλειας στο παρθενικό ταξίδι του «Susio Frontier».
Όπως τονίζεται, υπήρξε αστοχία μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, η οποία οδήγησε στη διάδοση της φλόγας από τον εξαερισμό της μονάδας καύσης αερίου του «Suiso Frontier» στο λιμάνι του Χάστινγκς.
Και η Γερμανία στο σχέδιο για μεσογειακό αγωγό υδρογόνου
Μετά τη φόρτωση του «LH2» και ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία του εξοπλισμού ελέγχου αερίου. Ένας εργαζόμενος στο πλοίο παρατήρησε μια κίτρινη φλόγα αερίου από τον εξαερισμό στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ όπως επισημαίνεται δεν υπήρξε πυρκαγιά ή έκρηξη, ούτε τραυματισμοί ή ζημιές.
Ελεγχοι ασφαλείας
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ATSB, Ανγκους Μίτσελ, «οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ασφαλείας που προορίζονταν να ανιχνεύσουν πιθανή δυσλειτουργία και να αποτρέψουν ένα τέτοιο περιστατικό δεν ήταν αποτελεσματικοί».
Στο πλαίσιο αυτό, η κατασκευάστρια εταιρεία της μονάδας καύσης αερίου «Saacke», τοποθέτησε ειδικούς διακόπτες. Επιπλέον, η λογική ελέγχου του συστήματος έχει προγραμματιστεί ώστε να σταματά τη μονάδα εάν εντοπιστεί σφάλμα.
«Η έρευνα του ATSB υπογραμμίζει τη σημασία της διασφάλισης ότι τα αυτοματοποιημένα λειτουργικά συστήματα του πλοίου είναι εξοπλισμένα με ελέγχους ασφαλείας για την αποφυγή επικίνδυνων συνεπειών σε περίπτωση δυσλειτουργίας», είπε ο Μίτσελ.
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου στον κόσμο αναχώρησε από την Ιαπωνία για να παραλάβει το πρώτο του φορτίο υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία πέρυσι, σύμφωνα με δήλωση της Kawasaki Heavy Industries Ltd. Το πιλοτικό πρόγραμμα 500 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας (362 εκατ. δολάρια), υπό την ηγεσία της ιαπωνικής Kawasaki και με την υποστήριξη της ιαπωνικής και της αυστραλιανής κυβέρνησης, ξεκίνησε νστα μέσα Ιανουαρίου του 2022.
Στόχος της Kawasaki είναι να συνεχίσει την επιτυχία της ως σημαντικού παραγωγού δεξαμενόπλοιων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και στο υδρογόνο, στον δρόμο για την απανθρακοποίηση στην ενέργεια, ισχυροποιώντας τη θέση της χώρας στη χρήση πράσινης ενέργειας.


Latest News
![Τουρκία: Μεγάλες βλέψεις για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_turkish_autos-600x352.png)
Τουρκικές βλέψεις για παραγωγή EV [γράφημα]
Η Τουρκία επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση προσπαθώντας να γίνει πύλη αυτοκινητοβιομηχανιών, εκτός ΕΕ κυρίως, προς την ευρωπαϊκή αγορά

Οι περικοπές πράσινης ηλεκτροπαραγωγής θα αυξάνονται με τη διείσδυση ΑΠΕ
Βασική ευθύνη του ΑΔΜΗΕ είναι η ασφάλεια του συστήματος και με αυτό το κριτήριο χορηγούνται και θα χορηγούνται προσφορές σύνδεσης στα νέα έργα ΑΠΕ

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Σε ιστορικό χαμηλό οι πάγοι της Αρκτικής – Προειδοποίηση για τον καιρό στο Βόρειο Ημισφαίριο
Ο θαλάσσιος πάγος της Αρκτικής βρίσκεται αυτή την περίοδο στη μέγιστη έκτασή του, η οποία όμως έχει πέσει στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ.
![BYD: Ποιος είναι ο Γουάνγκ Τσουανφού που χτίζει τα όνειρα της Κίνας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_BYD_Ceo_CHUANFU-600x352.png)
Γουάνγκ Τσουανφού: Χτίζει τα Όνειρα της Κίνας με την BYD [γράφημα]
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD του Γουάνγκ Τσουανφού ανακοίνωσε πωλήσεις για όλο το 2024 που ξεπέρασαν αυτές της Tesla

Καμπανάκι IRENA για τις ΑΠΕ - Δεν είναι αρκετές, παρά την αύξηση ρεκόρ το 2024
To συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τις αύξησης παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ προέρχεται από ηλιακά και αιολικά έργα

Η σουηδική Vattenfall θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο στη Γερμανία
Το ένα απο τα δύο πάρκα που θα κατασκευάσει στη Βόρεια Θάλασσα η σουηδική Vattenfall θα είναι δυναμικότητας 980 MW

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια