«Βούλιαξαν» από κόσμο τα χιονοδρομικά

·      Μπορεί η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» να έχει σημάνει γενικό συναγερμό και να έχει θέσει επί ποδός τον κρατικό μηχανισμό κυρίως στην πρωτεύουσα, ωστόσο η επέλαση του χιονιά (κατά την κλισέ δημοσιογραφική έκφραση) ήταν «μάννα εξ ουρανού» για τα χιονοδρομικά κέντρα.

·      Σχεδόν κάθε βουνοκορφή γέμισε από εκδρομείς που ήθελαν να απολαύσουν το κάτασπρο τοπίο αλλά και τους λάτρεις των χειμερινών σπορ. Οι οποίοι παραδόξως είναι ουκ ολίγοι (απορούμε γιατί είμαστε νησιωτική χώρα…).

·      Μαθαίνουμε λοιπόν πως ειδικά το χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα κυριολεκτικά «βούλιαξε» από κόσμο. «Δεν έπεφτε καρφίτσα…», μας λέει αυτόπτης μάρτυρας που βρέθηκε εκεί το σαββατοκύριακο.

·      Οι πίστες γέμισαν ασφυκτικά όπως και τα καταλύματα στην ευρύτερη περιοχή που επιτέλους είδαν… άσπρη μέρα. Οι πληρότητες ήταν υψηλές παρότι οι τιμές ήταν τσουχτερές..

·      Βέβαια, όπως πληροφορούμαστε δεν έλειψαν τα προβλήματα και τα ατυχήματα, με αρκετά οχήματα να φεύγουν από τον δρόμο και να χρειάζονται οδική βοήθεια.

·      Τραγελαφική ήταν η εικόνα αρκετών οδηγών που προσπαθούσαν να βάλουν τις αλυσίδες, οι περισσότεροι εκ των οποίων τις προμηθεύτηκαν λίγα 24ώρα νωρίτερα…

·      Και αυτό για να μην «φάνε» το πρόστιμο. Αφού πλέον είναι υποχρεωτικό να έχεις αλυσίδες στο αυτοκίνητο.

·      Τελικά μόνο χάρη στη βοήθεια των πιο έμπειρων που έδειξαν υπομονή μπόρεσαν να λύσουν τον γρίφο. Αφού ούτε οι αστυνομικοί ήταν «εξοικειωμένοι με το σπορ».

·      Ο Έλληνας, όπως και να το κάνεις δεν είναι μαθημένος στο χιόνι. Θέλει ακόμη αρκετή εκπαίδευση.

——————————————–

Ο «ελληνικός καφές» πετάει στο εξωτερικό

·      Οι ελληνικές εξαγωγές, όπως ίσως γνωρίζεται, βιώνουν μια πρωτοφανή «άνθηση» τα τελευταία χρόνια. Όλα δείχνουν πως και φέτος θα καταγράψουν ιστορικό ρεκόρ.

·      Η στροφή στις διεθνείς αγορές που έγινε εξ’ ανάγκης στη διάρκεια της πολυετούς οικονομικής κρίσης φαίνεται πως πλέον αποτελεί συνειδητή επιλογή για αρκετές επιχειρήσεις

·      Γίνεται με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο. Επαγγελματικό τρόπο.

·      Δεν είναι κάτι ευκαιριακό όπως συνέβαινε αρκετές φορές στο παρελθόν. Με άλλα λόγια δεν γίνεται πλέον στο «άρπα κόλλα».

·      Ένας κλάδος που έχει επιδείξει συστηματική εξωστρέφεια τα τελευταία χρόνια είναι και αυτός των αλυσίδων καφέ. Ναι καλά διαβάσατε.

·      Εταιρείες όπως η Γρηγόρης, η Mikel, τα Flocafe, η Coffee Island επενδύουν στο εξωτερικό και επιχειρούν να… κάνουν εξαγωγή το μοντέλο τους, ακόμη και σε ανεπτυγμένες αγορές όπως η Γερμανία και η Αγγλία.

·      Παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν και την διαφορετική κουλτούρα, οι Έλληνες επιχειρηματίες του χώρου τολμούν να λανσάρουν την πρότασή τους.

·      Ενδεικτικά να πούμε ότι η Coffee Island ετοιμάζεται για γερό μπάσιμο στην Αγγλία, μετά την απόπειρα στην Κίνα που όπως μαθαίνουμε εγκαταλείφθηκε οριστικά.

·      Τυρόπιτα και καφές το πρωί made by Greeks. Καθόλου άσχημα…

—————————————–

Ξυπνά… ο «κοιμώμενος γίγαντας» του Πειραιά

·      Μετά την Dialectica που ήταν η πρώτη εταιρεία που απέκτησε χώρους στον Πύργο Πειραιά, και άλλες εταιρείες όπως μαθαίνουμε κλείνουν συμβόλαια για να μετακομίσουν στο εμβληματικό κτήριο του «μεγάλου λιμανιού».

·      Το project αναγέννησης του μέχρι πρόσφατα «Κοιμώμενου Γίγαντα» προχωρά με ταχείς ρυθμούς, όπως ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή στον OT και ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος.

·      Ο ίδιος υπολογίζει ότι θα ανοίξει τις πύλες του στο τέλος της φετινής χρονιάς. Ακριβώς 50 χρόνια αφότου ολοκληρώθηκε ο μπετονένιος σκελετός.

·      Μέχρι τον περασμένο Οκτώβριο είχαν κλείσει οι μισθωτικές συμφωνίες για πάνω από το 65% του κτηρίου (Piraeus Tower) και απέμεναν οι τελευταίοι όροφοι ενώ μέχρι τις αρχές του 2023 προβλέπονταν να ολοκληρωθεί η εκμίσθωση του συνόλου των χώρων.

·      Η ανάγκη για νέους χώρους γραφείων, οι οποίοι θα πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές είναι τεράστια.

·      Η ζήτηση, πληροφορούμαστε, για τέτοιους χώρους χτυπάει «κόκκινο», αφού αρκετές εταιρείες αναζητούν νέα «στέγη».

Latest News