Πρώτη μέρα του Φεβρουαρίου και για τους περισσότερους Έλληνες -τουλάχιστον- το πρώτο πράγμα στην ατζέντα είναι πώς θα τα βγάλουν πέρα τον μήνα.
Είναι, όμως, και κάποιοι που τον Φεβρουάριο τον έχουν συνδυάσει με τη «γιορτή των ερωτευμένων», που, αν και ξενόφερτη, έχει ενσωματωθεί για τα καλά στις συνήθειες του μεγαλύτερου μέρους του κόσμου.
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: Προσοχή στις «ρομαντικές κυβερνο-απάτες» προειδοποιεί η ESET
Και, μπορεί να λένε ότι η αγάπη δεν αγοράζεται, όμως, οι ερωτευμένοι Αμερικανοί είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Συνολικά υπολογίζεται ότι θα ξοδέψουν περί τα 25,9 δισ. δολάρια σε δώρα αγάπης, περισσότερα από τα 23,9 δισ. δολάρια που διέθεσαν πέρσι, όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα της Εθνικής ΟμοσπονδίαΕ Λιανικής. Εφόσον η πρόβλεψη επαληθευτεί, θα πρόκειται για τη δεύτερη υψηλότερη δαπάνη τη συγκεκριμένη ημέρα από το 2004.
Λίγο περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες είπαν ότι σκοπεύουν να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σύμφωνα με την έρευνα, και δεν θα ξοδέψουν όλοι χρήματα για να το κάνουν. Αλλά αν σκοπεύετε να δείξετε την αγάπη σας με ένα δώρο ή μια εμπειρία, «μην χρεωθείτε ποτέ για αγάπη», λέει στο CNBC η οικονομική ειδικός Pattie Ehsaei.
Πιο γνωστή ως «Duchess of Decorum» του TikTok, η Ehsaei χρησιμοποιεί την 20ετή εμπειρία της σε νομικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για να παρέχει συμβουλές σχετικά με τα χρήματα, τη σταδιοδρομία και την κοινωνική εθιμοτυπία. Το να μην δημιουργεί χρέη κανείς στο όνομα της αγάπης είναι «Νο 1 οικονομικός κανόνας για σχέσεις».
Οι δαπάνες ανάλογα με τις ηλικίες
Αν η αγάπη μπορούσε να αποκτηθεί με χρήματα, οι millennials μπορεί να είχαν τις πιο επιτυχημένες ερωτικές σχέσεις. Οι ηλικίες 35 έως 44 σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 336 δολάρια για να εκφράσουν τον έρωτά τους. Είναι το μεγαλύτερο ποσό από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα που συμμετείχε στην έρευνα.
Οι ηλικίες 25-34 ετών σχεδιάζουν να διαθέσουν για την ημέρα κατά μέσο όρο 238 δολάρια. Και οι δύο αυτές ηλικιακές ομάδες θα διαθέσουν πολύ περισσότερα από τον συνολικό μέσο όρο των 193 δολαρίων.
Τι θα αγοράσουν
Πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει με τα χρόνια, αλλά κάποια δώρα μεταξύ ερωτευμένων είναι διαχρονικά, με τα γλυκίσματα και τις ευχετήριες κάρτες να βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης για το τι θα αγοράσουν οι καταναλωτές για τις διακοπές.
Αυτοί, λοιπόν, που λένε ότι θα ξοδέψουν, να πού θα τα διαθέσουν:
· Καραμέλες: 57%
· Ευχετήριες κάρτες: 40%
· Λουλούδια: 37%
· Μια βραδινή έξοδο: 32%
· Κοσμήματα: 21%
· Δωροκάρτες: 20%
· Ρούχα: 19%
Δώρα στα… μέτρα σας
Μερικοί καταναλωτές μπορεί να αγοράζουν περισσότερα από σοκολάτα και λουλούδια. Για παράδειγμα, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ήταν η πιο δημοφιλής ημέρα αρραβώνων το 2020, σύμφωνα με τον ιστότοπο σχεδιασμού γάμων Wedding Wire.
Ωστόσο, όταν πρόκειται να αγοράσει κανείς ένα δαχτυλίδι αρραβώνων, σίγουρα θα θέλει να το βάλει στον προϋπολογισμό του νωρίτερα. Το μέσο δαχτυλίδι αρραβώνων κόστιζε 6.000 δολάρια το 2021, σύμφωνα με το The Knot 2021 Jewelry and Engagement Study.
Μάλιστα, η Ehsai προτείνει στα ζευγάρια που σχεδιάζουν να αρραβωνιαστούν να κάνουν μια ειλικρινή συζήτηση για τα οικονομικά τους πριν προχωρήσουν σε μια επισημοποίηση με… δαχτυλίδι.
Εάν, δε, τα οικονομικά είναι ζόρικα, συστήνει φθηνότερες εναλλακτικές, όπως ένα πιο οικονομικό δαχτυλίδι αρραβώνων αντί για διαμάντι. «Αυτά τα χρήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τόσα άλλα πράγματα, όπως προκαταβολή για ένα σπίτι, εξόφληση χρέους ή αποταμίευση», λέει χαρακτηριστκά.
Υπάρχουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις και για άλλα δώρα, όπως αποξηραμένα αντί για φρέσκα τριαντάφυλλα, που διατηρούνται και για πολύ περισσότερο.
Τέλος, για ένα ρομαντικό δείπνο, μπορεί κανείς να απευθυνθεί σε ιστότοπους με κουπόνια, για προσφορές ειδικά για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας