Την πώληση από τον κο Λουκά Σπεντζάρη ποσοστού 26,107% επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου στην Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας ανακοίνωσε η εισηγμένη. Το ποσοστό αυτό πέρασε στην Ιντρακόμ μέσω προσυμφωνημένης συναλλαγής (πακέτο).

Κλουκίνας – Λάππας (Mothercare): Οι μπετονιέρες, τα μωρουδιακά, η Zara και το ρήγμα

Το ποσοστό συμμετοχής του κου Σπεντζάρη, από 29,01% που ήταν πριν την εν λόγω μεταβίβαση, κατήλθε του ελάχιστου ορίου του 5%, σημειώνεται.

Κλουκίνας – Λάππας: Πού «πηγαίνουν» τα καταστήματα Mothercare και το υδροηλεκτρικό

Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:

Η εταιρεία με την επωνυμία «Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι. ΛΑΠΠΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (εφεξής η «Εταιρεία»), ανακοινώνει, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 9, 14 και 21 του Ν. 3556/2007, ότι την 06.02.2023 έλαβε από τον κ. Λουκά Σπεντζάρη και από την ανώνυμη εταιρεία «ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (εφεξής: η ΙΝΤΡΑΚΟΜ»), γνωστοποιήσεις μεταβολής σημαντικών συμμετοχών που πραγματοποιήθηκαν στις 02.02.2023, σύμφωνα με τις οποίες η μεν ΙΝΤΡΑΚΟΜ απέκτησε το πρώτον στις 02.02.2023, μέσω προσυμφωνημένης συναλλαγής (πακέτο), 10.500.000 κοινές ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές της Εταιρείας, καθιστάμενη μέτοχος με ποσοστό 26,107% επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου αυτής, ο δε κος Λουκάς Σπεντζάρης, μεταβίβασε κατά την ίδια ημεροχρονολογία 10.222.859 κοινές ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές της Εταιρείας, με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής του, από 29,01% που ήταν πριν την εν λόγω μεταβίβαση, να κατέλθει του ελάχιστου ορίου του 5%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Νο1* επιλογή των καταναλωτών – Η στρατηγική της επιτυχίας συνεχίζεται
Επιχειρήσεις |

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, Νο1* επιλογή των καταναλωτών – Η στρατηγική της επιτυχίας συνεχίζεται

Η ανάδειξη του νερού Βίκος ως το Νο1* φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 δεν είναι τυχαία - Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα